Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори)
Очікувана вартість
91 080,00 UAH
UA-2019-09-20-001416-b cf0d1ad660b6405682383701dde7fb1d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Панченко

+380567443357 veteran-dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВЕТЕРАНІВ
Код ЄДРПОУ: 23078387
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Карла Маркса, буд. 93
Контактна особа: Любов Панченко
+380567443357
veteran-dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 11:09
Очікувана вартість: 91 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 366,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Джерело фінансування закупівлі - кошти обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
414 штука
ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 93
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за фактично отриманий товар після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару та накладної протягом 30 календарних днів з дня отримання товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 09:44
оголошення продуктові набори2.doc
25 вересня 2019 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 09:44
оголошення продуктові набори2.doc
23 вересня 2019 09:53
оголошення продуктові набори2.doc
20 вересня 2019 13:44
оголошення продуктові набори2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надати роз'яснення
Дата подання: 23 вересня 2019 15:49
Дата відповіді: 23 вересня 2019 17:32
Поставку продуктових наборів можна здійснити за один раз, або необхідно розбивати на кілька партій? Якщо на кілька партій поставки, то скажіть, на яку кількість поставок розбивається загальне замовлення?
Відповідь: Доброго дня! Поставку продуктових наборів необхідно здійснити за один раз.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-001416-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2788809967
Дата подання: 03 жовтня 2019 16:32
Оскарження рішення Замовника
Дніпропетровська обласна рада ветеранів під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Дніпропетровською обласною радою ветеранів (далі – Замовник) 20.09.2019р. було оголошено тендерну процедуру допорогової закупівлі по предмету: ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-09-20-001416-b за адресою www.prozorro.gov.ua.
01.10.2019 року об 11 год. 09 хв. відбувся аукціон торгів.
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією, було визнано, пропозицію ФОП Бреславської Ю.В. Наступною за ціною є тендерна пропозиція - ФОП "БОЙКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА".
Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 2 розділу V встановлено:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо:
1.Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
2. Переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.».
Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону.
Як вбачається з обставин справи, 03 жовтня 2019 року, протоколом № 1 засідання робочої групи Дніпропетровської обласної ради ветеранів було відхилено мою тендерну пропозицію, на підставі того, що моя пропозиція не відповідає вимогам Замовника:
- У складі тендерної пропозиції відсутній документ, що підтверджує якісні характеристики вафель «Світоч Артек» класичний;
- У складі тендерної пропозиції надано копію паспорту громадянина України не в повному обсязі (відсутні сторінки 4-9, стор.12-16).
Таким чином, я не погоджуюся з рішенням Замовника з наступних підстав.
По-перше, пунктом 4 Додатку 2 до оголошення про закупівлю передбачено, що учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати «Копії документів, що підтверджують особу та повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору за результатами закупівлі (копія виписки, витягу з протоколу зборів засновників, наказу про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом, для учасника – фізичної особи – копію паспорту, копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/реєстраційного номеру облікової картки платника податків *)».
На виконання зазначеної вимоги мною було надано у складі тендерної пропозиції копію сторінок паспорту, де зазначена інформація.
Таким чином, я вважаю що виконала умови оголошення про проведення закупівлі, тому, що положеннями оголошення про закупівлю не передбачено, що необхідно надавати копія всіх сторінок паспорту.

По-друге, пунктом 4 Додатку 2 до оголошення про закупівлю передбачено, що учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати «Копії чинних на дату подання пропозиції сертифікатів якості виробника, або реєстраційного посвідчення, або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларації виробника, або інший подібний документ, що підтверджує характеристики, якості товару та відповідності товару вимогам, встановленим до даного товару на території України нормам і правилам. Для підтвердження відповідності товару вимогам Замовника у складі пропозиції учасники можуть надавати документи, які вважають за необхідне».
Замість копії чинного сертифікату на вафлі «Світоч Артек» в складі тендерної пропозиції я надала лист від заводу-виробника про те, що продукція Світоч не підлягає обов’язковій сертифікації.
Тому що, коли учасник не надає у складі тендерної пропозиції той чи інший й документ, останній надає пояснення, про причини не надання.
Таким чином, я вважаю що виконала умови оголошення про проведення закупівлі.
Крім того, різниця між моєю безпідставно відхиленою пропозицією та "БОЙКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" складає 2 484,00 грн. В результаті таких маніпулятивних дій, що спотворюють здорову конкуренцію між учасниками закупівлі місцевий (обласний) бюджет може зазнати збитків в різниці між поданими тендерними пропозиціями учасників закупівлі на суму - 2 484,00 грн., що є неприпустимим в умовах складної економічної ситуації в країні.
Із вищенаведеної інформації випливає, що робоча група Дніпропетровської обласної ради ветеранів при проведенні Процедури закупівлі, грубо порушила саму процедуру закупівлі, та не аргументовано, незаконно відхиливши нашу тендерну пропозицію, грубо порушила наші права на участь у чесній та добросовісній конкуренції як учасника закупівлі.
Вважаю, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону.
Робоча група Дніпропетровської обласної ради ветеранів відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України,
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,

ПРОШУ:

1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Бреславська Юлія Володимирівна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 жовтня 2019 18:30
Доброго дня!
Очікувана вартість закупівлі продуктових наборів (далі – закупівля) становить 91080,00 гривень.
Вищевказана закупівля у розумінні ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, зі змінами (далі – Закон №922) є допороговою, адже її вартість менша за поріг для закупівель товарів, встановлений вказаною нормою Закону №922.
Враховуючи вищевикладене, проведення допорогових закупівель не регламентується положеннями Закону №922.
Проведення допорогових закупівель здійснюється Дніпропетровською обласною радою ветеранів на підставі доручення тимчасово виконуючого обов’язки голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 08.08.2019 №08-52/0/35-19 (далі – доручення).
Пунктом 3.2 доручення визначено, що в оголошенні про проведення закупівлі зазначаються, зокрема вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Відповідно до п.3.6 доручення, якщо пропозиція не відповідає вимогам замовника до кваліфікації учасника, замовник відхиляє таку пропозицію.
Звертаємо увагу на те, що у разі не відповідності пропозиції вимогам до кваліфікації учасників, обов’язком, а не правом замовника є її відхилення.
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження визначено замовником у Додатку 2 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Згідно з п.4 Додатку №2 оголошення про проведення закупівлі замовник вимагає від учасників-фізичних осіб надати у складі пропозиції, зокрема копію паспорту, а не окремих його заповнених сторінок.
Зазначаємо, що вимога щодо надання копії паспорту означає, що учасник повинен надати замовнику копію всього документу, а не окремих його сторінок.
Вищевказаної позиції дотримується, зокрема орган оскарження (Антимонопольний комітет України), що як приклад, підтверджується численною практикою з даного питання, в тому числі рішенням від 12.12.2017 №8761.
У складі пропозиції Вами у порушення вимог п.4 Додатку №2 оголошення про проведення закупівлі, замість копії паспорту надано копії його окремих сторінок, що відповідно до п.3.6 доручення стало однією з причин відхилення Вашої пропозиції.
Крім того, згідно з п.5 Додатку №2 оголошення про проведення закупівлі замовник вимагав від учасників надати у складі пропозиції копії документів, що підтверджують походження та якісні характеристики товару, що пропонується учасником.
Як зазначено в п.5 Додатку №2 оголошення про проведення закупівлі для підтвердження відповідності товару вимогам замовника у складі пропозиції учасники можуть надавати документи, які вважають за необхідне.
Тобто, учасник може надати замовнику будь-який документ, що підтвердить походження та якісні характеристики товару.
Замовник не вимагає надання виключно сертифікатів відповідності чи будь-якого іншого конкретного документу.
У складі пропозиції Вами не надано жодного документу, що може підтвердити походження та якісні характеристики вафель «Світоч Артек» класичний, що суперечить п.5 Додатку №2 оголошення про проведення закупівлі.
Лист ПАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч» в якому зазначено про те, що продукція вказаного товариства не підлягає обов’язковій сертифікації не являється документом, що може підтвердити походження товару або ж його якісні характеристики, тому відповідно до п.3.6 доручення Вашу пропозицію відхилено.
Повідомляємо, що чинним законодавством у сфері закупівель не встановлено норм, які б зобов’язували замовника автоматично здійснювати акцепт найбільш вигідної пропозиції, незважаючи на те, що вона не відповідає вимогам замовника.
Акцепт будь-якої пропозиції здійснюється лише за умови її відповідності вимогам встановленим замовником, зокрема в оголошенні про проведення закупівлі.
З огляду на викладене, Вашу пропозицію відхилено правомірно за наявності підстав визначених п.3.6 доручення.



Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

03 жовтня 2019 16:32
Вимога БРЕСЛАВСЬКА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 88 596,00
UAH з ПДВ
88 596,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОЙКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" 91 080,00
UAH з ПДВ
91 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 13:12
Електронний підпис
01 жовтня 2019 13:10
Якісні.rar
01 жовтня 2019 13:10
техзавдання.pdf
01 жовтня 2019 13:10
пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 13:10
Повноваження.rar
01 жовтня 2019 13:10
договір.pdf
01 жовтня 2019 13:10
Довідка з банку.pdf
30 вересня 2019 10:06
Електронний підпис
30 вересня 2019 10:05
Якісні.rar
27 вересня 2019 13:45
техзавдання.pdf
27 вересня 2019 13:45
пропозиція.pdf
27 вересня 2019 13:45
Повноваження.rar
27 вересня 2019 13:45
договір.pdf
27 вересня 2019 13:45
Довідка з банку.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 20:51
Електронний підпис
03 жовтня 2019 19:47
паспорт.pdf
03 жовтня 2019 19:47
код.pdf
03 жовтня 2019 19:47
банк, виписка, податки.pdf
27 вересня 2019 18:49
Електронний підпис
26 вересня 2019 22:12
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП "БОЙКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
#2788809967
Відхилено 88 596,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 09:55
ФОП "БОЙКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА"
#1972402167
Переможець 91 080,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 10:10

Документи

03 жовтня 2019 09:55
Електронний підпис

Документи

04 жовтня 2019 10:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОЙКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА"
#1972402167
91 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2019 10:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 13:22
договір №2.pdf укладений
10 жовтня 2019 13:21