Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код 15110000-2– М’ясо (яловичина свіжа (охолоджена)) згідно ДК 021:2015
Очікувана вартість
944 710,00 UAH
UA-2019-09-20-001683-b ● 2308da44c8614582bb6bdd2115e302c5
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" |
Код ЄДРПОУ: | 05480766 |
Місцезнаходження: | 08455, Україна , Київська обл., с. Циблі, вул. Лісова, 2 |
Контактна особа: |
Елена Семенова +380934990470 sentr09@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2019 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 944 710,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 723,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
закупівля на жовтень-грудень 2019 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7267 кілограм
Яловичина свіжа (охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08455, Україна, Київська область, с.Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 14:28 |
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
20 вересня 2019 14:28 |
Додаток 3 Технічний опис предмета закупівлі.docx | |
20 вересня 2019 14:28 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
20 вересня 2019 14:28 |
ТД мясо.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-20-001683-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:18
вимога
20.09.2019 року ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" (Надалі Замовник) було оголошено відкрити торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо ( Яловичина свіжа (охолоджена)
07.10.2019 року відбувся аукціон, участь в якому прийняло 4 учасника:
1. ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
2. ПП "СОСНОВА"
3. ПП "СТРОКОВА - АГРО "
4. ФОП Сергієнко Володимир Іванович
08.10.2019 року Протоколом №08/10 засідання тендерного комітету переможцем відкритих торгів було обрано ПП «СОСНОВА», ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітету, оскільки
По-перше, відповідно до п. 9 Додатку 3 до тендерної документації - Учасник надає в складі своєї пропозиції наступні документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару: Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі, в якій зазначити, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля.
ПП «СОСНОВА» у складі пропозиції надає довідку щодо за захисту довкілля, але в даній довідці не зазначено нічого, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля.
По-друге,у складі своєї Пропозиції не було надано інформацію які підтверджує відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Учасником ПП «СОСНОВА» надано документ, в якому міститься наступна інформація "кожна партія товару повинна...", "якість товару повинна...", "тара повинна бути...", що не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно додатку 3 тендерної документації.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а) в якому зазначені ідентичні порушення.
По-третє, відповідно до п. 1 Додатку 3 до тендерної документації - Учасник надає в складі своєї пропозиції наступні документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару: Довідку в довільній формі з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання).
ПП «СОСНОВА» надає у складі довідку з описом якісних та кількісних характеристик товару, але в даній довідці не зазначена екологічну чистоту товару, що є порушенням умов тендерної документації.
По-четверте, відповідно до п.п. 6 п.1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в електронну систему закупівельсканкопій з: документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів):
а) копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи;
б) копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо;
в) витяг, сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування такого документу згідно чинного законодавства;
г) копія паспорту або іншого документа, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства;
д) копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи;
- для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності:
а) оригінал довіреності, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства;
б) копія паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства;
в) копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи, від імені, якого видано таку довіреність;
Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 №2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Тобто ПП «СОСНОВА» не надає в повному обсязі паспорт УПОВНОВАЖЕНОГО Павлушко Юрія Івановича (наявні лише його окремі сторінки – 1,2,3,10,11), а тому учасник не виконує вимогу замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7320-р/пк-пз від 20.07.2018 (індивідуальний номер закупівлі UA-2018-05-23-000249-с) в якому зазначені ідентичні порушення, та наявність окремих сторінок паспорту не вважається підтвердженням вимогам Замовника, надати паспорт
1.1. По-п’яте, відповідно до п.1.2 Додатку 2 до тендерної документації – «Копії документів, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих виробничих та складських приміщень (паспорт/свідоцтво про право власності), пристосованих для виробництва та зберігання товару, що закуповується. У випадку надання договорів суборенди приміщення необхідно надати договір оренди цього приміщення та документи, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності). У разі надання договорів оренди приміщення необхідно подати документи, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності). У разі надання учасником договору про спільну діяльність також необхідно подати документи, які підтверджують право власності на складське приміщення у контрагента за таким договором (у разі відсутності в Учасника документів, які підтверджують право власності або право користування складським приміщенням, то за умовами договору про спільну діяльність має бути визначено, що контрагент Учасника надає своє приміщення), дійсні на 2019 р.»
ПП «СОСНОВА» надає договір оренди нежитлових (виробничих) приміщень № 12 від 01.01.2017 року , Орендодавцем даного договору виступає Павлушко Юрій Іванович. Для підтвердження власності орендодавця відповідно до п.1.2 Додатку 2 до тендерної документації – «Учасник у разі надання договорів оренди приміщення необхідно подати документи, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності).».
Учасником ПП «СОСНОВА» на підтвердження права власності за Павлушко Юрієм Івановичем надано Рішення суду від 18.01.2008 року , за яким суд визнав за Павлушко Юрієм Івановичем право власності на об’єкти рухомого та нерухомого майна.
Відповідно до умов тендерної документації – це є порушенням, оскільки вимагалося надання документів які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності).
Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
07.10.2019 року відбувся аукціон, участь в якому прийняло 4 учасника:
1. ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
2. ПП "СОСНОВА"
3. ПП "СТРОКОВА - АГРО "
4. ФОП Сергієнко Володимир Іванович
08.10.2019 року Протоколом №08/10 засідання тендерного комітету переможцем відкритих торгів було обрано ПП «СОСНОВА», ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітету, оскільки
По-перше, відповідно до п. 9 Додатку 3 до тендерної документації - Учасник надає в складі своєї пропозиції наступні документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару: Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі, в якій зазначити, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля.
ПП «СОСНОВА» у складі пропозиції надає довідку щодо за захисту довкілля, але в даній довідці не зазначено нічого, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля.
По-друге,у складі своєї Пропозиції не було надано інформацію які підтверджує відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Учасником ПП «СОСНОВА» надано документ, в якому міститься наступна інформація "кожна партія товару повинна...", "якість товару повинна...", "тара повинна бути...", що не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно додатку 3 тендерної документації.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а) в якому зазначені ідентичні порушення.
По-третє, відповідно до п. 1 Додатку 3 до тендерної документації - Учасник надає в складі своєї пропозиції наступні документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару: Довідку в довільній формі з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання).
ПП «СОСНОВА» надає у складі довідку з описом якісних та кількісних характеристик товару, але в даній довідці не зазначена екологічну чистоту товару, що є порушенням умов тендерної документації.
По-четверте, відповідно до п.п. 6 п.1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в електронну систему закупівельсканкопій з: документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів):
а) копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи;
б) копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо;
в) витяг, сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування такого документу згідно чинного законодавства;
г) копія паспорту або іншого документа, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства;
д) копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи;
- для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності:
а) оригінал довіреності, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства;
б) копія паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства;
в) копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи, від імені, якого видано таку довіреність;
Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 №2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Тобто ПП «СОСНОВА» не надає в повному обсязі паспорт УПОВНОВАЖЕНОГО Павлушко Юрія Івановича (наявні лише його окремі сторінки – 1,2,3,10,11), а тому учасник не виконує вимогу замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7320-р/пк-пз від 20.07.2018 (індивідуальний номер закупівлі UA-2018-05-23-000249-с) в якому зазначені ідентичні порушення, та наявність окремих сторінок паспорту не вважається підтвердженням вимогам Замовника, надати паспорт
1.1. По-п’яте, відповідно до п.1.2 Додатку 2 до тендерної документації – «Копії документів, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих виробничих та складських приміщень (паспорт/свідоцтво про право власності), пристосованих для виробництва та зберігання товару, що закуповується. У випадку надання договорів суборенди приміщення необхідно надати договір оренди цього приміщення та документи, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності). У разі надання договорів оренди приміщення необхідно подати документи, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності). У разі надання учасником договору про спільну діяльність також необхідно подати документи, які підтверджують право власності на складське приміщення у контрагента за таким договором (у разі відсутності в Учасника документів, які підтверджують право власності або право користування складським приміщенням, то за умовами договору про спільну діяльність має бути визначено, що контрагент Учасника надає своє приміщення), дійсні на 2019 р.»
ПП «СОСНОВА» надає договір оренди нежитлових (виробничих) приміщень № 12 від 01.01.2017 року , Орендодавцем даного договору виступає Павлушко Юрій Іванович. Для підтвердження власності орендодавця відповідно до п.1.2 Додатку 2 до тендерної документації – «Учасник у разі надання договорів оренди приміщення необхідно подати документи, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності).».
Учасником ПП «СОСНОВА» на підтвердження права власності за Павлушко Юрієм Івановичем надано Рішення суду від 18.01.2008 року , за яким суд визнав за Павлушко Юрієм Івановичем право власності на об’єкти рухомого та нерухомого майна.
Відповідно до умов тендерної документації – це є порушенням, оскільки вимагалося надання документів які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності).
Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-20-001683-b.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:47
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:47
скарга
08.10.2019 року Протоколом №08/10 засідання тендерного комітету переможцем відкритих торгів було обрано ПП «СОСНОВА», ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітету, оскільки
По-перше, відповідно до п. 9 Додатку 3 до тендерної документації - Учасник надає в складі своєї пропозиції наступні документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару: Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі, в якій зазначити, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля.
ПП «СОСНОВА» у складі пропозиції надає довідку щодо за захисту довкілля, але в даній довідці не зазначено нічого, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля.
По-друге,у складі своєї Пропозиції не було надано інформацію які підтверджує відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Учасником ПП «СОСНОВА» надано документ, в якому міститься наступна інформація "кожна партія товару повинна...", "якість товару повинна...", "тара повинна бути...", що не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно додатку 3 тендерної документації.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а) в якому зазначені ідентичні порушення.
По-третє, відповідно до п. 1 Додатку 3 до тендерної документації - Учасник надає в складі своєї пропозиції наступні документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару: Довідку в довільній формі з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання).
ПП «СОСНОВА» надає у складі довідку з описом якісних та кількісних характеристик товару, але в даній довідці не зазначена екологічну чистоту товару, що є порушенням умов тендерної документації.
По-четверте, відповідно до п.п. 6 п.1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в електронну систему закупівельсканкопій з: документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів):
а) копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи;
б) копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо;
в) витяг, сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування такого документу згідно чинного законодавства;
г) копія паспорту або іншого документа, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства;
д) копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи;
- для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності:
а) оригінал довіреності, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства;
б) копія паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства;
в) копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи, від імені, якого видано таку довіреність;
Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 №2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Тобто ПП «СОСНОВА» не надає в повному обсязі паспорт УПОВНОВАЖЕНОГО Павлушко Юрія Івановича (наявні лише його окремі сторінки – 1,2,3,10,11), а тому учасник не виконує вимогу замовника
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7320-р/пк-пз від 20.07.2018 (індивідуальний номер закупівлі UA-2018-05-23-000249-с) в якому зазначені ідентичні порушення, та наявність окремих сторінок паспорту не вважається підтвердженням вимогам Замовника, надати паспорт
По-п’яте, відповідно до п.1.2 Додатку 2 до тендерної документації – «Копії документів, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих виробничих та складських приміщень (паспорт/свідоцтво про право власності), пристосованих для виробництва та зберігання товару, що закуповується. У випадку надання договорів суборенди приміщення необхідно надати договір оренди цього приміщення та документи, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності). У разі надання договорів оренди приміщення необхідно подати документи, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності). У разі надання учасником договору про спільну діяльність також необхідно подати документи, які підтверджують право власності на складське приміщення у контрагента за таким договором (у разі відсутності в Учасника документів, які підтверджують право власності або право користування складським приміщенням, то за умовами договору про спільну діяльність має бути визначено, що контрагент Учасника надає своє приміщення), дійсні на 2019 р.»
ПП «СОСНОВА» надає договір оренди нежитлових (виробничих) приміщень № 12 від 01.01.2017 року , Орендодавцем даного договору виступає Павлушко Юрій Іванович. Для підтвердження власності орендодавця відповідно до п.1.2 Додатку 2 до тендерної документації – «Учасник у разі надання договорів оренди приміщення необхідно подати документи, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності).».
Учасником ПП «СОСНОВА» на підтвердження права власності за Павлушко Юрієм Івановичем надано Рішення суду від 18.01.2008 року , за яким суд визнав за Павлушко Юрієм Івановичем право власності на об’єкти рухомого та нерухомого майна.
Відповідно до умов тендерної документації – це є порушенням, оскільки вимагалося надання документів які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності).
Отже, ПП «СОСНОВА» не виконав одну із умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2019 10:37
рішення від 22.10.2019 № 15124+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 10:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2019 № 16158.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2019 17:23
рішення від 06.11.2019 № 16158.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2019 23:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна |
924 362,40
UAH з ПДВ
|
617 113,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СТРОКОВА - АГРО " |
908 375,00
UAH з ПДВ
|
617 295,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СОСНОВА" |
726 670,93
UAH з ПДВ
|
654 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
903 869,46
UAH з ПДВ
|
871 894,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна #2988818669 |
Очікує рішення |
617 113,64
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 12:56
|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна #2988818669 |
Рішення скасоване |
617 113,64
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 12:56
|
ПП "СТРОКОВА - АГРО " #33488372 |
Рішення скасоване |
617 295,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 12:56
|
ПП "СОСНОВА" #03753450 |
Рішення скасоване |
654 030,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 12:56
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 19 листопада 2019 13:04 |
Коментар щодо відміни: | Згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16158-р/пк-пз від 06.11.2019 р. необхідно скасувати рішення про визначення приватного підприємства «Соснова» переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015: 15110000-2 - М´ясо», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-09-20-001683-b, відмінити торги на закупівлю код 15110000-2– М’ясо (ялов |
Документи:
19 листопада 2019 13:04
|
Електронний підпис |
19 листопада 2019 13:02
|
Протокол розгляду скасування рішення.pdf |