Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: бульв. Тараса Шевченка, 6, під’їзди 1, 2 у Шевченківському районі м. Києва
Очікувана вартість
3 153 422,00 UAH
UA-2019-09-20-001444-a 7de96b821e6a423883f197df4675602a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 13:47
Очікувана вартість: 3 153 422,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 153,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: бульв. Тараса Шевченка, 6, під’їзди 1, 2 у Шевченківському районі м. Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: бульв. Тараса Шевченка, 6, під’їзди 1, 2 у Шевченківському районі м. Києва.
Джерело фінансування - бюджет міста Києва.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, місто Київ, Київ, бульв. Тараса Шевченка, 6, під’їзди 1, 2 у Шевченківському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1) Замовник має право надати аванс у розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів; 2) Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання) не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 13:18
Тендерна документацiя по лiфтам Тараса Шевченка, 6 у новій редакції від 04.10.2019.pdf
23 вересня 2019 13:23
Тендерна документацiя по лiфтам Тараса Шевченка, 6 у новій редакції.pdf
20 вересня 2019 16:03
Тендерна документацiя по лiфтам Тараса Шевченка, 6.doc
04 жовтня 2019 13:17
Перелік змін до тендерної документації бульв. Т. Шевченка, 6 від 04.10.2019.pdf
04 жовтня 2019 13:17
Тендерна документацiя по лiфтам Тараса Шевченка, 6 викреслена від 04.10.2019.pdf
23 вересня 2019 13:23
Тендерна документацiя по лiфтам Тараса Шевченка, 6 викреслена.pdf
23 вересня 2019 13:22
Перелік змiн до тендерної документацiї бульв. Т.Шевченка, 6 від 23.09.2019.pdf
20 вересня 2019 16:03
Оголошення про проведення закупівлі бульв. Т. Шевченка, 6.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Ноосфера" 3 151 960,85
UAH з ПДВ
3 151 960,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛКОН-Сервіс" 3 153 422,00
UAH з ПДВ
3 153 422,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 14:33
Електронний підпис
24 жовтня 2019 14:31
Довідка ДФС.pdf
24 жовтня 2019 14:31
Довідка МВС.pdf
11 жовтня 2019 13:45
Електронний підпис
11 жовтня 2019 13:43
Інші документи.pdf
11 жовтня 2019 13:43
Реєстр.pdf
11 жовтня 2019 13:43
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:44
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Ноосфера"

ТОВ "ОЛКОН-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Ноосфера"
#31985520
Переможець 3 151 960,85
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 16:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Ноосфера"
#31985520
3 151 960,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 21:01
Додаткова угода № 4 від 30.12.2020 до дог. № 17_19-КТ бульв. Тараса Шевченка, 6.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:01
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 11:56
Додаткова угода № 3 від 21.04.2020 до дог. № 17-19-КТ від 06.11.2019, бульв. Т.Шевченка, 6, п. 1,2.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 09:42
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:39
Додаткова угода №2 від 27.12.2019 до дог. №17-19-КТ від 06.11.2019 бульв. Т. Шевченка, 6, п. 1, 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:02
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 17:27
Додаткова угода № 1 від 09.12.2019 до дог. № 17-19-КТ від 06.11.2019, бульв. Т.Шевченка, 6, п. 1,2.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 17:12
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 19:21
Додаток до дог. № 17-19-КТ (Лок. кошториси 2-2-4 - 2-2-7).pdf укладений
07 листопада 2019 19:20
Додаток до дог. № 17-19-КТ (Лок. кошториси 2-1-5 - 2-1-6, 2-2-1 - 2-2-3).pdf укладений
07 листопада 2019 19:20
Договір № 17-19-КТ від 06.11.2019, бульв. Т.Шевченка, 6, п. 1, 2 .pdf укладений
07 листопада 2019 19:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у Розділ 1 «Предмет Договору» Договору, у Розділ 2 "Терміни виконання робіт" Договору, у Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору у Розділ 10 «Гарантійні терміни якості закінчених робіт та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 09.12.2019 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 17/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору, у Додаток №4 - План фінансування робіт. Зміни викладені у Додатковій угоді № 2 від 27.12.2019
Номер договору про закупівлю: 17/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, у Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 21.04.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 17/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. У зв’язку з завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 4 від 30.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 17/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 081 059,55
UAH (в тому числі ПДВ 513 209,93 UAH)