Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук для Вільненський ДНЗ "Білочка"
Очікувана вартість
8 500,00 UAH
UA-2019-09-20-001213-b 760037a429bb4addb1f57f776314b3ef
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Олександрівна Іванова

+380983223738 juliya.upravlinnya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Юлія Олександрівна Іванова
+380983223738
juliya.upravlinnya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 13:04
Очікувана вартість: 8 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ноутбук для Вільненський ДНЗ "Білочка" ( інші субвенції з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53032, Україна, Дніпропетровська область, с. Вільне, вул. Садова 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 12:52
технічні вимоги до товару.docx
20 вересня 2019 12:52
акт прийому-передачі БЛАНК.doc
20 вересня 2019 12:52
Специфікація.xls
20 вересня 2019 12:52
Договор 3110+акт-прийому передачі.docx
23 вересня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 12:52
технічні вимоги до товару.docx
20 вересня 2019 12:52
акт прийому-передачі БЛАНК.doc
20 вересня 2019 12:52
Специфікація.xls
20 вересня 2019 12:52
Договор 3110+акт-прийому передачі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:49
Дата відповіді: 23 вересня 2019 12:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання №1 повідомляємо наступне. У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник повинен підтвердити порівняльною таблицею. У відповідь на Ваше запитання №2 повідомляємо наступне. Відповідно до п.5. Розділу 1 Інструкції – «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.» Всі пропозиції будуть розглядатись згідно з вимогами інструкції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 8 200,00
UAH з ПДВ
8 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 8 490,00
UAH з ПДВ
8 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 11:38
Сервіс_центри.pdf
27 вересня 2019 11:38
!Пропозиція - 8490.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 8 200,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 14:51

Документи

08 жовтня 2019 14:51
Електронний підпис
08 жовтня 2019 14:46
557.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
8 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2019 14:51
Електронний підпис
08 жовтня 2019 14:46
557.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 жовтня 2019 15:03
Коментар щодо відміни: Неправильне обрання типу процедури закупівлі
Документи:
25 жовтня 2019 15:03
Електронний підпис
25 жовтня 2019 15:01
протокол 603.PDF