Будівництво Самчиківської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Прокоп`юка, 8 с. Самчики Староконстянтинівського району Хмельницької області
Очікувана вартість
6 639 265,00 UAH
UA-2019-09-20-001237-b c7b80b9551bb410c9f2309c257cf8289
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника»
Код ЄДРПОУ: 37098303
Місцезнаходження замовника: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36, оф. 113
Контактна особа замовника: Пйонтик Олена Володимирівна
+380382619111
obl.cluzhbazamov-km@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 15:03
Очікувана вартість: 6 639 265,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 639,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво Самчиківської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Прокоп`юка, 8 с. Самчики Староконстянтинівського району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31182, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинівський район, с. Самчики, вул. Прокоп`юка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 15 млн. гривень: 20%
Понад 12 млн. грн. до 15 млн грн. включно: 15%
Понад 9 млн. грн. до 12 млн грн. включно: 10%
Понад 6 млн. грн. до 9 млн грн. включно: 5%
Понад 3 млн. грн. до 6 млн грн. включно: 2%
До 3 млн грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 30 працівників: 10%
Від 20 до 30 працівників включно: 7%
Від 10 до 20 працівників включно: 5%
Від 5 до 10 працівників включно: 3%
До 5 працівників: 0%

Тендерна документація

05 жовтня 2019 16:43
Електронний цифровий підпис
20 вересня 2019 13:04
Електронний цифровий підпис
05 жовтня 2019 16:35
Додаток 1 - перелік змін до ТД.docx
05 жовтня 2019 16:35
ЗТД Самчики.doc
20 вересня 2019 13:00
4 ТД Самчики.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ" 6 620 765,00
UAH з ПДВ
6 620 765,00
UAH з ПДВ
1.3571428571 4 878 458.42 Документи
ТОВ Білдермакс 6 623 498,90
UAH з ПДВ
6 623 498,90
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 636 449.23 Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Білдермакс
#37329882
6 623 498,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 листопада 2019 15:07
Договір про закупівлю укладений
05 листопада 2019 15:06
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 19:34
ДУ 3 Самчики амбулаторія.jpg зміни до договору
28 грудня 2019 18:38
sign.p7s зміни до договору
13 листопада 2019 15:38
Додаткова угода 2 Самчики.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 15:33
sign.p7s зміни до договору
07 листопада 2019 15:09
Додаткова угода 1 Самчики амбулаторія.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо зменшення строків виконання робіт та строку дії договору (Кількісні показники та загальна сума договору залишаються незмінними)
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо розміру співфінансування будівництва (Загальна сума договору та кількісні показники залишаються незмінними)
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт через документально підтверджені об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку