Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки Г 0-100
Очікувана вартість
787 500,00 UAH
UA-2019-09-20-001090-b ce768313975b4e5bbd53184a0da63a64
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломаха Валентина Василівна

+380981105913 zvosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Звенигородської районної державної адміністрації Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 02147055
Місцезнаходження: 20200, Україна , Черкаська обл., Звенигородка, проспект Шевченка, 63
Контактна особа: Соломаха Валентина Василівна
+380981105913
zvosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 14:51
Очікувана вартість: 787 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 787,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г 0-100). Джерело фінансування – кошти районного бюджету (кошти місцевих бюджетів), що спрямовуються на фінансування потреби, що складає предмет закупівлі. КЕКВ 2275. Порядок оплати – оплата здійснюється за поставлений товар (післяоплата). Умови здійснення розрахунків – Розрахунки проводяться згідно товарно-транспортних накладних або видаткових накладних у 15-денний термін з моменту переходу власності на товар за наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника. У разі відсутності коштів на рахунку оплата за товар проводиться не пізніше 3-х робочих днів з моменту надходження коштів на відповідний рахунок, та не пізніше 31.12.2019 року. Передбачено можливість відтермінування платежу до 60 календарних днів з дати підписання актів приймання-передачі або видаткових накладних Сторонами.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
225 т
Вугілля кам’яне марки Г 0-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться згідно товарно-транспортних накладних або видаткових накладних у 15-денний термін з моменту переходу власності на товар за наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника. У разі відсутності коштів на рахунку оплата за товар проводиться не пізніше 3-х робочих днів з моменту надходження коштів на відповідний рахунок, та не пізніше 31.12.2019 року. Передбачено можливість відтермінування платежу до 60 календарних днів з дати підписання актів приймання-передачі або видаткових накладних Сторонами. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 16:10
1.2. Перелік змін до ТД від 24.09.2019.doc
24 вересня 2019 16:10
1. ТД зміни (вугілля).doc
24 вересня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 16:10
1.2. Перелік змін до ТД від 24.09.2019.doc
24 вересня 2019 16:10
1. ТД зміни (вугілля).doc
20 вересня 2019 12:16
1. Тендерна документація (вугілля).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

марка вугілля
Дата подання: 21 вересня 2019 15:07
Дата відповіді: 24 вересня 2019 16:31
яку марку вугілля ви закуповуєте Г 0-100 або Г 13-100. Приведіть до ладу вашу тендерну документацію
Відповідь: Предметом закупівлі є вугілля кам’яне марки Г 0-100. Відповідні корективи внесені до тендерної документації.
тендерна документація
Дата подання: 21 вересня 2019 15:09
Дата відповіді: 24 вересня 2019 16:32
просимо викласти вашу тендерну документацію в форматі word
Відповідь: Ваше прохання виконано, тендерна документація розміщена у форматі Word
аналогічні договора
Дата подання: 25 вересня 2019 19:31
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:03
Ви просите надати не менше 3-х аналогічних договорів за предметом закупівлі. Предметрм закупівлі згідно вашої документації є вугілля марки Г 0-100. вам треба надати 3 аналогічних договора саме на марку Г 0-100?
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
1. Щодо аналогічних Договорів.
Вимогами тендерної документації не встановлено обов’язку учасникам закупівлі на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» надавати копії договорів саме на вугілля кам’яне марки Г 0-100. В розумінні тендерної документації вважатиметься виконаним вказана вимога, якщо учасники підтвердять постачання вугілля кам’яного будь-якої марки фізико-хімічні показники якої є не гіршими за показники, що встановлені додатком 3 до тендерної документації.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 25 вересня 2019 19:46
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:03
"З метою підтвердження наявності в учасника основних засобів та інших активів ним в складі пропозиції надається копія фінансової звітності (форма № 1 або 1-м та форма № 2 або 2-м) за 2018 рік). У випадку володіння об’єктами матеріально-технічної бази не на праві власності, а на праві користування, учасники закупівлі разом із правовстановлюючими документами додають у складі тендерної пропозиції копії фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт оплати за користування обладнанням та матеріально-технічною базою перед власником таких засобів за період другого кварталу 2019 року." Якщо вам необхідно підтвердження метеріально-технічної бази учасника, ви повинні вимагати документи, які підтверджують право володіння або користування , тобто це можуть бути договора оренди, позики, надання послуг, тощо... При чому тут платіжні документи?????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо надання фінансово-платіжних документів на об’єкти матеріально-технічної бази встановлена з метою встановлення достовірної інформації щодо законності використання такого обладнання, транспортних засобів, нерухомості тощо. Оскільки надання лише право установчих документів у вигляді договорів оренди, актів наданих послуг, тощо не дають змогу впевнитись у достовірності фактичного користування відповідними речами єдиним способом перевірки справжності відносин сторін вважаємо підтвердження оплат орендарем орендодавцю за використання об’єктів, що орендуються або ж квитанцій, чеків, накладних, звіту про баланс основних засобів тощо щодо придбання предметів у власність учасником. Дана вимога не є дискримінаційною та спрямована виключно на створення рівних умов кваліфікації добросовісних учасників. В свою чергу вказана вимога не дозволить учасникам, діяльність яких не є прозорою прийняти участь у закупівлі.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 25 вересня 2019 19:53
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:04
"Для підтвердження реальності найманих працівників учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період або оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом (з метою забезпечення захисту особистої інформації працівників, учасник може затонувати інформацію про ІПН таких осіб)" Хочемо зазначити , що вимагая надання форми 1ДФ ви порушуєте закон про персональні данні . Також не треба забувати , що там є данні по заробітній платі працівників, а це вже конфедиційна інформація. Просимо цю вимогу вилучити з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо форми та способу підтвердження такого кваліфікаційного критерію як «Наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід».
Вами заявляється про дискримінаційність та незаконність встановлення вимоги щодо підтвердження учасником наявності найманих працівників шляхом надання сканкопії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Зокрема Вами заявляється про порушення прав працівників на захист своїх персональних даних. Не можемо погодитись із таким припущенням з двох причин:
По-перше: Вимога за тендерною документацією передбачає можливість збереження персональної інформації та даних працівників, про що свідчить застереження безпосередньо вимогою тендерної документації: «(з метою забезпечення захисту особистої інформації працівників, учасник може затонувати інформацію про ІПН таких осіб)».
По-друге: примітками до даної вимоги за тендерною документацією обґрунтовано наступне: В підтвердження законності формування даної вимоги та відсутності підстав дискримінації учасників закупівлі в розумінні Закону інформуємо, що статтею 505 Цивільного кодексу України передбачено: «Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.». Конфіденційна інформація є підвидом комерційної інформації, оскільки наповнена тими ж ознаками, що зазначені вище.
Як зазначалося вище, постановою Кабінету Міністрів України «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» №611 від 09 серпня 1993 року передбачено перелік тих відомостей, що не можуть бути віднесені до комерційної таємниці, зокрема:
«Установити, що комерційну таємницю не становлять:
установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами;
інформація за всіма встановленими формами державної звітності;
Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою.».
Розділом ІІІ Порядку передбачено: «Страхувальники, крім зазначених у пунктах 5, 6 цього розділу, а також страхувальники, зазначені у пунктах 2, 4 цього розділу, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФО - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у частині подання Звіту за таких осіб, зобов'язані формувати та подавати до органів доходів і зборів Звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду.».
Страхувальниками згідно цього Порядку є платники єдиного внеску, зазначені в пункті 1 частини першої статті 4 Закону, на яких покладено обов'язки нараховувати, обчислювати та сплачувати єдиний внесок, а також платники єдиного внеску, які зазначені в пунктах 4, 5 частини першої статті 4 Закону. Тобто, юридичні особи та фізичні особи-підприємці, що використовують найману працю.
Наведене узгоджується із Законом України «Про захист персональних даних», який допускає, що інші закони можуть забороняти віднесення персональних даних певних категорій фізичних осіб або певних персональних даних до інформації з обмеженим доступом. Крім того, згідно частини 6 статті 6 України «Про захист персональних даних» дозволяє поширення персональних даних без згоди відповідної особи у випадках, визначених законом, в інтересах економічного добробуту і прав людини (надання інформації про витрати на відрахування із заробітної плати працівників відповідає інтересам держави в частині детінізації економіки, що є необхідним процесом для економічного добробуту, а також забезпечує право особи на належне соціальне забезпечення та соціальний захист).
Отже, інформація про заробітну плату працівнику не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі і підлягає наданню на запит. Доступ до такої інформації санкціонований законом і не потребує згоди особи.
Оскільки, звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування до органів доходів і зборів за останній звітній період, є офіційною формою державної звітності, вимога про її надання у складі тендерної пропозиції є законною та не підлягає вилученню, оскільки, створить ризики для подання учасниками закупівлі недостовірної інформації про наявність працівників.
Дана вимога, за тендерною документацією надає можливості Замовнику перевірити не інформацію про відповідність працівників учасника займаній посаді, а встановити безпосередньо кількість тих осіб, що є працівниками учасника в розумінні законодавства про працю. Мета цієї вимоги, з’ясувати, чи кількість працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників є достовірною та не меншою, ніж та, що офіційно подається уповноваженому державному органу у вигляді сканкопії звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування до органів доходів і зборів за останній звітній період з відміткою органу Державної фіскальної служби або з електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом. Такі документи, що виготовлені безпосередньо учасником закупівлі, як наказ про призначення особи на посаду та/або виписка із трудової книжки, яка є необов’язковою для формування та ведення згідно чинного законодавства, можуть містити недостовірну інформацію або неповну інформацію або інформацію з ознаками підробки. При цьому, відповідна форма державної звітності є належним доказом факту наявності зазначеної кількості працівників.
Саме тому вказана вимога за тендерною документацією є законною та правових підстав для її виключення зі змісту тендерної документації не встановлено.
персональні дані
Дата подання: 25 вересня 2019 20:15
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:25
"Крім того, згідно частини 6 статті 6 України «Про захист персональних даних» дозволяє поширення персональних даних без згоди відповідної особи у випадках, визначених законом, в інтересах економічного добробуту і прав людини (надання інформації про витрати на відрахування із заробітної плати працівників відповідає інтересам держави в частині детінізації економіки, що є необхідним процесом для економічного добробуту, а також забезпечує право особи на належне соціальне забезпечення та соціальний захист)." Частина 6 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» гласить : "Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини." А також уважно читайте частину 5 статті 6, де прописано :"Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини."Поняття конфіденційної інформації визначено Законами України «Про інформацію» та "Про доступ до публічної інформації", а також багато інших законів прямо визначають інформацію про особу, що є конфіденційною. Це, зокрема: відомості про національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, адреса, дата та місце народження (ч.2.ст.11. ЗУ «Про інформацію»); реєстраційний (ідентифікаційний номер платника податків) номер облікової картки фізичної особи (п.70.15, ст.70 Податкового кодексу); відомості про місце проживання (ч.8.ст.6 ЗУ «Про свободу пересування та вільний вибір проживання в Україні»); відомості про страховий стаж, результати медичних обстежень, отримані доходи застрахованої фізичної особи (ст.33 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням»); відомості про особисте життя громадян, одержані із звернень громадян (ст.10.ЗУ «Про звернення громадян»); первинні дані, отримані в процесі проведення Перепису населення (ст.16 ЗУ «Про Всеукраїнський перепис населення»); відомості, що подаються заявником на визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту (ч. 10.ст.7 ЗУ «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту»); інформація про пенсійні внески, пенсійні виплати та інвестиційний прибуток (збиток), що обліковується на індивідуальному пенсійному рахунку учасника пенсійного фонду, пенсійні депозитні рахунки фізичних осіб, договори страхування довічної пенсії (ч3.ст.53 ЗУ «Про недержавне пенсійне страхування»); інформація про стан пенсійних активів, облікованих на накопичувальному пенсійному рахунку застрахованої особи (ч.1.ст.98 ЗУ «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»); відомості щодо предмета договору на виконання науково-дослідних або дослідно-конструкторських та технологічних робіт, хід їх виконання та результати (ст.895 Цивільного кодексу) інформація яка може сприяти ідентифікації особи неповнолітнього правопорушника або яка стосується факту самогубства неповнолітнього (ч.3.ст.62 ЗУ «Про телебачення та радіомовлення»); інформація про померлого (ст.7 ЗУ Про поховання та охоронну справу»); відомості про оплату праці працівника (ст.31 ЗУ «Про оплату праці» Примітка! Відомості про оплату праці надаються лише у випадках передбачених законодавством, або за згодою чи на вимогу працівника); заявки та матеріали на видачу патентів ( ст. 19 ЗУ «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі»); дані про особу взяту під захист у кримінальному судочинстві ( ст.15 ЗУ «Про забезпечення безпеки осіб, які беруть участь у кримінальному судочинстві»); матеріали заявки фізичної чи юридичної особи на реєстрацію сорту рослин, результати експертизи сорту рослин (ст.23 ЗУ «Про охорону прав на сорти рослин»); дані про працівника суду або правоохоронного органу, взятого під захист (ст. 10 ЗУ «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів»); інформація про осіб, які звернулися до кризового центру про допомогу (ч. 3.ст.8 ЗУ «Про попередження насильства в сім'ї); інформація,що стосується митної вартості товарів, що переміщаються через митний кордон України (ч.1.ст. 263 Митного кодексу); інформація,що міститься в заяві про державну реєстрацію лікарського засобу та додатка до них (ч.8.ст.9 ЗУ «Про лікарські засоби»); відомості, що містяться в текстах судових рішень та дають можливість ідентифікувати фізичну особу, зокрема: імена (ім'я, по батькові, прізвище) фізичних осіб; місце проживання або перебування фізичних осіб із зазначенням адреси, номерів телефонів чи інших засобів зв’язку, адреси електронної пошти, ідентифікаційних номерів (коди); реєстраційні номери транспортних засобів (ст.7 ЗУ «Про доступ до судових рішень»).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно частини 1 статті 16 Закону України «Про захист персональних даних» Порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону. Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи. У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту). Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем. Відтак, Законом покладено обов’язок на учасника вчинити всі дії необхідні для отримання згоди власника персональних даних з метою ведення своєї господарської діяльності. При цьому власник персональних даних (працівник) підтверджує згоду на їх використання роботодавцем з моменту оформлення трудових відносин. З огляду на вказане, зазначена вимога за тендерною документацією не порушує права осіб, інформація про які буде міститися в складі тендерної пропозиції.
аналогічні договора
Дата подання: 25 вересня 2019 20:27
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:37
"Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічних Договорів, разом з копіями таких договорів надає копію сертифікату/посвідчення якості товару разом із копією залізничної накладної (з зазначенням номеру вагону) та/або інформацією про автотранспорт, яким здійснювалось постачання саме з тієї партії товару, з якої надається копія аналогічного договору та сертифікату/посвідчення якості вугілля кам’яне, що складає предмет закупівлі за таким аналогічним договором, де відповідно учасник зобов’язаний фігурувати як одержувач або відправник або власник або мати будь-який інший статус, що дає можливість встановити, що даний документ безпосередньо стосується учасника закупівлі, та в якому, такий учасник зазначений як сторона. У випадку відсутності прямої вказівки в якісних документах інформації про учасника закупівлі, останній надає лист пояснення із зазначенням інформації про підстави зв’язку такого учасника зі суб’єктами, що зазначені в якісних документах." По -перше, посвідчення якості надається Замовнику при поставці вугілля, і в Учасника його вже не має, тобто він не може вам надати посвідчення якості. По-друге, на підтвердження якості товару Учасник може надавати будь-який документ на вимогу Замовника, це може бути сертифікат якості, сертифікат генетичних характеристик, сертифікат відповідності, протокол якості, тощо.... І в цих документах не вказується транспорт, або вагони, якими постачається товар. Ці документи надаються лабораторіями. Тому просимо цю вимогу виключити з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Встановлення вимоги про надання копій посвідчення якості, на партію товару (із зазначенням номеру вагону, разом із копією залізничної накладної та/або інформацією про автотранспорт, яким здійснювалось постачання) із попередніх партій поставок на кожну марку вугілля кам’яного, що складає предмет закупівлі дає можливість встановити реальність та законність ведення господарської діяльності учасником закупівлі. Транспортне перевезення вантажу, а отже, і відповідні документи до нього, дають змогу встановити законність походження вугілля кам’яного та запобігти негативним наслідкам фінансування діяльності тих суб’єктів, до яких застосоване санкційне законодавство. Практика публічних закупівель засвідчує, що є низка суб’єктів господарювання, які отримали товар для реалізації не підтвердженим способом. Тобто, звідки та яким чином такий товар з’явився на підконтрольній Україні території часто є незрозумілим та шкідливим для економіки держави. Враховуючи ті обставини, що з початком дії системи електронних закупівель «Prozorro» усі документи учасників закупівлі знаходяться у відкритому та вільному доступі, не проблематичним є завантаження потрібного собі документу від інших суб’єктів закупівель та наступного позиціонування таких документів як своїх власних. Звертаємо увагу, що переведення закупівель в електронний вигляд сформувало достатню кількість ризиків, що пов’язані із підробкою документів учасниками процедур закупівель, оскільки, замовника усунуто від вивчення оригіналів або належним чином засвічених копій документів у складі пропозицій учасників закупівлі. З огляду Вами не доведено факту неможливості виконання вказаної вимоги за тендерною документацією, що в свою чергу усуває потребу в внесенні змін до тендерної документації.
протипожежна безпека
Дата подання: 25 вересня 2019 20:36
Дата відповіді: 30 вересня 2019 16:02
"Учасники зобов’язані підтвердити, шляхом подання документу у нотаріально затвердженій формі, що в штаті учасника знаходиться відповідальна особа щодо дотримання правил протипожежної безпеки під час зберігання та транспортування твердого палива, що складає предмет закупівлі." Що саме Учасники повинні засвідчити у нотаріуса ? Що за маячня. Невже Учасник не може просто надати довідку , де прописано хто є відповідальним за пожежну безпеку при постачанні товару? Просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Правил пожежної безпеки в компаніях, на підприємствах та в організаціях енергетичної галузі України, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 26 вересня 2018 року № 491, допуск до роботи осіб, які не пройшли інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки, забороняється.
Згідно п. 2 розділу III вищезазначеного наказу Керівники підприємств, їх заступники та інші посадові особи структурних підрозділів, до обов'язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки, а також виконання цих заходів, повинні проходити навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки до початку виконання своїх обов'язків та періодично (один раз на три роки) відповідно до порядку, встановленого пунктом 7 розділу III даного наказу.
Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про пожежну безпеку», особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов'язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки.
Невідповідність встановленим законодавством вимогам з питань охорони праці та пожежної безпеки ставить під сумнів кваліфікацію підприємства, як сумлінного і законослухняного постачальника вугільної продукції.
Відтак, суб’єкт господарювання повинен шляхом видання розпорядчого документу (наказу, розпорядження тощо), підпис якого посвідчений нотаріусом підтвердити відповідального працівника за пожежну безпеку на підприємстві при постачанні товару, що складає предмет закупівлі.
З огляду на вказане вище, вважаємо оскарження вказаних вимог за тендерною документацією надуманим та необґрунтованим. Наявність вказаного працівника, що володіє знаннями в сфері пожежної безпеки узгоджується з положеннями законодавства, відповідає принципам закупівель та не обмежує участь відповідальних підприємств-постачальників за безпеку як своїх працівників так і споживачів, що обслуговуються.
Окрім цього, учасником-скаржником недоведено факт неможливості забезпечити формування відповідного документу.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ" 784 800,00
UAH з ПДВ
784 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАТМІР ГРИГОРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧЧ 787 500,00
UAH з ПДВ
787 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2019 15:28
Електронний підпис
06 жовтня 2019 15:28
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
06 жовтня 2019 15:28
Document_USR_1005818557.pdf
06 жовтня 2019 15:28
Ц сертифікат торф.pdf
06 жовтня 2019 15:28
Хименко В. М.pdf
06 жовтня 2019 15:28
фін.pdf
06 жовтня 2019 15:28
Техпаспорт Хим.pdf
06 жовтня 2019 15:28
техогляд хименко.pdf
06 жовтня 2019 15:28
технічна специфікація.pdf
06 жовтня 2019 15:28
технічна завдання.pdf
06 жовтня 2019 15:28
стаття 17.pdf
06 жовтня 2019 15:28
сміття камінці земля.pdf
06 жовтня 2019 15:28
сертифікат г(0-100).pdf
06 жовтня 2019 15:28
санкції.pdf
06 жовтня 2019 15:28
проект.pdf
06 жовтня 2019 15:28
посилання на статут.pdf
06 жовтня 2019 15:28
посвідчення-0-100.pdf
06 жовтня 2019 15:28
посвідчення дг 13-100.pdf
06 жовтня 2019 15:27
Підписаний_G1019-7835-G_Zayava.pdf
06 жовтня 2019 15:27
Паспорт якості-копія.pdf
06 жовтня 2019 15:27
паспорт повірка.pdf
06 жовтня 2019 15:27
ненадання ліцензії.pdf
06 жовтня 2019 15:27
Наказ Балинець.pdf
06 жовтня 2019 15:27
Лицензия с эцп.pdf
06 жовтня 2019 15:27
істотні умови.pdf
06 жовтня 2019 15:27
зд накладнаг 0-100.pdf
06 жовтня 2019 15:27
зд накладна дг 13 -100.pdf
06 жовтня 2019 15:27
зд накладна г 0100 6.12.pdf
06 жовтня 2019 15:27
зд накладна брикет 2016.pdf
06 жовтня 2019 15:27
згода з тд.pdf
06 жовтня 2019 15:27
згода з додатком 2.pdf
06 жовтня 2019 15:27
заходи довкілля.pdf
06 жовтня 2019 15:27
Договір склад.pdf
06 жовтня 2019 15:27
договір зважування.pdf
06 жовтня 2019 15:27
довідка працівники.pdf
06 жовтня 2019 15:27
довідка пдв.pdf
06 жовтня 2019 15:27
довідка 12.pdf
06 жовтня 2019 15:27
відомості єдр.pdf
06 жовтня 2019 15:27
видаткова накладна 177.pdf
06 жовтня 2019 15:27
видаткова накладна 172.pdf
06 жовтня 2019 15:27
90 днів.pdf
06 жовтня 2019 15:27
6.2.Виписка з протоколу.pdf
06 жовтня 2019 15:27
41. Паспорт IПН.pdf
06 жовтня 2019 15:27
3. Копiя ПДВ копiя.pdf
06 жовтня 2019 15:27
1дф 4 кв.pdf
06 жовтня 2019 15:27
17 Договiр навантажувач.pdf
06 жовтня 2019 15:27
13 Договiр Хименко 2017.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАТМІР ГРИГОРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ"
#39103896
Відхилено 784 800,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 17:38
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАТМІР ГРИГОРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧЧ
#2739409613
Відхилено 787 500,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 17:40

Інформація про відміну

Дата відміни
15 жовтня 2019 17:40
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі