Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво системи каналізації смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області
Очікувана вартість
30 672 638,00 UAH
UA-2019-09-20-000758-c a0d6b30210c5459c8b1d6a5250c06308
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бедрак Інна Миколаївна

+380432585763 stryzhavka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стрижавська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04330007
Місцезнаходження: 23210, Україна , Вінницька обл., Стрижавка, вулиця 40-річчя Перемоги, 7
Контактна особа: Бедрак Інна Миколаївна
+380432585763
stryzhavka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 16:24
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 16:24
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 13:43
Очікувана вартість: 30 672 638,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Будівництво системи каналізації смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23210, Україна, Вінницька область, смт.Стрижавка, смт.Стрижавка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 16:20
в1дом1сть_ресурсів.doc
20 вересня 2019 16:20
tex_rozdil_11.doc
20 вересня 2019 16:20
tex_rozdil_10.doc
20 вересня 2019 16:20
tex_rozdil_9.doc
20 вересня 2019 16:20
tex_rozdil_8.doc
20 вересня 2019 16:20
tex_rozdil_7.doc
20 вересня 2019 16:20
tex_rozdil_6.doc
20 вересня 2019 16:20
tex_rozdil_5.doc
20 вересня 2019 16:20
tex_rozdil_4.doc
20 вересня 2019 16:20
tex_rozdil_3.doc
20 вересня 2019 16:20
tex_rozdil_2.doc
20 вересня 2019 16:20
tex_rozdil_1.doc
20 вересня 2019 16:20
tender_документ_канал1зац1я.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-07-000011 ● 52bee16a9c9d4bb59c10f97d5a3128b1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2019 17:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.10.2019 №54
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.10.2019 №54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11.UA-2019-09-20-000758-с 20.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-10 16:06:42

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництвa системи каналізації смт. Стрижавка Вінницького району Вінницької області (ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-20-000758-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. З яких підстав у формі оголошення про проведення відкритих торгів відсутня інформація про розмір та вид надання забезпечення тендерної пропозиції, тоді як в пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено вимогу про надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 153 363,0 грн ?
2. Чому у форму оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-13 10:12:46

Пояснення

1. Стрижавська селищна рада інформує, що при оприлюдненні на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури відкритих торгів закупівлі робіт з будівництвa системи каналізації смт. Стрижавка Вінницького району Вінницької області (ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») стався технічний збій системи, в зв’язку з чим інформація про розмір та вид надання забезпечення тендерної пропозиції не була внесена у відповідне поле електронної форми оголошення.
2. Щодо інформації про джерело фінансування закупівлі робіт з будівництвa системи каналізації смт. Стрижавка Вінницького району Вінницької області (ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»). Стрижавською селищною радою при оприлюдненні на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури відкритих торгів було враховано вимоги ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій така інформація не зазначена як обов’язкова.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Отримавши висновок органу державного фінансового контролю щодо виявлених ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу згідно наказу УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 07.10.2019 №54, Стрижавська селищна рада повідомляє, що відповідно рішення тендерного комітету від 11.10.19р. № 3, закупівлю робіт з будівництвa системи каналізації смт. Стрижавка Вінницького району Вінницької області (ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») ідент.закупівлі -UA-2019-09-20-000758-c, було відмінено на підставі ст..31 п.2 та п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що неможливо усунути.

2019-10-22 11:23:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення,шляхом відміни торгів.

2019-10-22 16:18:39

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІКС ЛАЙТ" 27 137 187,56
UAH з ПДВ
26 982 187,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дельфін 27 000 000,00
UAH з ПДВ
27 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 11:37
Електронний підпис
09 жовтня 2019 11:34
r_РЗПК.rtf
09 жовтня 2019 11:34
r_310_ДЦ_ССР.rtf
09 жовтня 2019 11:34
r_310_ДЦ_ССР-5.rtf
09 жовтня 2019 11:34
r_310_ДЦ_ССР-3.rtf
09 жовтня 2019 11:34
r_310_ДЦ_ССР-1.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_Т3-10.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_Т2.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_ССР-3.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_ОПР.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_ЛС1_2-1-9.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_ЛС1_2-1-11.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_ЛС1_2-1-10.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
09 жовтня 2019 11:32
r_310_ДЦ_ИВР.rtf
09 жовтня 2019 11:32
ДЦ.pdf
06 жовтня 2019 16:39
Електронний підпис
06 жовтня 2019 16:36
Установчий документ.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Технічне завдання.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Пропозиція.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Проект договору.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Ліцензія з оригіналу.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Копія Ліцензії.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Календарний графік.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Звіт ЄСВ.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Довідки, листи.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Довідки стаття 17.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Довідка статистики.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Довідка працівники.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Довідка обладнання.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Довідка банку.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Відгук ДМГ.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Відгук Водоканал.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Витяг платника ПДВ.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Витяг ЄДРПОУ.pdf
06 жовтня 2019 16:36
Гарантія.rar

Публічні документи

07 жовтня 2019 12:50
ЯНЧЕНКО М.В..pdf
07 жовтня 2019 12:50
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 жовтня 2019 12:50
стрижавка.rar
07 жовтня 2019 12:50
сТ 16.pdf
07 жовтня 2019 12:50
сТ 1 7.pdf
07 жовтня 2019 12:50
ліцензія та дозвіл.pdf
07 жовтня 2019 12:50
ІНШІ ДОВІДКИ ТП.pdf
07 жовтня 2019 12:50
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА.pdf
07 жовтня 2019 12:50
ДОДАТОК 4.pdf
07 жовтня 2019 12:49
Статут.pdf
07 жовтня 2019 12:49
Право підпису.pdf
07 жовтня 2019 12:49
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
07 жовтня 2019 12:49
повноваженя диреткора.pdf
07 жовтня 2019 12:49
ліцензія та дозвіл.pdf
07 жовтня 2019 12:49
довідка із статистики.pdf
07 жовтня 2019 12:49
Довідка Банк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІКС ЛАЙТ"

ТОВ Дельфін

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МІКС ЛАЙТ"
#40946026
Очікує рішення 26 982 187,56
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 14:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МІКС ЛАЙТ" #40946026

№ рішення у справі

45-р/тк

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 жовтня 2019 17:42
Коментар щодо відміни: Порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.Неможливість усунення порушень,що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель,
Документи:
11 жовтня 2019 17:42
протокол