Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-09-20-000879-c c570c09ed6504d1d8b02ea646dadc1f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрук Руслан Мирославович

+380363343312 rad_vok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Радивилівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40998949
Місцезнаходження: 35500, Україна , Рівненська обл., Радивилів, вул. Паркова, 5
Контактна особа: Петрук Руслан Мирославович
+380363343312
rad_vok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 21:54
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 14:06
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 комплекти
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35500, Україна, Рівненська область, місто Радивилів, вулиця І. Франка, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) банківських днів після фактичної поставки всього Товару, на підставі видаткової накладної в межах затверджених кошторисних призначень. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 21:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 21:55
Додаток_2.doc
20 вересня 2019 21:55
Додаток_1.doc
20 вересня 2019 21:55
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:28
Дата відповіді: 25 вересня 2019 15:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК
021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні
комп’ютери), не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель.
Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної
документації.
Водночас, згідно п.6 розділу III. Тендерної документації: «у разі наявності посилання
на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі,
джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 23 вересня 2019 11:50
Дата відповіді: 25 вересня 2019 15:27
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні,
якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» містить вимогу щодо зазначення
Учасниками моделі та виробника пропонованих у відкритих торгах ноутбуків.
Програмне забезпечення
Дата подання: 24 вересня 2019 16:36
Дата відповіді: 25 вересня 2019 15:28
Шановний Замовнику! У технічному завданні до закупівлі сформульовано наступну вимогу до ПЗ: "Операційна система попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України." Україномовну підтримку від виробника мають лише ліцензійні продукти Microsoft, вартість яких значно вплине на вартість персональних комп'ютерів, які ви плануєте закупити. Прохання надати відповідь, чи задовольнить Замовника ПЗ на основі ліцензій вільного поширення, наприклад Linux.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на
встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом
підготовлено та затверджено тендерну документацію.
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного
забезпечення:
«Пакет програмних засобів офісного призначення.
Набір преінстальованого програмного забезпечення
преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі
ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з
обраною ОС;
наявність україномовної підтримки від виробника на території України;
програмний засіб для управління комп'ютерним класом з українською мовою
інтерфейсу;
антивірусне програмне забезпечення ;
програмний засіб для роботи з електронною книгою (підручник, методичний посібник
тощо) на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним
інтерфейсом з технологією захисту авторських прав DRM»
Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції.
Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-000879-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ", Код ЄДРПОУ:41702489
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:23
Невідповідність пропозиції
Учасник ФОП Надточий Михайло Вікторович у наданій довідці №7 від 01.10.2019 року та довідці №9 від 01.10.2019 року самостійно пояснює, що здійснює свою діяльність згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка фактично ним не дана.
Звертаємо увагу Замовника на статтю 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон), згідно з якою закупівлі здійснюються за принципами, у тому числі, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв'язку з викладеним вище, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, п. 3 р. V тендерної документації, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем та повідомлення про намір укласти договір ФОП Надточому Михайлу Вікторовичу (протокол №73 засідання тендерного комітету Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Радивилівської міської ради від 15.10.2019 року) та відхилити тендерну пропозицію ФОП Надточого Михайла Вікторовича як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Повний текст скарги додається.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2019 10:45
Протокол тендерного комітету з відповідного питання долучаємо.

Документи подані скаржником

17 жовтня 2019 10:23
Вимога Радивилів.pdf

Документи

22 жовтня 2019 10:45
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" 171 465,00
UAH з ПДВ
171 465,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НАДТОЧИЙ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ" 187 000,00
UAH з ПДВ
187 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:16
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:03
КП(4521085).pdf
04 жовтня 2019 16:03
Кваліфікаційні №4521085.pdf
04 жовтня 2019 16:03
технічні 4521085.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 08:56
Електронний підпис
17 жовтня 2019 19:57
сканирование0015.jpg
17 жовтня 2019 19:57
сканирование0014.jpg
07 жовтня 2019 11:39
Електронний підпис
07 жовтня 2019 11:20
Специфікація.jpg
07 жовтня 2019 11:20
сканирование0014.jpg
07 жовтня 2019 11:20
сканирование0013.jpg
07 жовтня 2019 11:20
сканирование0012.jpg
07 жовтня 2019 11:20
сканирование0011.jpg
07 жовтня 2019 11:20
сканирование0010.jpg
07 жовтня 2019 11:20
сканирование0009.jpg
07 жовтня 2019 11:20
сканирование0008.jpg
07 жовтня 2019 11:20
сканирование0007.jpg
07 жовтня 2019 11:20
сканирование0006.jpg
07 жовтня 2019 11:20
сканирование0005.jpg
07 жовтня 2019 11:20
сканирование0004.jpg
07 жовтня 2019 11:20
сканирование0003.jpg
07 жовтня 2019 11:20
сканирование0002.jpg
07 жовтня 2019 11:20
сканирование0001.jpg
07 жовтня 2019 11:20
Філіпс_2.jpg
07 жовтня 2019 11:20
Філіпс_1.jpg
07 жовтня 2019 11:20
ТЗ_5.jpg
07 жовтня 2019 11:20
ТЗ_4.jpg
07 жовтня 2019 11:20
ТЗ_3.jpg
07 жовтня 2019 11:20
ТЗ_2.jpg
07 жовтня 2019 11:20
ТЗ_1.jpg
07 жовтня 2019 11:20
Сервіс.jpg
07 жовтня 2019 11:20
Договір_5.jpg
07 жовтня 2019 11:20
Договір_4.jpg
07 жовтня 2019 11:20
Договір_3.jpg
07 жовтня 2019 11:20
Договір_2.jpg
07 жовтня 2019 11:20
Договір_1.jpg
07 жовтня 2019 11:20
2020_Виписка_ФОП 2ст (1).jpg
07 жовтня 2019 11:20
2020_Виписка_ФОП 2ст.jpg
07 жовтня 2019 11:20
паспорт 16.jpg
07 жовтня 2019 11:20
паспорт 14-15.jpg
07 жовтня 2019 11:20
паспорт 12-13.jpg
07 жовтня 2019 11:20
паспорт 10-11.jpg
07 жовтня 2019 11:20
паспорт 8-9.jpg
07 жовтня 2019 11:20
паспорт 6-7.jpg
07 жовтня 2019 11:20
паспорт 4-5.jpg
07 жовтня 2019 11:20
паспорт 2-3.jpg
07 жовтня 2019 11:20
паспорт 1.jpg
07 жовтня 2019 11:20
Накладна.jpg
07 жовтня 2019 11:20
Договір_2.jpg
07 жовтня 2019 11:20
Договір_1.jpg
07 жовтня 2019 11:20
Відгук.jpg
07 жовтня 2019 11:20
2020_Код.jpg
07 жовтня 2019 11:20
2020_Виписка_ФОП 1ст.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"

ФОП "НАДТОЧИЙ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"
#41702489
Відхилено 171 465,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 14:15
ФОП "НАДТОЧИЙ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ"
#2739434719
Переможець 187 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НАДТОЧИЙ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ"
#2739434719
187 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 13:56
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 13:54
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 13:11
Договір укладений
31 жовтня 2019 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 311
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML