Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості пішохідного переходу, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на м.Гомель) на км 168+659, км 171+284, км 172+096, км 189+214, км 190+408, км 192+305, Чернігівська область
Очікувана вартість
3 416 946,00 UAH
UA-2019-09-20-001259-b b20318a285134f6fbf1084990a4ad586
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 15:08
Очікувана вартість: 3 416 946,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 084,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості пішохідного переходу, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на м.Гомель) на км 168+659, км 171+284, км 172+096, км 189+214, км 190+408, км 192+305, Чернігівська область
(Джерело фінансування – спеціальний фонд Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107020 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. № 117 та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Виконавцю на строк не більше 1 (одного) місяця авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для надання Послуг матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 1 (одного) місяця з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт по формі КБ-2В та Довідку по формі КБ-3) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 17:19
зміни до ТД.docx
02 жовтня 2019 17:19
Тендерна документація (зі змінами).docx
02 жовтня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 17:19
зміни до ТД.docx
02 жовтня 2019 17:19
Тендерна документація (зі змінами).docx
20 вересня 2019 13:07
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 25 вересня 2019 12:40
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 17:22
Доброго дня. Шановний Замовнику, у ТЗ на світильник прописана світловіддача не менше 130 лм/Вт. Далі у обсягах робіт прописано " світлофор двосторонній з вбудованими світлодіодними світильниками 49 Вт, 5500 лм, що заперечує світловіддачу 130 лм/Вт. 5500/49 = 112 лм/Вт. Також просимо розглянути та внести зміни на роздільне використання світлофора від світильника- не одному корпусі. Просимо розглянути та внести відповідні зміни - кріплення мигаючих світлофорів на кронштейн до опори, а не на тросі. На кроштейні буде надійніше. Із розвитком інфраструктури міст, якщо буде необхідінсть перевезти щось вище 6 метрів, треба буде знімати троси на всіх пішохідних переходах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні завдання з переліком та видами робіт по даній закупівлі підготовлені балансоутримувачем – Службою автомобільних доріг у Чернігівській області.
Усі основні технічні вимоги наведені в розділі «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ до облаштування освітленням із застосуванням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільних дорогах загального користування» Додатку 5 до тендерної документації.
Розділ «Обсяги послуг на поточний середній ремонт» включає «…орієнтовні обсяги на поточний середній ремонт … Обсяги та види послуг уточнюються Виконавцем після погодження із Замовником обладнання, схем підключення».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ" 3 416 000,00
UAH з ПДВ
3 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРДОРСПЕЦСЕРВІС" 3 415 000,00
UAH з ПДВ
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорекс-Безпека руху 3 406 000,00
UAH з ПДВ
3 406 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 3 416 000,00
UAH з ПДВ
3 416 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 10:06
Довідка_МВС.PDF
11 жовтня 2019 09:58
Нак_Яременко_Стасюк.PDF
11 жовтня 2019 09:58
Виробничі_Бази.PDF
11 жовтня 2019 09:58
свiдоцтво_Лаборатория.PDF
11 жовтня 2019 09:58
Свiдоцтво_ПДВ.pdf
11 жовтня 2019 09:58
Відгуки_Замовники.PDF
11 жовтня 2019 09:58
Працівники.PDF
11 жовтня 2019 09:58
Аналогічні_договора.PDF
11 жовтня 2019 09:58
Нак_Федірко.PDF
11 жовтня 2019 09:58
Дозвiл Держпром_1.pdf
11 жовтня 2019 09:58
Нак_Плюта.pdf
11 жовтня 2019 09:58
Технічне_завдання.PDF
11 жовтня 2019 09:58
Нак_Кривушко_Сіра.PDF
11 жовтня 2019 09:58
Нак_Чайко_Шурін.PDF
11 жовтня 2019 09:58
Інформ_субпідрядник.PDF
11 жовтня 2019 09:58
Відом_про_учасника.PDF
11 жовтня 2019 09:58
ЄДРПОУ.pdf
11 жовтня 2019 09:58
Дозвіл_Держпром.PDF
11 жовтня 2019 09:58
Ст_17.PDF
11 жовтня 2019 09:58
Нак_Житников.PDF
11 жовтня 2019 09:58
Гарантийний_лист.PDF
11 жовтня 2019 09:58
Інформац_маш_механ.PDF

Публічні документи

10 жовтня 2019 12:23
5_Договір_освітлення.PDF
10 жовтня 2019 12:23
11_Ліцензія.pdf
10 жовтня 2019 12:23
7_Техн_завд.PDF
10 жовтня 2019 12:23
5_Аналог_договір_1.PDF
10 жовтня 2019 12:23
2_Виробничі_бази.PDF
10 жовтня 2019 12:23
10_Наказ_про_Директора.pdf
10 жовтня 2019 12:23
5_Відгук.PDF
10 жовтня 2019 12:23
5_Аналог_договір_2.PDF
10 жовтня 2019 12:23
9_Перел_субпідр.PDF
10 жовтня 2019 12:23
6_Довідка_ст_17.PDF
10 жовтня 2019 12:23
8_Довідка_про_Учасника.PDF
10 жовтня 2019 12:23
3_Машини.PDF
10 жовтня 2019 12:23
4_Працівники.PDF
10 жовтня 2019 12:23
1_Гарантийний лист.PDF

Публічні документи

11 жовтня 2019 11:28
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:26
труд книжка Скобченко.pdf
11 жовтня 2019 11:26
СВЕТИЛЬНИКИ_БЕТА_ЛАЙТ.rar
11 жовтня 2019 11:26
сертификат_ИСО_9001-2015_18.pdf
11 жовтня 2019 11:26
Паспорт LED-24-60.pdf
11 жовтня 2019 11:26
опис внесення змін.pdf
11 жовтня 2019 11:26
ліцензія_Д-БР_АБІУ.pdf
11 жовтня 2019 11:26
ліцензія АБІУ.pdf
11 жовтня 2019 11:26
копія виписки ТОВ Д-БР.pdf
11 жовтня 2019 11:26
дозвіл ДержПраці.pdf
11 жовтня 2019 11:25
відомості_ЄДРПОУ_Д-БР.pdf
11 жовтня 2019 11:25
виписка ТОВ Д-БР.pdf
11 жовтня 2019 11:25
АСО.rar
11 жовтня 2019 11:25
Certificat ISO Beta Light.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 11:04
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:03
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:00
6.Наказ №1.pdf
11 жовтня 2019 11:00
6.Опис 2016 425932254099.pdf
11 жовтня 2019 11:00
6.Ліцензія ДАБІ.pdf
11 жовтня 2019 11:00
6.Статут 2017.pdf
11 жовтня 2019 11:00
6.Статут 2016.pdf
11 жовтня 2019 11:00
6.Витяг.pdf
11 жовтня 2019 11:00
6.Відомості ЄДРПОУ.pdf
11 жовтня 2019 11:00
6.Протокол №2.pdf
11 жовтня 2019 10:59
6.Наказ №2.pdf
11 жовтня 2019 10:59
6.Протокол №1.pdf
11 жовтня 2019 10:59
6.Опис 2017 355936830678.pdf
11 жовтня 2019 10:59
6.Витяг з Протоколу №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРДОРСПЕЦСЕРВІС"

ТОВ Дорекс-Безпека руху

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ"
#35884361
Переможець 3 190 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 15:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ"
#35884361
3 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 16:41
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2020 15:08
ДУ №9 до БДР 235-10-19.pdf зміни до договору
26 грудня 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 18:58
ДУ №8 до БДР 235-10-19.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 18:57
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 17:43
ДУ №7 до БДР 235-10-19.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:42
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2020 14:11
ДУ №6 до БДР 235-10-19.pdf зміни до договору
19 грудня 2020 14:11
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 17:16
ДУ №5 до БДР 235-10-19.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 17:16
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2020 18:20
ДУ №4 до БДР 235-10-19.pdf зміни до договору
13 червня 2020 18:20
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 18:08
ДУ №3 до БДР 235-10-19.pdf зміни до договору
28 травня 2020 18:06
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2020 13:42
ДУ №2 до БДР 235-10-19.pdf зміни до договору
01 лютого 2020 13:42
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2019 14:03
ДУ №1 до №БДР 235-10-19.pdf зміни до договору
22 грудня 2019 14:02
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 17:52
БДР 235-10-19.pdf укладений
31 жовтня 2019 17:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 3.1., Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-235/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-235/10-19 від 31.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-235/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-235/10-19 від 31.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-235/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-235/10-19 від 31.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 6.10., 7.1., 8.2., 8.4., 8.5., 9.10., 10.3., Розділу 8, 9 та 13 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-235/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-235/10-19 від 31.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 та Додатку 2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-235/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору №БДР-235/10-19 від 31.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1. Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-235/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору №БДР-235/10-19 від 31.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку 1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-235/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до Договору №БДР-235/10-19 від 31.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку 1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-235/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8 до Договору №БДР-235/10-19 від 31.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-235/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №9 до Договору №БДР-235/10-19 від 31.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 138 397,38
UAH (в тому числі ПДВ 356 399,56 UAH)