Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Стрижавська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04330007 |
Місцезнаходження: | 23210, Україна , Вінницька обл., Стрижавка, вулиця 40-річчя Перемоги, 7 |
Контактна особа: |
Бедрак Інна Миколаївна +380432585763 stryzhavka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2019 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2019 16:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2019 16:24 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2019 13:43 |
Очікувана вартість: | 30 672 638,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 155 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 16:20 |
в1дом1сть_ресурсів.doc | |
20 вересня 2019 16:20 |
tex_rozdil_11.doc | |
20 вересня 2019 16:20 |
tex_rozdil_10.doc | |
20 вересня 2019 16:20 |
tex_rozdil_9.doc | |
20 вересня 2019 16:20 |
tex_rozdil_8.doc | |
20 вересня 2019 16:20 |
tex_rozdil_7.doc | |
20 вересня 2019 16:20 |
tex_rozdil_6.doc | |
20 вересня 2019 16:20 |
tex_rozdil_5.doc | |
20 вересня 2019 16:20 |
tex_rozdil_4.doc | |
20 вересня 2019 16:20 |
tex_rozdil_3.doc | |
20 вересня 2019 16:20 |
tex_rozdil_2.doc | |
20 вересня 2019 16:20 |
tex_rozdil_1.doc | |
20 вересня 2019 16:20 |
tender_документ_канал1зац1я.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-07-000011 ● 52bee16a9c9d4bb59c10f97d5a3128b1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2019 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.10.2019 №54
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.10.2019 №54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11.UA-2019-09-20-000758-с 20.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-10 16:06:42
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництвa системи каналізації смт. Стрижавка Вінницького району Вінницької області (ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-20-000758-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. З яких підстав у формі оголошення про проведення відкритих торгів відсутня інформація про розмір та вид надання забезпечення тендерної пропозиції, тоді як в пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено вимогу про надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 153 363,0 грн ?
2. Чому у форму оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-13 10:12:46
Пояснення
1. Стрижавська селищна рада інформує, що при оприлюдненні на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури відкритих торгів закупівлі робіт з будівництвa системи каналізації смт. Стрижавка Вінницького району Вінницької області (ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») стався технічний збій системи, в зв’язку з чим інформація про розмір та вид надання забезпечення тендерної пропозиції не була внесена у відповідне поле електронної форми оголошення.
2. Щодо інформації про джерело фінансування закупівлі робіт з будівництвa системи каналізації смт. Стрижавка Вінницького району Вінницької області (ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»). Стрижавською селищною радою при оприлюдненні на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури відкритих торгів було враховано вимоги ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій така інформація не зазначена як обов’язкова.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Отримавши висновок органу державного фінансового контролю щодо виявлених ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу згідно наказу УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 07.10.2019 №54, Стрижавська селищна рада повідомляє, що відповідно рішення тендерного комітету від 11.10.19р. № 3, закупівлю робіт з будівництвa системи каналізації смт. Стрижавка Вінницького району Вінницької області (ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») ідент.закупівлі -UA-2019-09-20-000758-c, було відмінено на підставі ст..31 п.2 та п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що неможливо усунути.
2019-10-22 11:23:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником усунуто порушення,шляхом відміни торгів.
2019-10-22 16:18:39
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІКС ЛАЙТ" #40946026 |
Очікує рішення |
26 982 187,56
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 14:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 11 жовтня 2019 17:42 |
Коментар щодо відміни: | Порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.Неможливість усунення порушень,що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель, |
11 жовтня 2019 17:42
|
протокол |