Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV: 33180000-5 Functional support ( Lot 1 Consumable materials for dialysis and hemodialysis filtration: NК 024:2019 - 47074 Hollow-fibre haemodialysis dialyser, low flux, single-use, 35004 Haemodialysis dialyser, hollow-fibre, 34999 Haemodialysis tubing set, single-use, 32111 Fistula needle, single-use, 35849 Haemodialysis concentrate; Lot 2 Filtr for thetreatment of ultrapure dialysis solution: NК 024:2019 - 47739 Haemodialysis system dialysate pyrogen filter; Lot 3 Central venous catheters: NК 024:2019 - 10729 Central venous catheter)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Олександрійська центральна районна лікарня Олександрійської районної ради Кіровоградської області" |
Код ЄДРПОУ: | 01995077 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська область обл., місто Олександрія, вулиця Анатолія Кохана, будинок 12 |
Контактна особа: |
Дохно Людмила Миколаївна +380523570900 ocrltenders@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Руденко Любов Віталіївна +380990989892 acrbeconomist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal non-profit enterprise "Alexandria Central District Hospital of Alexandria District Council of Kirovograd Region" |
National ID: | 01995077 |
Contact point: |
Dokhno Liudmyla +380523570900 ocrltenders@ukr.net |
Additional contacts: |
Rudenko lybov +380990989892 acrbeconomist@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2019 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 904 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 20 вересня 2019 13:09 |
Enquiries until: | 11 жовтня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 17 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 жовтня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 904 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Тендерна документація
03 жовтня 2019 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 13:10 |
ТД витрати на гемодіаліз Олександрійська ЦРЛ вересень.doc |
03 жовтня 2019 15:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2019 13:10 |
ТД витрати на гемодіаліз Олександрійська ЦРЛ вересень.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-01-000022 ● d840442d396642c69341a37f4de8b810
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2019 12:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2019 № 52
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 30.09.2019 №52
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-09-20-000805-a 20.09.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-01 13:01:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Лот 1 Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації: НК 024:2019 – 47074 Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування, 35004 Гемодіалізний діалізатор, порожнисто-волоконний, 34999 Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування, 32111 Голка фістульна, одноразового використання, 35849 Концентрат гемодіалізу; Лот 2 Фільтр для приготування ультрачистого діалізного розчину: НК 024:2019 – 47739 Фільтр для очистки діалізата від пірогенів для системи гемодіалізу; Лот 3 Центральні венозні катетери : НК 024:2019 – 10729 Центральний венозний катетер)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-09-20-000805-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання:
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без заповнення обов’язкового поля «10². Джерело фінансування закупівлі», як це передбачено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-03 16:45:07
Пояснення щодо заповнення обов'язкових полів оголошення
До оголошення про проведення відкритих торгів внесена інформація щодо джерел фінансування закупівлі /обов'язкове поле «10². Джерело фінансування закупівлі»/, відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490». Інформація доступна для перегляду в електронній системі закупівель. Недоліки були допущені внаслідок технічної помилки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зауваження, викладені у висновку про результати моніторингу закупівлі, взяті до уваги. В подальшому зобов'язуємося дотримуватися вимог законодавства у сфері державних закупівель.
2019-10-16 16:51:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
-
2019-10-16 17:01:51
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації: НК 024:2019 - 47074 Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування, 35004 Гемодіалізний діалізатор, порожнисто-волоконний, 34999 Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування, 32111 Голка фістульна, одноразового використання, 35849 Концентрат гемодіалізу |
Опис предмету закупівлі: |
витратні матеріали для гемодіалізу
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 874 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 9 371,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Олександрійська центральна районна лікарня Олександрійської районної ради Кіровоградської області" |
Код ЄДРПОУ: | 01995077 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна, Кіровоградська область обл., місто Олександрія, вулиця Анатолія Кохана, будинок 12 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ІНДЕКС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» #41360386 |
Переможець |
1 867 759,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 19:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2020 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 15:12
|
Додаткова угода АРТОНІКА _3 від 27.12.19 р..pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 14:57
|
Додаткова угода Артоніка.FR12.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 15:32
|
ду Артоніка.FR12.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2019 15:17
|
Договір 9-19-3 від 20.11.2019 р ЛОТ 1.pdf | укладений |
20 листопада 2019 15:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення бюджетних зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 9-19-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення бюджетних зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 9-19-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 9-19-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |