Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 15110000-2– М’ясо (яловичина свіжа (охолоджена)) згідно ДК 021:2015
Очікувана вартість
944 710,00 UAH
UA-2019-09-20-001683-b 2308da44c8614582bb6bdd2115e302c5
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Семенова

+380934990470 sentr09@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни"
Код ЄДРПОУ: 05480766
Місцезнаходження: 08455, Україна , Київська обл., с. Циблі, вул. Лісова, 2
Контактна особа: Елена Семенова
+380934990470
sentr09@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 13:00
Очікувана вартість: 944 710,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 723,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


закупівля на жовтень-грудень 2019 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7267 кілограм
Яловичина свіжа (охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с.Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 14:28
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx
20 вересня 2019 14:28
Додаток 3 Технічний опис предмета закупівлі.docx
20 вересня 2019 14:28
Додаток 4 Проект договору.docx
20 вересня 2019 14:28
ТД мясо.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-001683-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:18
вимога
20.09.2019 року ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" (Надалі Замовник) було оголошено відкрити торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо ( Яловичина свіжа (охолоджена)

07.10.2019 року відбувся аукціон, участь в якому прийняло 4 учасника:

1. ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
2. ПП "СОСНОВА"
3. ПП "СТРОКОВА - АГРО "
4. ФОП Сергієнко Володимир Іванович

08.10.2019 року Протоколом №08/10 засідання тендерного комітету переможцем відкритих торгів було обрано ПП «СОСНОВА», ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітету, оскільки

По-перше, відповідно до п. 9 Додатку 3 до тендерної документації - Учасник надає в складі своєї пропозиції наступні документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару: Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі, в якій зазначити, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля.
ПП «СОСНОВА» у складі пропозиції надає довідку щодо за захисту довкілля, але в даній довідці не зазначено нічого, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля.

По-друге,у складі своєї Пропозиції не було надано інформацію які підтверджує відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Учасником ПП «СОСНОВА» надано документ, в якому міститься наступна інформація "кожна партія товару повинна...", "якість товару повинна...", "тара повинна бути...", що не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно додатку 3 тендерної документації.

Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а) в якому зазначені ідентичні порушення.

По-третє, відповідно до п. 1 Додатку 3 до тендерної документації - Учасник надає в складі своєї пропозиції наступні документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару: Довідку в довільній формі з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання).

ПП «СОСНОВА» надає у складі довідку з описом якісних та кількісних характеристик товару, але в даній довідці не зазначена екологічну чистоту товару, що є порушенням умов тендерної документації.

По-четверте, відповідно до п.п. 6 п.1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в електронну систему закупівельсканкопій з: документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів):
а) копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи;
б) копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо;
в) витяг, сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування такого документу згідно чинного законодавства;
г) копія паспорту або іншого документа, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства;
д) копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи;
- для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності:
а) оригінал довіреності, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства;
б) копія паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства;
в) копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи, від імені, якого видано таку довіреність;

Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 №2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Тобто ПП «СОСНОВА» не надає в повному обсязі паспорт УПОВНОВАЖЕНОГО Павлушко Юрія Івановича (наявні лише його окремі сторінки – 1,2,3,10,11), а тому учасник не виконує вимогу замовника.


Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7320-р/пк-пз від 20.07.2018 (індивідуальний номер закупівлі UA-2018-05-23-000249-с) в якому зазначені ідентичні порушення, та наявність окремих сторінок паспорту не вважається підтвердженням вимогам Замовника, надати паспорт


1.1. По-п’яте, відповідно до п.1.2 Додатку 2 до тендерної документації – «Копії документів, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих виробничих та складських приміщень (паспорт/свідоцтво про право власності), пристосованих для виробництва та зберігання товару, що закуповується. У випадку надання договорів суборенди приміщення необхідно надати договір оренди цього приміщення та документи, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності). У разі надання договорів оренди приміщення необхідно подати документи, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності). У разі надання учасником договору про спільну діяльність також необхідно подати документи, які підтверджують право власності на складське приміщення у контрагента за таким договором (у разі відсутності в Учасника документів, які підтверджують право власності або право користування складським приміщенням, то за умовами договору про спільну діяльність має бути визначено, що контрагент Учасника надає своє приміщення), дійсні на 2019 р.»

ПП «СОСНОВА» надає договір оренди нежитлових (виробничих) приміщень № 12 від 01.01.2017 року , Орендодавцем даного договору виступає Павлушко Юрій Іванович. Для підтвердження власності орендодавця відповідно до п.1.2 Додатку 2 до тендерної документації – «Учасник у разі надання договорів оренди приміщення необхідно подати документи, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності).».

Учасником ПП «СОСНОВА» на підтвердження права власності за Павлушко Юрієм Івановичем надано Рішення суду від 18.01.2008 року , за яким суд визнав за Павлушко Юрієм Івановичем право власності на об’єкти рухомого та нерухомого майна.
Відповідно до умов тендерної документації – це є порушенням, оскільки вимагалося надання документів які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності).

Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

17 жовтня 2019 09:18
вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-20-001683-b.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:47
скарга
08.10.2019 року Протоколом №08/10 засідання тендерного комітету переможцем відкритих торгів було обрано ПП «СОСНОВА», ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітету, оскільки По-перше, відповідно до п. 9 Додатку 3 до тендерної документації - Учасник надає в складі своєї пропозиції наступні документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару: Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі, в якій зазначити, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля. ПП «СОСНОВА» у складі пропозиції надає довідку щодо за захисту довкілля, але в даній довідці не зазначено нічого, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля. По-друге,у складі своєї Пропозиції не було надано інформацію які підтверджує відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Учасником ПП «СОСНОВА» надано документ, в якому міститься наступна інформація "кожна партія товару повинна...", "якість товару повинна...", "тара повинна бути...", що не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно додатку 3 тендерної документації. Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а) в якому зазначені ідентичні порушення. По-третє, відповідно до п. 1 Додатку 3 до тендерної документації - Учасник надає в складі своєї пропозиції наступні документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару: Довідку в довільній формі з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання). ПП «СОСНОВА» надає у складі довідку з описом якісних та кількісних характеристик товару, але в даній довідці не зазначена екологічну чистоту товару, що є порушенням умов тендерної документації. По-четверте, відповідно до п.п. 6 п.1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в електронну систему закупівельсканкопій з: документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів): а) копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи; б) копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо; в) витяг, сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування такого документу згідно чинного законодавства; г) копія паспорту або іншого документа, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства; д) копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності: а) оригінал довіреності, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства; б) копія паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства; в) копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи, від імені, якого видано таку довіреність; Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 №2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Тобто ПП «СОСНОВА» не надає в повному обсязі паспорт УПОВНОВАЖЕНОГО Павлушко Юрія Івановича (наявні лише його окремі сторінки – 1,2,3,10,11), а тому учасник не виконує вимогу замовника Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7320-р/пк-пз від 20.07.2018 (індивідуальний номер закупівлі UA-2018-05-23-000249-с) в якому зазначені ідентичні порушення, та наявність окремих сторінок паспорту не вважається підтвердженням вимогам Замовника, надати паспорт По-п’яте, відповідно до п.1.2 Додатку 2 до тендерної документації – «Копії документів, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих виробничих та складських приміщень (паспорт/свідоцтво про право власності), пристосованих для виробництва та зберігання товару, що закуповується. У випадку надання договорів суборенди приміщення необхідно надати договір оренди цього приміщення та документи, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності). У разі надання договорів оренди приміщення необхідно подати документи, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності). У разі надання учасником договору про спільну діяльність також необхідно подати документи, які підтверджують право власності на складське приміщення у контрагента за таким договором (у разі відсутності в Учасника документів, які підтверджують право власності або право користування складським приміщенням, то за умовами договору про спільну діяльність має бути визначено, що контрагент Учасника надає своє приміщення), дійсні на 2019 р.» ПП «СОСНОВА» надає договір оренди нежитлових (виробничих) приміщень № 12 від 01.01.2017 року , Орендодавцем даного договору виступає Павлушко Юрій Іванович. Для підтвердження власності орендодавця відповідно до п.1.2 Додатку 2 до тендерної документації – «Учасник у разі надання договорів оренди приміщення необхідно подати документи, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності).». Учасником ПП «СОСНОВА» на підтвердження права власності за Павлушко Юрієм Івановичем надано Рішення суду від 18.01.2008 року , за яким суд визнав за Павлушко Юрієм Івановичем право власності на об’єкти рухомого та нерухомого майна. Відповідно до умов тендерної документації – це є порушенням, оскільки вимагалося надання документів які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди (паспорт/свідоцтво про право власності). Отже, ПП «СОСНОВА» не виконав одну із умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2019 10:37
рішення від 22.10.2019 № 15124+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 10:37
рішення від 06.11.2019 № 16158.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2019 23:27

Документи подані скаржником

18 жовтня 2019 15:46
платіжне доручення
18 жовтня 2019 15:46
скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 924 362,40
UAH з ПДВ
617 113,64
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СТРОКОВА - АГРО " 908 375,00
UAH з ПДВ
617 295,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СОСНОВА" 726 670,93
UAH з ПДВ
654 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 903 869,46
UAH з ПДВ
871 894,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 09:01
виписка з ЄДР (2).jpg
04 жовтня 2019 09:01
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

04 жовтня 2019 15:34
Паспорт.PDF
04 жовтня 2019 15:34
Наказ.PDF
04 жовтня 2019 15:34
Рішення.PDF
04 жовтня 2019 15:34
Свід. Держ реєстр.PDF
04 жовтня 2019 15:34
Свідоцтво на дод.варт..PDF
04 жовтня 2019 15:34
Статут.PDF
04 жовтня 2019 15:34
Тех. вимоги.PDF
04 жовтня 2019 15:34
Форма тенд пропозиц.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 11:12
Електронний підпис
16 жовтня 2019 10:48
Наказ призн.PDF
16 жовтня 2019 10:48
Лист гар. дод. 4.pdf
16 жовтня 2019 10:48
ВИТЯГ з єд. держ..pdf
16 жовтня 2019 10:48
СТАТУТ.pdf
12 жовтня 2019 11:38
Електронний підпис
12 жовтня 2019 11:34
дов-ка МВС.pdf
10 жовтня 2019 13:13
Електронний підпис
10 жовтня 2019 13:05
Фома пропозиц.pdf
04 жовтня 2019 15:30
Електронний підпис
04 жовтня 2019 14:45
реєстр 1.JPG
04 жовтня 2019 14:45
реєстр 2.JPG
04 жовтня 2019 14:45
витяг ПДВ.JPG
04 жовтня 2019 14:45
Реквізити 2019.tif
04 жовтня 2019 14:45
Відамості підпр.PDF
04 жовтня 2019 14:45
Паспорт код.PDF
04 жовтня 2019 14:45
Наказ призн.PDF
04 жовтня 2019 14:45
Сві Держ реєст.PDF
04 жовтня 2019 14:45
Рішення суду.PDF
04 жовтня 2019 14:45
Тех паспорт Авто.PDF
04 жовтня 2019 14:45
Деклар. виробника.PDF
04 жовтня 2019 14:45
Дог. проф. дез.PDF
04 жовтня 2019 14:45
Ветерин. свідоцтво.PDF
04 жовтня 2019 14:45
рішення.PDF
04 жовтня 2019 14:45
Договір ЦРЛ.PDF
04 жовтня 2019 14:45
ВИТЯГ з єд. держ..pdf
04 жовтня 2019 14:45
Довідка (повноваж).pdf
04 жовтня 2019 14:45
СТАТУТ.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Дов-ка не має заборг..pdf
04 жовтня 2019 14:45
Лист гар. дод. 4.pdf
04 жовтня 2019 14:45
ПРОЕКТ Договору.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Специф. дод 1.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Інформ. дод 2.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Гарант лист (виробн).pdf
04 жовтня 2019 14:45
Дов-ка Держпрод..pdf
04 жовтня 2019 14:45
Договір ОРЕНДИ прим.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Дов-ка власник.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Дов-ка захист довкіл..pdf
04 жовтня 2019 14:45
Сан. книжки.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Дов-ка Аналог. догов..pdf
04 жовтня 2019 14:45
Договір ЦРЛ 19.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Дговір відділ освіти 19.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Лист відгук ЦРЛ.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Лист відгук освіта.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Дов-ка кримін. провадж.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Дов-ка бенефіціарн.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Техн потенціал підпр.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Технічн вимоги.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Дов-ка несертиф..pdf
04 жовтня 2019 14:45
Дов-ка сан оброб авто.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Дов-ка офшор зони.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Кваліф. вимоги.pdf
04 жовтня 2019 14:45
ЛИСТИ ГАР 9шт.pdf
04 жовтня 2019 14:45
Реєсир наданих докум..pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 17:28
Електронний підпис
04 жовтня 2019 17:26
техпаспорт.pdf
04 жовтня 2019 17:26
пояснення.pdf
04 жовтня 2019 17:26
об открытии счета С.pdf
04 жовтня 2019 17:26
документи прпозиції.pdf
04 жовтня 2019 17:26
Довідка ЄДРПОУ.pdf
04 жовтня 2019 17:25
витяг 03.10.2019.pdf
04 жовтня 2019 17:25
виписка нова завірена.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ПП "СТРОКОВА - АГРО "

ПП "СОСНОВА"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Очікує рішення 617 113,64
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 12:56
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Рішення скасоване 617 113,64
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 12:56
ПП "СТРОКОВА - АГРО "
#33488372
Рішення скасоване 617 295,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 12:56
ПП "СОСНОВА"
#03753450
Рішення скасоване 654 030,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 12:56

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 листопада 2019 13:04
Коментар щодо відміни: Згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16158-р/пк-пз від 06.11.2019 р. необхідно скасувати рішення про визначення приватного підприємства «Соснова» переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015: 15110000-2 - М´ясо», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-09-20-001683-b, відмінити торги на закупівлю код 15110000-2– М’ясо (ялов
Документи:
19 листопада 2019 13:04
Електронний підпис
19 листопада 2019 13:02
Протокол розгляду скасування рішення.pdf