Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19139858 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Олександр Риндін +380980692098 kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2019 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2019 11:22 |
Очікувана вартість: | 582 197,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 910,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17465 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2019 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2019 16:47 |
Перелік змін.pdf | |
04 жовтня 2019 16:47 |
Проект договору нова редакція.docx | |
04 жовтня 2019 16:47 |
Протокол 152 зміни.pdf | |
04 жовтня 2019 16:47 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
20 вересня 2019 14:18 |
Додаток 8 - Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx |
04 жовтня 2019 16:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 жовтня 2019 16:47 |
Перелік змін.pdf
|
|||
04 жовтня 2019 16:47 |
Проект договору нова редакція.docx
|
|||
04 жовтня 2019 16:47 |
Протокол 152 зміни.pdf
|
|||
04 жовтня 2019 16:47 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
20 вересня 2019 14:18 |
Додаток 8 - Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000014 ● 813d27f8c9da4eb49de589d047f95716
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 14:39 |
15.11.2019 № 191
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
25 UA-2019-09-20-001617-b 20.09.2019 Комунальне підприємство «Безпечна та інноваційна освіта» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 1939858) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-1_12)
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-25 11:43:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-09-20-001617-b) очікуваною вартістю 582 197,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що 21.09.2019 учасник звернувся через електронну систему закупівель до Комунального підприємства «Безпечна та інноваційна освіта» Дніпровської міської ради (далі - Замовник) за роз’ясненнями до процедури щодо тендерної документації.
Роз’яснення на звернення щодо тендерної документації Замовником надано 04.10.2019, тобто з порушенням терміну надання роз’яснень на протязі трьох робочих днів, який визначено частиною першою статті 23 Закону.
Просимо пояснити, чому Замовником порушено визначений частиною першою статті 23 Закону термін надання роз’яснень та повідомити дату прийняття рішення про надання роз’яснень до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-27 18:01:21
Відповідь
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-09-20-001617-b) КП «Безпечна та іноваційна освіта» надає пояснення.
21.09.2019 учасник звернувся через електронну систему закупівель до Комунального підприємства «Безпечна та інноваційна освіта» Дніпровської міської ради (далі - Замовник) за роз’ясненнями до процедури щодо тендерної документації. Роз’яснення на звернення щодо тендерної документації Замовником надано 04.10.2019 у зв’язку із значним навантаженням у даний період та необхідністю детального вивчення питання учасника.
На виконання вимог ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.» Замовником було продовжено строк подання тендерних пропозицій до 15.10.2019 р. (Протокол № 152 від 04.10.2019 р.).
Надання інформації про усунення порушення замовником
21.09.2019 учасник звернувся через електронну систему закупівель до Комунального підприємства «Безпечна та інноваційна освіта» Дніпровської міської ради (далі - Замовник) за роз’ясненнями до процедури щодо тендерної документації. Роз’яснення на звернення щодо тендерної документації Замовником надано 04.10.2019 у зв’язку із значним навантаженням у даний період та необхідністю детального вивчення питання учасника. На виконання вимог ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.» Замовником було продовжено строк подання тендерних пропозицій до 15.10.2019 р. (Протокол № 152 від 04.10.2019 р.). Щодо невідповідності форми "Повідомлення про намір укласти договір» в електронній системі закупівель повідомляємо наступне: Це повідомлення формується автоматично системою Прозорро. Но той час був відсутній функціонал для заповнення джерела фінансування та водночас замовникам було рекомендовано заносити цю інформацію до поля "Конкретна назва предмета закупівлі"
2019-12-10 15:31:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання вимог норми частини першої ст.23 Закону щодо не надання протягом трьох робочих днів роз’яснення на звернення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
496 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
539 829,36
UAH з ПДВ
|
529 999,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОЧОВНИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ |
576 000,00
UAH з ПДВ
|
530 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641 |
Переможець |
496 800,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 17:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 17:44
|
Договір 60.pdf | укладений |
14 листопада 2019 17:43
|