Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту електричних машин ГС-501А, ТД-802
Очікувана вартість
2 762 194,80 UAH
UA-2019-09-20-001392-b fbe07d733ecd42a89619f0c7e2d044c1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борщ Марина Олександрівна

+38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40075815
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ТВЕРСЬКА, будинок 5
Контактна особа: Борщ Марина Олександрівна
+38 (044) 465-10-62
borsch@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 2 762 194,80 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Тендерна документація

16 жовтня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 16:02
Лист учасникам (Зміни 1 до ТД).pdf
16 жовтня 2019 16:02
10. Додаток № 11 Проект договору (ГС-501).docx
16 жовтня 2019 16:02
10. Зміни 1 ТД (ГС-501).doc
16 жовтня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 16:02
Лист учасникам (Зміни 1 до ТД).pdf
16 жовтня 2019 16:02
10. Додаток № 11 Проект договору (ГС-501).docx
20 вересня 2019 13:39
10. Додаток № 11 Проект договору (ГС-501).docx
16 жовтня 2019 16:02
10. Зміни 1 ТД (ГС-501).doc
20 вересня 2019 13:39
10. ТД (ГС-501).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-001392-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕРВЕРТ", Код ЄДРПОУ:36883788
Дата подання: 26 вересня 2019 15:04
Внесення змін в Проект договору

1. Розділ 5. «ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ»
 П.5.10 викласти в наступній редакції редакції:
«Виконавець повинен надати представнику Замовника такі документи: документи постачальника, які підтверджують якість товарно-матеріальних цінностей, що були використані при наданні Послуг (сертифікати якості, декларації про відповідність, тощо), калькуляції з розшифровками, складені на базі акту дефектації, Акт приймання обладнання з ремонту, Протокол приймально-здавальних випробувань, Акт приймання-передачі металобрухту, Акт приймання-передачі наданих послуг. Протягом 3 (трьох) робочих днів Замовник підписує два примірника Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору), один з яких протягом 3 (трьох) робочих днів повертає Виконавцю. Виконавець після отримання оригіналу Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору) виставляє Замовнику в добовий строк рахунок на остаточну оплату за надані Послуги. Датою завершення ремонту Обладнання є дата підписання Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору).»
П.5.11 викласти в наступній редакції (в зв’язку з тим, що необхідні матеріали для ремонту від Постачальника надаються протягом 30 календарних днів + термін виконання ремонту складає 30 календарних днів) :
«Строк надання Послуг визначається Графіком подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання, наведеним у Додатку 2 до цього Договору, та по кожній одиниці ремонту становить не більше 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Акта дефектації.»


2. Розділ 8.«ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН»
 П.8.8 викласти в наступній редакції:
« Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором за кожен день прострочення, крім того, за прострочення понад 30 (тридцяти) днів, Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
 П.8.9. виключити (так як Виконавець зобов’язаний усунути недоліки/дефекти протягом 20 (двадцяти) робочих днів за власний рахунок з урахуванням транспортних витрат)

5. Додаток 4 : Гарантійні строки
 Виключити якірні підшипники з гарантійних строків (гарантійний ремонт надається лише на електричні машини.)


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 16:07
Тендерним комітетом АТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт були розглянуті вимоги учасника № UA-2019-09-20-001392-b.b1та № UA-2019-09-20-001392-b.c2. Відповідь надана листом від 16.10.2019 №Ц-30/71.
Номер вимоги: UA-2019-09-20-001392-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕРВЕРТ", Код ЄДРПОУ:36883788
Дата подання: 26 вересня 2019 15:05
Внесення змін в Проект договору

1. Розділ 5. «ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ»
 П.5.10 викласти в наступній редакції редакції:
«Виконавець повинен надати представнику Замовника такі документи: документи постачальника, які підтверджують якість товарно-матеріальних цінностей, що були використані при наданні Послуг (сертифікати якості, декларації про відповідність, тощо), калькуляції з розшифровками, складені на базі акту дефектації, Акт приймання обладнання з ремонту, Протокол приймально-здавальних випробувань, Акт приймання-передачі металобрухту, Акт приймання-передачі наданих послуг. Протягом 3 (трьох) робочих днів Замовник підписує два примірника Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору), один з яких протягом 3 (трьох) робочих днів повертає Виконавцю. Виконавець після отримання оригіналу Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору) виставляє Замовнику в добовий строк рахунок на остаточну оплату за надані Послуги. Датою завершення ремонту Обладнання є дата підписання Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору).»
П.5.11 викласти в наступній редакції (в зв’язку з тим, що необхідні матеріали для ремонту від Постачальника надаються протягом 30 календарних днів + термін виконання ремонту складає 30 календарних днів) :
«Строк надання Послуг визначається Графіком подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання, наведеним у Додатку 2 до цього Договору, та по кожній одиниці ремонту становить не більше 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Акта дефектації.»


2. Розділ 8.«ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН»
 П.8.8 викласти в наступній редакції:
« Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором за кожен день прострочення, крім того, за прострочення понад 30 (тридцяти) днів, Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
 П.8.9. виключити (так як Виконавець зобов’язаний усунути недоліки/дефекти протягом 20 (двадцяти) робочих днів за власний рахунок з урахуванням транспортних витрат)

5. Додаток 4 : Гарантійні строки
 Виключити якірні підшипники з гарантійних строків (гарантійний ремонт надається лише на електричні машини.)


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 16:06
Тендерним комітетом АТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт були розглянуті вимоги учасника № UA-2019-09-20-001392-b.b1 та № UA-2019-09-20-001392-b.c2. Відповідь надана листом від 16.10.2019 №Ц-30/71.

Документи

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Послуги з ремонту електричних машин ГС-501А
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 090 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 631,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32706 UAH

Аукціон

Початок: 25 жовтня 2019 13:16
Закінчення: 25 жовтня 2019 13:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 од
Послуги з ремонту електричних машин ГС-501А
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Банківські 30
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-001392-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕРВЕРТ", Код ЄДРПОУ:36883788
Дата подання: 26 вересня 2019 15:04
Внесення змін в Проект договору

1. Розділ 5. «ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ»
 П.5.10 викласти в наступній редакції редакції:
«Виконавець повинен надати представнику Замовника такі документи: документи постачальника, які підтверджують якість товарно-матеріальних цінностей, що були використані при наданні Послуг (сертифікати якості, декларації про відповідність, тощо), калькуляції з розшифровками, складені на базі акту дефектації, Акт приймання обладнання з ремонту, Протокол приймально-здавальних випробувань, Акт приймання-передачі металобрухту, Акт приймання-передачі наданих послуг. Протягом 3 (трьох) робочих днів Замовник підписує два примірника Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору), один з яких протягом 3 (трьох) робочих днів повертає Виконавцю. Виконавець після отримання оригіналу Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору) виставляє Замовнику в добовий строк рахунок на остаточну оплату за надані Послуги. Датою завершення ремонту Обладнання є дата підписання Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору).»
П.5.11 викласти в наступній редакції (в зв’язку з тим, що необхідні матеріали для ремонту від Постачальника надаються протягом 30 календарних днів + термін виконання ремонту складає 30 календарних днів) :
«Строк надання Послуг визначається Графіком подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання, наведеним у Додатку 2 до цього Договору, та по кожній одиниці ремонту становить не більше 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Акта дефектації.»


2. Розділ 8.«ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН»
 П.8.8 викласти в наступній редакції:
« Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором за кожен день прострочення, крім того, за прострочення понад 30 (тридцяти) днів, Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
 П.8.9. виключити (так як Виконавець зобов’язаний усунути недоліки/дефекти протягом 20 (двадцяти) робочих днів за власний рахунок з урахуванням транспортних витрат)

5. Додаток 4 : Гарантійні строки
 Виключити якірні підшипники з гарантійних строків (гарантійний ремонт надається лише на електричні машини.)


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 16:07
Тендерним комітетом АТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт були розглянуті вимоги учасника № UA-2019-09-20-001392-b.b1та № UA-2019-09-20-001392-b.c2. Відповідь надана листом від 16.10.2019 №Ц-30/71.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕРВЕРТ" 1 090 020,00
UAH з ПДВ
1 090 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП-СІСТЕМС" 1 090 200,00
UAH з ПДВ
1 090 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 10:27
дод.1 п 2.1 Витяг-ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕРВЕРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП-СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕРВЕРТ"
#36883788
Відхилено 1 090 020,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 14:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП-СІСТЕМС"
#40801601
Відхилено 1 090 200,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 14:35

Документи

18 листопада 2019 14:35
Електронний підпис
18 листопада 2019 14:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
18 листопада 2019 14:38
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі