Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гематологічний аналізатор, НК 024:2019 35918 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний; Аналізатор сечі, НК 024:2019 35918 Аналізатор сечі IVD, лабораторний, автоматизований
Очікувана вартість
234 000,00 UAH
UA-2019-09-20-001273-a 8748979d05094d1c843ed7645a743e93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поляк Валентина Володимирівна

380363342103 radiviliv.cpmsd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Радивилівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги"Радивилівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38374357
Місцезнаходження: 35500, Україна , Рівненська обл., Радивилів, Садова,4
Контактна особа: Поляк Валентина Володимирівна
380363342103
radiviliv.cpmsd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 14:47
Очікувана вартість: 234 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 234,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Під кількістю 2 одиниці слід розуміти 2 найменування відповідно до МТВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
Гематологічний аналізатор, НК 024:2019 35918 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний; Аналізатор сечі, НК 024:2019 35918 Аналізатор сечі IVD, лабораторний, автоматизований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35500, Україна, Рівненська область, Радивилів, вул. Садова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 35918 — Аналізатор сечі IVD, лабораторний, автоматизований

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету та власні кошти. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 15:14
Рішення про внесення змін.docx
01 жовтня 2019 15:13
Тендерна документація Нова редакція.doc
20 вересня 2019 15:20
MTV.docx
20 вересня 2019 15:19
Проект договору.docx
01 жовтня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 15:14
Рішення про внесення змін.docx
01 жовтня 2019 15:13
Тендерна документація Нова редакція.doc
20 вересня 2019 15:35
Тендерна документація.doc
20 вересня 2019 15:19
Тендерна документація.doc
20 вересня 2019 15:20
MTV.docx
20 вересня 2019 15:19
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-30-000041 ● 8fc3e4a9d66f4a3f9bc690637bba99db
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2019 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.09.2019 № 56

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В. о начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.09.2019 № 56.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-09-20-001273-a 20.09.2019 "Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель ".

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч.3. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» : «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.» - виходячи з цього пункту замовник має право вимагати документальне підтвердження відсутності підстав визначених п.2,3 частини першої ст.17. Щодо відповідності п.9 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо Вам, що інформація про врахування ПДВ міститься в Додатку №1 до Тендерної документації (Цінова пропозиція). Враховуючи вищенаведене, закупівлю здійснено в межах чинного законодавства. У зв’язку з функціоналом електронного майданчика закупівель повідомляємо Вас про неможливість усунення порушень.

2019-10-09 18:36:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОК-ДІАГНОСТІК" 231 000,00
UAH з ПДВ
230 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Криштальян Мілена Вікторівна 234 000,00
UAH з ПДВ
233 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОК-ДІАГНОСТІК"

Фізична особа-підприємець Криштальян Мілена Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОК-ДІАГНОСТІК"
#41065436
Переможець 230 500,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОК-ДІАГНОСТІК"
#41065436
230 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 12:52
Untitled.FR12.pdf укладений
29 жовтня 2019 12:48