Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Широкоформатний сканер Colortrak SmartLF SG 44e
Очікувана вартість
369 000,00 UAH
UA-2019-09-20-001766-b 07cf6a3c585745aa93da5172db64b5fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Целінська

+380442920520 tender1@hydro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Ольга Целінська
+380442920520
tender1@hydro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 12:49
Очікувана вартість: 369 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 845,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Широкоформатний сканер Colortrak SmartLF SG 44e (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київ, м. Київ, проспект Гагаріна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за договором здійснюється за фактично поставлений Товар протягом десяти банківських днів після затвердження Замовником Акта приймання-передачі товару в розмірі 100% суми, вказаної в п. 3.1 договору, на підставі виставленого Постачальником рахунку, за умови виконання п.п. 6.3.6-6.3.8 Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Формат Тендорної документації
Дата подання: 20 вересня 2019 15:59
Дата відповіді: 23 вересня 2019 08:37
Просимо вас завантажити тендерну документацію у форматі MS WORD.
Відповідь: Тендерну документацію у форматі WORD завантажено.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 20 вересня 2019 16:08
Дата відповіді: 24 вересня 2019 11:46
Шановний замовнику, просимо вас пояснити пункт 7 технічних вимог: Навіщо вам треба власна інфраструктура сервіс центрів у складі постачальника, якщо технічне обслуговування виконується багатьма сервіс центрами які авторизовані різними виробниками? Цей пункт виключає можливі пропозиції різних партнерів для вас.
Відповідь: Ваше роз'яснення розглянуто, відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю внесено
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:41
Дата відповіді: 23 вересня 2019 17:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації, з метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічних характеристик, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». На вимогу додатку № 5 до тендерної документації Учасники заповнюють таблицю з інформацією про Товар, що пропонується учасником, у стовпчику 2 Учасники вказують найменування Товару, що пропонується Учасником з урахуванням Технічних вимог до предмета закупівлі. 2). Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": "...учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі." Відповідно до частини першої статті 27 Закону України "Про публічні закупівлі": "Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" 368 940,00
UAH з ПДВ
368 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Бест Прінт" 369 000,00
UAH з ПДВ
369 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 15:51
Довідка МВС.pdf
10 жовтня 2019 17:00
Електронний підпис
10 жовтня 2019 16:59
Цінова пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Технічна специфікація.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Ст№17.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Статут 2019.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Протокол.pdf
10 жовтня 2019 16:59
ПРоект договору.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Опис.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Наказ.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Лист-погодження.pdf
10 жовтня 2019 16:59
ЕДРПОУ.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Додаток №5.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Договір Печерська РДА.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Довідка щодо санкцій.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Довідка про рух коштів.pdf
10 жовтня 2019 16:58
Довідка про корупцію.pdf
10 жовтня 2019 16:58
Довідка з банку.pdf
10 жовтня 2019 16:58
Довідка банкрутство.pdf
10 жовтня 2019 16:58
Відомості учасника.pdf
10 жовтня 2019 16:58
Витяг ПДВ.pdf
10 жовтня 2019 16:58
Аналогічний договір.pdf
10 жовтня 2019 16:58
Авторизаційний лист.pdf
10 жовтня 2019 16:58
2. свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"

ПП "Бест Прінт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"
#36392290
Переможець 368 940,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 18:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"
#36392290
368 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 14:57
59-19-В від 01.11.2019 (сканер - ДСМ-ТРЕЙД).pdf укладений
01 листопада 2019 14:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 368 940,00
UAH (в тому числі ПДВ 61 490,00 UAH)