Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція тротуару по вул. Розенталь від вул. Істоміна до вул. Петра Бузука в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
2 002 734,39 UAH
UA-2019-09-20-000759-b 41034447d8414e80acea9b06f1a43e8a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 11:25
Очікувана вартість: 2 002 734,39 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція тротуару по вул. Розенталь від вул. Істоміна до вул. Петра Бузука в м. Запоріжжя
(Джерело фінансування закупівлі-за рахунок коштів місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Розенталь від вул. Істоміна до вул. Петра Бузука
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-000759-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРІН ВОРЛД КОНСТРАКШН ТА ДЕВЕЛОПМЕНТ (УКРАЇНА)", Код ЄДРПОУ:42495652
Дата подання: 20 вересня 2019 14:47
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ
Наявність 8 робітників, які отримували зарплату у липні є дискримінаційним фактором, якщо цей тендер не має мети соціальної допомоги безробітним або попередньо не має наміру перемоги комунального підприємства, яке має постійно трудовлаштованих працівників.
Враховуючи те, що ТОВ “ГРІН ВОРЛД КОНСТРАКШН ТА ДЕВЕЛОПМЕНТ (УКРАЇНА)” є українським представництвом кіпрської будівельної компанії G.W. GREEN WORLD CONSTRUCTION & DEVELOPMENT LIMITED, в нашої компанії, як у всьому Європейському Союзі, працівники трудовлаштовуються виключно на період виконання законтрактованих робіт, таким чином, всі працівніки, включаючи інженерів та прорабів, трудовлаштовуються виключно по строковим контрактам.
Відсутність працівників трудовлаштованих на постійній основі виключає нашу компанію з потенційних учасників цього тендеру.
Таким чином існуючі в данному тендері нижчезазначені вимоги, стосовно наявності постійно трудовлаштованих працівників, вважаємо дискрімінаційними для нашої компанії,та вимогаємо їх відміни.

"1. Обов’язкова кількість робітників робочих професій не повинна бути менш ніж 8 чоловік (без урахування робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, та зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття).
2. Обов’язкова кількість власного персоналу для робочих професій не повинна бути менш ніж 4 чоловік від загальної чисельності необхідної кількості працівників робочих професій.
3. Для підтвердження наявності робітників робочих професій надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за липень 2019 року."




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2019 14:05
Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв. Одним з таких критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації.
Крім того, відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлено: визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Таким чином, вимога щодо надання підтвердження наявності робітників робочих професій копії Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за липень 2019 року, не є дискримінаційною вимогою, та відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ" 1 997 967,40
UAH з ПДВ
1 997 967,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007 2 001 524,90
UAH з ПДВ
2 001 524,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 12:11
Електронний підпис
11 жовтня 2019 12:02
Довідка УМВС.pdf
11 жовтня 2019 12:02
Довідка ДФС.pdf
04 жовтня 2019 21:46
Електронний підпис
04 жовтня 2019 19:06
16. Банківська гарантія.zip
04 жовтня 2019 19:06
12. Договір завдатку.pdf
04 жовтня 2019 19:06
9. Довідка по ст. 17.pdf
04 жовтня 2019 19:06
7.5. Ліцензія.pdf
04 жовтня 2019 19:06
7.2. Витяг ПДВ.pdf
04 жовтня 2019 19:06
7.1. Статут.pdf
04 жовтня 2019 19:06
6.3. Виписка Гаркуша Д.С..pdf
04 жовтня 2019 19:06
6.2. Наказ на директора.pdf
04 жовтня 2019 19:06
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:58
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:53
тендерна документація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ"

ТОВ Гарант-Строй 2007

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ"
#42879486
Переможець 1 997 967,40
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ"
#42879486
1 997 967,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 16:13
Вих. 10-1 від 05.01.2024.pdf укладений
17 січня 2024 16:05
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 15:59
ДУ№9 до Договору №041-19-203 від 29.10.2019.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 11:37
ДУ№8 до Договору №041-19-203 від 29.10.2019р.pdf зміни до договору
10 червня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 15:29
ДУ№7 до Договору №041-19-203 від 29.10.2019р.pdf зміни до договору
16 березня 2021 15:28
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 15:19
ДУ№6 до Договору №041-19-203 від 29.10.2019р.pdf зміни до договору
16 березня 2021 15:11
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 14:49
ДУ№5 до Договору №041 19 203 від 29.10.2019р.PDF зміни до договору
08 квітня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 14:09
ДУ №4 до Договору №041-19-203 від 29.10.2019.PDF зміни до договору
15 січня 2020 14:08
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 16:22
ДУ №3 до Договору №041-19-203 від 29.10.2019.PDF зміни до договору
14 січня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 13:43
ДУ №2 до Дог. 041-19-203 від 07.11.2019.PDF зміни до договору
07 листопада 2019 13:42
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 13:51
ДУ №1 до Дог №041-19-203 від 29.10.2019.PDF зміни до договору
30 жовтня 2019 13:50
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 15:48
Договір 041-19-203 від 29.10.2019.PDF укладений
29 жовтня 2019 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 041/19/203
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 041/19/203
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт, строку виконання робіт та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 041/19/203
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 041/19/203
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №5 щодо зміни банківських реквізитів Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 041/19/203
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода у зв'язку зі зміною банківських реквізитів, зміною обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 041/19/203
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода щодо додання до Договору Додатку 3 "План фінансування будівництва"
Номер договору про закупівлю: 041/19/203
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пункту 4.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 041/19/203
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, 4.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції, подовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 041/19/203
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 621 742,61
UAH (в тому числі ПДВ 270 290,43 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з відсутністю коштів у головного розпорядника для фінансування робіт підрядника, керуючись п.п.а) п.14.1 Договору, на підставі п.4 ст.849 Цивільного кодексу України