Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для лазерного друку А4, А3 для філій та апарату управління ПрАТ "Укргідроенерго").
Очікувана вартість
431 572,80 UAH
UA-2019-09-20-001277-a ● 72f0058db8ce4c48a2a7f8a3e83ec23e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "Укргідроенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20588716 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300 |
Контактна особа: |
Зоряна Даниленко 0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511 tenderist140303@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2019 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 431 572,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12940 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір для лазерного друку А4, А3 для філій та апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго».
План закупівель № UA-P-2019-09-18-000905-a
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3369 пачка
ДК 021:2015, код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для лазерного друку А4, А3 для філій та апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго»). (10². Власні кошти підприємства).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Перший етап – оплата у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни поставленого Товару протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі Товару, на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 75 |
Iнша подія | Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни поставленого Товару здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Постачальником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 25 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 13:58 |
Зміни до тендерної документації 2.pdf | |
16 жовтня 2019 13:53 |
Тендерна документація зі змінами 2.docx | |
16 жовтня 2019 13:52 |
Додаток №6 зі змінами 2.docx | |
01 жовтня 2019 16:15 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
20 вересня 2019 15:22 |
Додаток №1.docx | |
20 вересня 2019 15:22 |
Додаток №2.docx | |
20 вересня 2019 15:22 |
Додаток №3.docx | |
20 вересня 2019 15:22 |
Додаток №4.docx | |
20 вересня 2019 15:22 |
Додаток №5.docx |
16 жовтня 2019 14:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 жовтня 2019 13:58 |
Зміни до тендерної документації 2.pdf
|
||||||
16 жовтня 2019 13:53 |
Тендерна документація зі змінами 2.docx
|
||||||
16 жовтня 2019 13:52 |
Додаток №6 зі змінами 2.docx
|
||||||
01 жовтня 2019 16:15 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
||||||
20 вересня 2019 15:22 |
Додаток №1.docx
|
||||||
20 вересня 2019 15:22 |
Додаток №2.docx
|
||||||
20 вересня 2019 15:22 |
Додаток №3.docx
|
||||||
20 вересня 2019 15:22 |
Додаток №4.docx
|
||||||
20 вересня 2019 15:22 |
Додаток №5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-20-001277-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 вересня 2019 10:24
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-09-20-001277-a на закупівлю «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає ПрАТ "Укргідроенерго".
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-09-20-001277-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-09-20-001277-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2019 16:19
Ознайомившись з вимогою № UA-2019-09-20-001277-a.b1 предмета закупівлі: ДК 021:2015, код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для лазерного друку А4, А3 для філій та апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго»), на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо.
Замовник при формуванні технічної специфікації приділяє увагу якості товару, що буде поставлятися за результатами торгів. Запропонований учасником діапазон показників, погіршує якість предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, з метою недопущення погіршення якості предмета закупівлі, Замовником внесені зміни до вимог Додатка № 6 тендерної документації.
Отже, вимога учасника щодо внесення змін до тендерної документації задоволена частково.
Замовник при формуванні технічної специфікації приділяє увагу якості товару, що буде поставлятися за результатами торгів. Запропонований учасником діапазон показників, погіршує якість предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, з метою недопущення погіршення якості предмета закупівлі, Замовником внесені зміни до вимог Додатка № 6 тендерної документації.
Отже, вимога учасника щодо внесення змін до тендерної документації задоволена частково.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-20-001277-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 04 жовтня 2019 13:40
Дата подання: 04 жовтня 2019 13:40
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2019 19:07
рішення від 07.10.2019 № 14350+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 19:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.10.2019 №15322 .pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 16:43
рішення від 23.10.2019 №15322 .pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 21:44
Інформація про відміну
Дата відміни
24 жовтня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій