Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерна техніка та оргтехніка (офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя код ДК СPV 021:2015 – 30000000-9)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-09-20-000759-a c692e1dd930f40dc94fa6b627bd133e4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чунарьов Анатолій Васильович

380678502865 centr_reabilitacii@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ З ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ ОБМЕЖЕННЯМИ ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 35222079
Вебсайт: http://desn.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=10582&Itemid=3593&lang=ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, вул. Мілютенка, 10-а
Контактна особа: Чунарьов Анатолій Васильович
380678502865
centr_reabilitacii@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30000000-9: Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення


Закупівля здійснюється в рамках кошторисних призначень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Комп’ютерна техніка та оргтехніка (офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя код ДК СPV 021:2015 – 30000000-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, місто Київ, Київ, Мілютенка, 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2019  —  15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 12:51
Оголошення ворд.docx
20 вересня 2019 12:51
Тендерна документація PDF.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:49
Дата відповіді: 24 вересня 2019 08:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В тендерній документації вказані характеристики рекомендовані Департаментом інформаційних техноглогій КМДА. Просимо дотримуватися даних рекомендацій.
2. Просимо вказувати марку, модель запропонованого товару в цінових пропозиціях.
3. Буде надана перевага ціновій пропозиції яка вигідна замовнику.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 48 726,00
UAH з ПДВ
48 726,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 17:25
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 вересня 2019 17:25
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 48 726,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 15:37

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
48 726,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 17:38
Додаткова угода.PDF зміни до договору
12 грудня 2019 17:34
договір Гарден електронікс.PDF укладений
21 жовтня 2019 19:17