Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (фон паперовий, дошка магнітна)
Очікувана вартість
16 749,00 UAH
UA-2019-09-20-000811-a 5e052b5d9a9f42c5b6d8df4308d2ad46
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Михайлова Людмила Іванівна

380937348399 cpr1.dmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Центр позашкільної роботи № 1" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23642178
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, житломасив Тополя-1, буд. № 8-А
Контактна особа: Михайлова Людмила Іванівна
380937348399
cpr1.dmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 13:39
Очікувана вартість: 16 749,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 84,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне
(фон паперовий, дошка магнітна)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
(фон паперовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Кам'янська,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
( дошка магнітна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ж/м Тополя-1, буд 8-А, вул. Кам'янська,буд.21 Відповідно до документаціїх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:48
Дата відповіді: 25 вересня 2019 17:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовником будуть розглянуті усі пропозиції, які відповідатимуть технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі, що наведені у Додатку 1. 2) Згідно Додатку 6 учасники зобов'язані у складі своєї пропозиції надати інформацію щодо марки, моделі товару, назви виробника та країни його походження. 3) До участі у закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна. Також просимо звернути увагу на обмеження щодо вартості за одиницю товару для учасників, які не є платниками ПДВ, у зв'язку з тим, що придбання здійснюється за кодом економічної класифікації видатків 2210 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар", за яким вартість одиниці товару повинна бути меншою за 6 000,00 грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович 15 600,00
UAH з ПДВ
15 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ШВИРДЮК ЯНА АНДРІЇВНА 15 900,00
UAH з ПДВ
15 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 14:07
SES_дошки.pdf
27 вересня 2019 14:06
цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2019 14:05
специфікація.pdf
27 вересня 2019 14:04
Проект договору.pdf
27 вересня 2019 14:03
лист укладення договору.pdf
27 вересня 2019 14:02
лист згода.pdf
27 вересня 2019 14:02
лист гарантія.pdf
27 вересня 2019 13:58
Договір №103 (1).PDF
27 вересня 2019 13:58
договір 123.PDF
27 вересня 2019 13:58
довідка підпис.pdf
27 вересня 2019 13:56
паспорт_код_1.pdf
27 вересня 2019 13:54
витяг_єд_под.pdf
27 вересня 2019 13:54
Витяг з ЄДР.pdf
27 вересня 2019 13:53
виписка ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2019 13:52
информаційна довідка.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 17:11
СЕС Дошки 2.jpg
27 вересня 2019 17:11
Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 17:11
Специфікація.pdf
27 вересня 2019 17:11
СЕС Дошки 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Воєділов Ігор Анатолійович

ШВИРДЮК ЯНА АНДРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович
#3045018815
Переможець 15 080,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 12:13

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович
#3045018815
15 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
20 листопада 2019 13:21