Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для лазерного друку А4, А3 для філій та апарату управління ПрАТ "Укргідроенерго").
Очікувана вартість
431 572,80 UAH
UA-2019-09-20-001277-a 72f0058db8ce4c48a2a7f8a3e83ec23e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: Зоряна Даниленко
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 09:00
Очікувана вартість: 431 572,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12940 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір для лазерного друку А4, А3 для філій та апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго».

План закупівель № UA-P-2019-09-18-000905-a
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3369 пачка
ДК 021:2015, код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для лазерного друку А4, А3 для філій та апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго»). (10². Власні кошти підприємства).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перший етап – оплата у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни поставленого Товару протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі Товару, на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури. Пiсляоплата 45 Банківські 75
Iнша подія Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни поставленого Товару здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Постачальником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу. Пiсляоплата 15 Банківські 25

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 13:58
Зміни до тендерної документації 2.pdf
16 жовтня 2019 13:53
Тендерна документація зі змінами 2.docx
16 жовтня 2019 13:52
Додаток №6 зі змінами 2.docx
01 жовтня 2019 16:15
Зміни до тендерної документації.pdf
20 вересня 2019 15:22
Додаток №1.docx
20 вересня 2019 15:22
Додаток №2.docx
20 вересня 2019 15:22
Додаток №3.docx
20 вересня 2019 15:22
Додаток №4.docx
20 вересня 2019 15:22
Додаток №5.docx
16 жовтня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 13:58
Зміни до тендерної документації 2.pdf
16 жовтня 2019 13:53
Тендерна документація зі змінами 2.docx
01 жовтня 2019 16:14
Тендерна документація зі змінами.docx
20 вересня 2019 15:22
Тендерна документація.docx
16 жовтня 2019 13:52
Додаток №6 зі змінами 2.docx
01 жовтня 2019 16:13
Додаток №6 зі змінами.docx
20 вересня 2019 15:22
Додаток №6.docx
01 жовтня 2019 16:15
Зміни до тендерної документації.pdf
20 вересня 2019 15:22
Додаток №1.docx
20 вересня 2019 15:22
Додаток №2.docx
20 вересня 2019 15:22
Додаток №3.docx
20 вересня 2019 15:22
Додаток №4.docx
20 вересня 2019 15:22
Додаток №5.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-001277-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 вересня 2019 10:24
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-09-20-001277-a на закупівлю «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає ПрАТ "Укргідроенерго".
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-09-20-001277-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2019 16:19
Ознайомившись з вимогою № UA-2019-09-20-001277-a.b1 предмета закупівлі: ДК 021:2015, код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для лазерного друку А4, А3 для філій та апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго»), на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо.
Замовник при формуванні технічної специфікації приділяє увагу якості товару, що буде поставлятися за результатами торгів. Запропонований учасником діапазон показників, погіршує якість предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, з метою недопущення погіршення якості предмета закупівлі, Замовником внесені зміни до вимог Додатка № 6 тендерної документації.
Отже, вимога учасника щодо внесення змін до тендерної документації задоволена частково.

Документи подані скаржником

26 вересня 2019 10:24
Вкладення.docx

Документи

01 жовтня 2019 16:18
Відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-20-001277-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 04 жовтня 2019 13:40
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 04.10.19 №235/юр/19.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2019 19:07
рішення від 07.10.2019 № 14350+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 19:07
рішення від 23.10.2019 №15322 .pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 21:44

Документи подані скаржником

04 жовтня 2019 13:40
Скарга 04.10.19.pdf
04 жовтня 2019 13:40
Платіжне доручення.pdf
04 жовтня 2019 13:40
IQ Premium.pdf
04 жовтня 2019 13:40
Multicopy.pdf
04 жовтня 2019 13:40
Xerox premier.pdf
04 жовтня 2019 13:41
Zoom Image 2018.jpg
04 жовтня 2019 13:41
Ксерокс Exclusive.pdf

Документи подані замовником

16 жовтня 2019 14:00
Пояснення по скарзі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 304 312,62
UAH з ПДВ
304 312,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 15:43
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
24 жовтня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій