Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
(Насіння квітів в асортименті)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2019-09-20-001601-a ● 4399413762b544fb8a5dc89ddc6bec43
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359753 |
Місцезнаходження: | 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21 |
Контактна особа: |
Ілюк Володимир Іванович 380937495100,380444430625 kpuzns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2019 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2019 13:45 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,18% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
Продукція рослинництва поставляються за адресою 04128, м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21
Кількість товару:
2167 од.( кількість в упаковці 1000 насінин )
Обсяги закупівлі по позиціям можуть зменшуватись, незалежно від орієнтовного обсягу, зазначеного в тендерній документації та виходячи з реальних об’ємів фінансування Замовника.
1. Довідка про сортові та посівні якості насіння.
2. Кількість 2167 одициць в розрахунку 1000 насінин в 1 упаковці.
3. Сертифікат відповідності:
- схожість – 95%
- чистота – 100%
3. Довідка карантинної служби.
4. Гарантійний лист схожості насіння.
Товар повинен відповідати вимогам абз. 4 п.2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
Основні характеристики
Документи, що підтверджують якість Товару, можуть бути: сертифікат відповідності, якості, походження, паспорти якості, зареєстровані ТУ на виготовлення Товару у Держстандарті тощо.
Товар повинен бути упакований таким чином, щоб при транспортуванні та на період приймання Товару Замовником виключити псування або знищення його.
Рік випуску - 2018 - 2019 рік.
Строк поставки – Товар має бути поставлений в повному обсязі до 20 листопада 2019 року.
Передача-приймання Товару здійснюється у присутності представників Продавця та Покупця, які складають акт перевірки якості товару. Представник Продавця повинен мати довіреність на право підписання даного акту.
Поставка Товару здійснюється протягом 5 (п’яти) календарних дів з моменту укладання Договору та розміщення його в системі публічних закупівель «Prozorro». Надати гарантійний лист про наявність асортименту товару на складі Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Кількість товару:
2167 од.( кількість в упаковці 1000 насінин )
Обсяги закупівлі по позиціям можуть зменшуватись, незалежно від орієнтовного обсягу, зазначеного в тендерній документації та виходячи з реальних об’ємів фінансування Замовника.
1. Довідка про сортові та посівні якості насіння.
2. Кількість 2167 одициць в розрахунку 1000 насінин в 1 упаковці.
3. Сертифікат відповідності:
- схожість – 95%
- чистота – 100%
3. Довідка карантинної служби.
4. Гарантійний лист схожості насіння.
Товар повинен відповідати вимогам абз. 4 п.2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
Основні характеристики
Документи, що підтверджують якість Товару, можуть бути: сертифікат відповідності, якості, походження, паспорти якості, зареєстровані ТУ на виготовлення Товару у Держстандарті тощо.
Товар повинен бути упакований таким чином, щоб при транспортуванні та на період приймання Товару Замовником виключити псування або знищення його.
Рік випуску - 2018 - 2019 рік.
Строк поставки – Товар має бути поставлений в повному обсязі до 20 листопада 2019 року.
Передача-приймання Товару здійснюється у присутності представників Продавця та Покупця, які складають акт перевірки якості товару. Представник Продавця повинен мати довіреність на право підписання даного акту.
Поставка Товару здійснюється протягом 5 (п’яти) календарних дів з моменту укладання Договору та розміщення його в системі публічних закупівель «Prozorro». Надати гарантійний лист про наявність асортименту товару на складі Учасника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2167 Одиниця
Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
(Насіння квітів в асортименті)
(Насіння квітів в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04128, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Академіка Туполєва,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | поставка товару до 20 листопада 2019 року відповідно специфікації ( 100 % ). | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 17:01 |
ТД насіння квітів 20.09.19КП УЗН Святошинського р-ну.doc | |
20 вересня 2019 17:01 |
Додаток 3.технічні характеристики насіння квітів в асортименті драглбовані та недраглбовані.rtf | |
20 вересня 2019 17:00 |
Проект договору закупівлі Насіння квітів (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-20-001601-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Агровектор+", Код ЄДРПОУ:40536356
Дата подання: 24 жовтня 2019 19:32
Недискримінація
- згідно вимог ТД: "Документ, викладений російською або іншою мовою, повинен мати автентичний переклад українською мовою та бути засвідчений підписом перекладача." В порушення даної вимоги учасником не надано переклади низки прикріплених документів;
- згідно вимог ТД Аналогічним договором є договір, у яких предметом договору є поставка за ДК 021:2015 кодом 03110000-5. Аналогічний договір КП УЗН Подільського району, який запропонований учасником ПП "Бонус" не відповідає коду, що міститься в вимогах ТД. Підтвердженням даної інформації є прикріплений Учасником договір закупівлі з КПУЗН Подільського району, де вказаний інший код, а саме ДК 021:2015: 03111900-1;
- згідно п.5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації: Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі.
Кожна із зазначених вище довідок повинна містити посилання на відповідний пункт ст. 17 Закону, щодо якого надається така довідка, а зміст кожної із вказаних довідок повинен в повній мірі згідно цієї документації підтверджувати відсутність відповідної підстави для відмови в участі згідно пункту ст. 17 Закону, щодо якого надається кожна окрема довідка. Учасником ПП "Бонус" не дотримано даних вимог та надано довідки не кожна окремо, а гуртом в одній довідці.
- згідно пункту 2 Додатку №2 до Тендерної документації, серед інших документів, що має надати учасник у складі пропозиції: 2.3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за 2019 рік. Учасником надано витяг за 2011 рік, що є порущенням вимог ТД
В недопущення дискримінації учасників вимагаємо дискваліфікації учасника ПП "Бонус" як такого, чия пропозиція не відповідє вимогам ТД Замовника.
Розгорнути
Згорнути
- згідно вимог ТД Аналогічним договором є договір, у яких предметом договору є поставка за ДК 021:2015 кодом 03110000-5. Аналогічний договір КП УЗН Подільського району, який запропонований учасником ПП "Бонус" не відповідає коду, що міститься в вимогах ТД. Підтвердженням даної інформації є прикріплений Учасником договір закупівлі з КПУЗН Подільського району, де вказаний інший код, а саме ДК 021:2015: 03111900-1;
- згідно п.5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації: Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі.
Кожна із зазначених вище довідок повинна містити посилання на відповідний пункт ст. 17 Закону, щодо якого надається така довідка, а зміст кожної із вказаних довідок повинен в повній мірі згідно цієї документації підтверджувати відсутність відповідної підстави для відмови в участі згідно пункту ст. 17 Закону, щодо якого надається кожна окрема довідка. Учасником ПП "Бонус" не дотримано даних вимог та надано довідки не кожна окремо, а гуртом в одній довідці.
- згідно пункту 2 Додатку №2 до Тендерної документації, серед інших документів, що має надати учасник у складі пропозиції: 2.3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за 2019 рік. Учасником надано витяг за 2011 рік, що є порущенням вимог ТД
В недопущення дискримінації учасників вимагаємо дискваліфікації учасника ПП "Бонус" як такого, чия пропозиція не відповідє вимогам ТД Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 14:41
Доброго дня! Надаємо відповідь на Вашу вимогу. Голова тендерного комітету, повідомив, що відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Відповідь надається по тендерній пропозиції учасника який подає вимогу. Тендерним комітетом було детально розглянуто тендерну пропозицію ПП "БОНУС", на відповідність її кваліфікаційним критеріям, умовам тендерної документації та вимогам чинного законодавства. В процесі розгляду документів було виявлено наступне:
1. В тендерній пропозиції Учасника довідка за підпунктами 1,2 статті 17 викладена в одному документі, але інформація за статтею 17 надана в повному обсязі , та кожен з підпунктів виділено окремо. Формат розміщення документів не впливає на зміст інформації та на ціну і якість продукції.
2. Учасником надано Витяг Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за 2011 рік. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритим державним реєстром , доступ до якого є вільним. Нами було перевірено достовірність та ідентичність інформації за 2011 та 2019 роки. Розбіжностей не виявлено.
3. На вимогу Учасника - згідно вимог ТД Аналогічним договором є договір, у яких предметом договору є поставка за ДК 021:2015 кодом 03110000-5. Аналогічний договір КП УЗН Подільського району, який запропонований учасником ПП "Бонус" не відповідає коду, що міститься в вимогах ТД. Підтвердженням даної інформації є прикріплений Учасником договір закупівлі з КПУЗН Подільського району, де вказаний інший код, а саме ДК 021:2015: 03111900-1, інформуємо Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону відповідно до показників третьої – четвертої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Оскільки код 03111900-1 «Насіння квітів» є підкодом 03110000-5 «Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва» договір ПП "Бонус" з КПУЗН Подільського району м. Києва є аналогічним.
4. В тендерній пропозиції Учасника фіто карантинні сертифікати викладено іноземною мовою але вони є наявні.
Враховуючи вищевикладене Тендерний комітет визнав ПП «БОНУС» переможцем торгів з найменшою ціновою пропозицією.
Розгорнути
Згорнути
1. В тендерній пропозиції Учасника довідка за підпунктами 1,2 статті 17 викладена в одному документі, але інформація за статтею 17 надана в повному обсязі , та кожен з підпунктів виділено окремо. Формат розміщення документів не впливає на зміст інформації та на ціну і якість продукції.
2. Учасником надано Витяг Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за 2011 рік. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритим державним реєстром , доступ до якого є вільним. Нами було перевірено достовірність та ідентичність інформації за 2011 та 2019 роки. Розбіжностей не виявлено.
3. На вимогу Учасника - згідно вимог ТД Аналогічним договором є договір, у яких предметом договору є поставка за ДК 021:2015 кодом 03110000-5. Аналогічний договір КП УЗН Подільського району, який запропонований учасником ПП "Бонус" не відповідає коду, що міститься в вимогах ТД. Підтвердженням даної інформації є прикріплений Учасником договір закупівлі з КПУЗН Подільського району, де вказаний інший код, а саме ДК 021:2015: 03111900-1, інформуємо Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону відповідно до показників третьої – четвертої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Оскільки код 03111900-1 «Насіння квітів» є підкодом 03110000-5 «Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва» договір ПП "Бонус" з КПУЗН Подільського району м. Києва є аналогічним.
4. В тендерній пропозиції Учасника фіто карантинні сертифікати викладено іноземною мовою але вони є наявні.
Враховуючи вищевикладене Тендерний комітет визнав ПП «БОНУС» переможцем торгів з найменшою ціновою пропозицією.
Рішення Тетндерного комітету залишити без змін
Номер вимоги: UA-2019-09-20-001601-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Агровектор+", Код ЄДРПОУ:40536356
Дата подання: 30 жовтня 2019 09:16
Недотримання замовником своїх вимог!!! Для кого вимоги?
Прошу дати пояснення, чому Замовник не дотримується вимог висунутих самим же Замовником.
Для чого пишуться вимоги, які не виконуються.
В недопущення дискримінації Учасників вимагаємо дискваліфікації!
Для чого пишуться вимоги, які не виконуються.
В недопущення дискримінації Учасників вимагаємо дискваліфікації!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2019 22:00
З данного питання Учаснику ТОВ "Агровектор +" надано вичерпну відповідь 25 жовтня 2019 року. Недоліки, на які Ви вказали не впливають на зміну ціни цінової пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-09-20-001601-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Агровектор+", Код ЄДРПОУ:40536356
Дата подання: 30 жовтня 2019 09:50
Порушення Законодавства Замовником
Згідно п.4 ст. 28 Закону "Про публічні Закупівлі": Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Це порушення законодавства, тому згідно ст.31 Закону "Про публічні закупівлі" вимагаємо відміни торгів через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
Розгорнути
Згорнути
Це порушення законодавства, тому згідно ст.31 Закону "Про публічні закупівлі" вимагаємо відміни торгів через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 листопада 2019 18:12
Дата проведення процедури Аукціону - 11 жовтня 2019 року. 12,13,14 жовтня вихідні дні. Протокол розгляду та визнання переможцем тендерної пропозиції ПП "Бонус" 18 жовтня 2019 року. Протокол розміщено на майданчику Е-тендер 18 жовтня 2019 року об 13 годині 18 хвилин. Не перевищує 5 ( п"яти ) робочих дні з дати аукціону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОНУС" #20784819 |
Переможець |
140 000,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 08:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2019 11:22
|
490 ПП Бонус.pdf | укладений |
05 листопада 2019 11:21
|