Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво комплексу інженерно-технічних протизсувних споруд, дренажних систем для укріплення схилу по вул. Лук'янівській, 46 у Шевченківському районі.
Очікувана вартість
138 023 377,00 UAH
UA-2019-09-20-001504-a fc1f8f77c5a347f4abca17f38346dd1a
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 12:02
Очікувана вартість: 138 023 377,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 138 023,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Схил по вул. Лук'янівській, 46 у Шевченківському районі м. Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво комплексу інженерно-технічних протизсувних споруд, дренажних систем для укріплення схилу по вул. Лук'янівській, 46 у Шевченківському районі.
Джерело фінансування - бюджет міста Києва.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, схил по вул. Лук'янівській, 46 у Шевченківському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1) Замовник має право надати аванс у розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів; 2) Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 14:06
Тендерна документація Лук'янівська у новій редакції від 16.10.2019.pdf
08 жовтня 2019 17:31
Тендерна документація Лук'янівська у новій редакції від 08.10.2019.pdf
23 вересня 2019 13:15
Тендерна документація Лук'янівська у новій редакції.pdf
20 вересня 2019 16:22
Тендерна документація Лук'янівська.pdf
16 жовтня 2019 14:06
Тендерна документація Лук'янівська викреслена від 16.10.2019.pdf
08 жовтня 2019 17:30
Тендерна документація Лук'янівська викреслена від 08.10.2019.pdf
23 вересня 2019 13:15
Тендерна документація Лук'янівська викреслена.pdf
16 жовтня 2019 14:04
Перелік змiни до тендерноi документацii вул. Лук`янiвська, 46 від 16.10.2019.pdf
08 жовтня 2019 17:30
Перелік змiни до тендерноi документацii вул. Лук`янiвська, 46 від 08.10.2019.pdf
23 вересня 2019 13:14
Перелік змiни до тендерноi документацii вул. Лук`янiвська, 46 від 23.09.2019.pdf
20 вересня 2019 16:23
Оголошення про проведення закупівлі вул. Лук'янівська, 46.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-001504-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "МЕГАПОЛІСБУД БК", Код ЄДРПОУ:39435457
Дата подання: 05 грудня 2019 16:35
Вимога щодо усунення порушень чинного законодавства
Неправомірний вибір переможця
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

05 грудня 2019 16:35
СКАРГА АУДИТОРИ (4).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000050 ● 92efb1353b734eb6a8f2383bd75303b3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
79 UA-2019-09-20-001504-a 20.09.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на результати моніторингу комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція»( далі - КП «Київбудреконструкція») повідомляє. У процесі проведення процедури закупівлі відкритих торгів по об’єкту: «Будівництво комплексу інженерно-технічних протизсувних споруд, дренажних систем для укріплення схилу по вул. Лук’янівській, 46 у Шевченківському районі» [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)] КП «Київбудреконструкція» вимог статі 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не порушувало (в частині ненадання роз’яснень), оскільки звернень від учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації не надходило. Відповідно до статті 32 Закону ТОВ «Мегаполісбуд БК» через електронну систему закупівель, оприлюднило вимогу на прийняті рішення та дії замовника. У зв’язку з технічними збоями в роботі електронного майданчику е-tender.biz, а саме: блокування системою надання відповіді в останній день для її подання. КП «Київбудреконструкція» не мало змоги розмістити в електронній системі відповідь на дану вимогу. На виконання вимог абзацу 2 ч. 1 ст. 32 Закону, враховуючи те що зазначена стаття не передбачає чіткого визначення способу надання відповіді на вимогу, КП «Київбудреконструкція» надано відповідь ТОВ «Мегаполісбуд БК» шляхом направлення її рекомендованим листом 10.12.2019р. КП «Київбудреконструкція» зобов’язується врахувати, в своїй подальшій роботі, зауваження викладені у висновку по моніторингу та не допускати у своїй діяльності порушень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ від 25.12.2015 року (із змінами).

2019-12-25 12:54:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання своєчасності надання роз’яснень щодо усунення порушень, встановлено що Замовник на порушення частини першої статті 23 Закону протягом трьох днів не надав та не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу роз’яснення на звернення щодо усунення порушення.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 115 438 662,67
UAH з ПДВ
110 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАПОЛІСБУД БК" 127 771 619,57
UAH з ПДВ
111 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦПІДЗЕМІНЖБУД" 136 358 519,12
UAH з ПДВ
111 382 650,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОСТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 130 986 225,90
UAH з ПДВ
125 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 137 972 532,10
UAH з ПДВ
125 275 238,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 17:20
Електронний підпис
24 жовтня 2019 17:18
39286780_2590812370_DS180823134417.ZS2
24 жовтня 2019 17:18
Реєстр.pdf
24 жовтня 2019 17:18
Технічна частина.rar
24 жовтня 2019 17:18
Технічна частина 2.rar
24 жовтня 2019 17:18
Кваліфікація 2.rar
24 жовтня 2019 17:18
Кваліфікація 1.rar
24 жовтня 2019 17:18
Інші документи.rar
24 жовтня 2019 17:18
Інші документи 2.rar
24 жовтня 2019 17:18
Інші документи 1.rar
24 жовтня 2019 17:18
Інші документи 1.2.rar
24 жовтня 2019 17:18
Інші документи 1.1..rar
24 жовтня 2019 17:15
Електронний підпис
24 жовтня 2019 16:58
39286780_2590812370_DS160828092948.ZS2
24 жовтня 2019 16:58
Реєстр.pdf
24 жовтня 2019 16:58
Технічна частина.rar
24 жовтня 2019 16:58
Технічна частина 2.rar
24 жовтня 2019 16:58
Кваліфікація 2.rar
24 жовтня 2019 16:58
Кваліфікація 1.rar
24 жовтня 2019 16:58
Інші документи.rar
24 жовтня 2019 16:58
Інші документи 2.rar
24 жовтня 2019 16:58
Інші документи 1.rar
24 жовтня 2019 16:58
Інші документи 1.2.rar
24 жовтня 2019 16:58
Інші документи 1.1..rar
24 жовтня 2019 16:49
39286780_2590812370_DS160828092948.ZS2
24 жовтня 2019 16:49
Реєстр.pdf
24 жовтня 2019 16:49
Технічна частина.rar
24 жовтня 2019 16:49
Технічна частина 2.rar
24 жовтня 2019 16:49
Кваліфікація 2.rar
24 жовтня 2019 16:49
Кваліфікація 1.rar
24 жовтня 2019 16:49
Інші документи.rar
24 жовтня 2019 16:49
Інші документи 2.rar
24 жовтня 2019 16:49
Інші документи 1.rar
24 жовтня 2019 16:49
Інші документи 1.2.rar
24 жовтня 2019 16:49
Інші документи 1.1..rar
24 жовтня 2019 16:40
Реєстр.pdf
24 жовтня 2019 16:40
Технічна частина.rar
24 жовтня 2019 16:40
Технічна частина 2.rar
24 жовтня 2019 16:40
Кваліфікація 2.rar
24 жовтня 2019 16:40
Кваліфікація 1.rar
24 жовтня 2019 16:40
Інші документи.rar
24 жовтня 2019 16:40
Інші документи 2.rar
24 жовтня 2019 16:40
Інші документи 1.rar
24 жовтня 2019 16:40
Інші документи 1.2.rar
24 жовтня 2019 16:40
Інші документи 1.1..rar

Публічні документи

23 жовтня 2019 17:29
Електронний підпис
23 жовтня 2019 17:27
Проект_договору.pdf
23 жовтня 2019 17:27
Попереднiй_досвiд_2.pdf
23 жовтня 2019 17:27
Попереднiй_досвiд_1.pdf
23 жовтня 2019 17:27
Попереднiй_досвiд_3.pdf
23 жовтня 2019 17:27
Кошторисни_документи_2.pdf
23 жовтня 2019 17:27
Стаття_17.pdf
23 жовтня 2019 17:27
Фiнансовi документи.pdf
23 жовтня 2019 17:27
Кошторисни_документи_4.pdf
23 жовтня 2019 17:27
Попереднiй_досвiд_4.pdf
23 жовтня 2019 17:27
Кошторисни_документи_1.pdf
23 жовтня 2019 17:27
Кошторисни_документи_3.pdf
23 жовтня 2019 17:27
пропозицiя.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВ "МЕГАПОЛІСБУД БК"

ТОВ "СПЕЦПІДЗЕМІНЖБУД"

ТОВ "МОСТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
Відхилено 110 999 000,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 20:19
ТОВ "МЕГАПОЛІСБУД БК"
#39435457
Відхилено 111 000 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 19:13
ТОВ "СПЕЦПІДЗЕМІНЖБУД"
#39286780
Відхилено 111 382 650,20
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 14:27
ТОВ "МОСТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39272029
Відхилено 125 000 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 15:45
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
Переможець 125 275 238,44
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 18:36

Документи

19 листопада 2019 15:43
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
19 листопада 2019 15:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 18:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
125 275 238,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 11:00
Додаткова угода № 13 від 20.12.2023 до дог. № 56-19-КТ від 12.12.2019.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 10:59
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 14:38
ДУ № 12 від 23.12.2022 до дог. № 56-19-КТ від 12.12.2019 вул. Лук'янівська, 46.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 16:36
Додаткова угода № 11 від 31.12.2021р. до дог № 56-19-КТ від 12.12.2019р., вул. Лук'янівська, 46.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 11:46
Додаткова угода № 10 від 26.10.2021 р. до дог. № 56-19-КТ від 12.12.2019 р. вул.Лук'янівська, 46.pdf зміни до договору
26 жовтня 2021 11:45
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 09:57
Додаткова угода 9 від 30.04.2021 до дог 56_19-КТ вул. Лук'янівська, 46.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 11:17
Додаткова угода 8 від 08.04.2021 до дог 56_19-КТ вул. Лук'янівська, 46.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 20:12
Додаткова угода № 7 від 30.12.2020 до дог. № 56_19-КТ вул. Лук'янівська, 46.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:10
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:21
Додаткова угода № 6 від 21.12.2020 до дог 56_19-КТ вул. Лук'янівська, 46.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 11:23
Додаткова угода № 5 від 03.12.2020 до дог. № 56-19-КТ від 12.12.2019 Лук'янівська, 46.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 10:36
Додаткова угода № 4 від 12.10.2020 до дог 56_19-КТ вул. Лук'янівська, 46.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 13:10
Додаткова угода №3 від 18.06.2020 до дог. №56-19-КТ від 12.12.2019.pdf зміни до договору
18 червня 2020 13:09
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 13:14
Додаткова угода № 2 від 12.05.2020 до дог. № 56-19-КТ від 12.12.2019, вул. Лук'янівська, 46.pdf зміни до договору
12 травня 2020 13:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:32
Додаткова угода № 1 від 27.12.2019 до дог. № 56-19-КТ від 12.12.2019, вул. Лук`янівська, 46.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:59
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 19:33
Договір № 56-19-КТ від 12.12.2019, вул. Лук`янівська, 46.pdf укладений
12 грудня 2019 19:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 27.12.2019 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 56/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 19 «Адреси, реквізити та підписи сторін», до Додатку №2 до Договору, до Додатку №4 до Договору. Зміни викладені в додатковій угоді 2 від 12.05.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 56/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, до Додатку №2 до Договору, до Додатку №4 до Договору. Зміни викладені в додатковій угоді 3 від 18.06.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 56/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 5 Права та обов'язки сторін" Договору, до Додатку №2 до Договору, до Додатку №4 до Договору. Зміни викладені в додатковій угоді 4 від 12.10.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 56/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: - у Преамбулу Договору, - у Розділ 19 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. 2. У зв'язку з отриманням експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво від 23.11.2020 року № 850-020-20/КП за робочим проектом "Будівництво комплексу інженерно-технічних протизсувних споруд, дренажних систем для укріплення схилу по вул. Лук'янівській, 46 у Шевченківському районі" (Коригування), керуючись п. 3.2 Договору, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №3 "Договірна ціна з локальними кошторисними розрахунками" Договору.
Номер договору про закупівлю: 56/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 6 від 21.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 56/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, у Розділ 18 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у пункт 3.1. Розділу 3 «Договірна ціна» Договору, у пункт 4.6. Розділу 4 «Порядок розрахунків» Договору, у Додатки до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 7 від 30.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 56/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання розпорядження Київського міського голови від 11.01.2021 № 3, наказу Замовника від 12.01.2021 № 03-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 19 Договору «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Додатки до Договору, зокрема: - Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт - Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у Додатковій угоді № 8 від 08.04.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 56/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, керуючись п.4. ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 2 "Строки виконання робіт" Договору, в Розділ 3 "Договірна ціна" Договору, в Розділ 4 "Порядок розрахунків" Договору, в Розділ 18 "Інші умови договору" Договору, в Додатки, а саме: - Додаток № 2 - Календарний план виконання робіт; - Додаток № 4 - План фінансування.
Номер договору про закупівлю: 56/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору, в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 18 «Інші умови договору» Договору, Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 10 від 26.10.2021 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 56/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В порядку та на умовах, визначених Договором, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору, в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 18 «Інші умови Договору» Договору, Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 11 від 31.12.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 56/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В порядку та на умовах, визначених цим Договором, керуючись п.4. ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в розділ 2 Договору «Строки виконання робіт»; в розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в розділ 4 Договору «Порядок розрахунків»; в розділ 18 Договору «Інші умови договору»; в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 12 від 23.12.2022 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 56/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У порядку та на умовах, визначених цим Договором, керуючись пп.4 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору, в розділ 3 «Договірна ціна» Договору; в розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору; в Розділ 18 «Інші умови Договору» Договору, Додаток № 2 – Календарний план роботи; Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 13 від 20.12.2023 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 56/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML