Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі даху будівлі житлового корпусу №3)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-09-20-000703-c e946138bce464ebaa1914f8c1ea006c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: комунальна установа «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188613
Місцезнаходження замовника: 70026, Україна , Запорізька обл., село Любомирівка, вулиця Степова, будинок 27
Контактна особа замовника: Харченко Тетяна Олександрівна
+380614398593
ku_lubpni_zor@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2019 15:49
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2019 15:49
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 15:31
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


під очикуваний розподіл
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі даху будівлі житлового корпусу №3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70026, Україна, Запорізька область, село Любомирівка, Вільнянський район, вул.Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 вересня 2019 18:25
Електронний цифровий підпис
20 вересня 2019 15:53
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ подряд 2019.doc
20 вересня 2019 15:52
поточний ремонт криша _iнтернат_релиз 1 от 20092019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000056 ● e60b5dc46d0749968f19dd6532d0cd0e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-16
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-16 18:06:54
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

16.10.2019 №166

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-09-20-000703-c, «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», яка проводиться Комунальною установою «Любомирівський психоневрологічний інтернат».

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: комунальна установа «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради, 03188613, Україна, село Любомирівка, вулиця Степова, будинок 27
  2. Інформація про предмет закупівлі: Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі даху будівлі житлового корпусу №3), 400000UAH, 45450000-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: e946138bce464ebaa1914f8c1ea006c8, 2019-09-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 16 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами) (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерної пропозиції. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна пропозиція учасника ТОВ «АНСТРОЙ», повідомлення про намір укласти договір, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.10.2019 року, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 20.09.2019 № 306. Порушень не установлено., 17 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції ТОВ «АНСТРОЙ» умовам тендерної документації та законодавству - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні.

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" 399 720,00
UAH з ПДВ
374 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК БЛАГОСТРОЙ 395 000,00
UAH з ПДВ
379 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНСТРОЙ" 399 699,29
UAH з ПДВ
399 699,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК IСТА ГРУП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 399 856,72
UAH з ПДВ
399 856,72
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БІЛОУСОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ " 399 990,18
UAH з ПДВ
399 990,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2019 15:38
sign.p7s
06 жовтня 2019 15:34
Штатний розпис.pdf
06 жовтня 2019 15:34
Наявність працівників.pdf
06 жовтня 2019 15:34
Ліцензія.pdf
06 жовтня 2019 15:34
Тендерна пропозиція.pdf
06 жовтня 2019 15:34
Виписка.pdf
06 жовтня 2019 15:34
Витяг ЄДРПОУ.pdf
06 жовтня 2019 15:34
Технічні паспорти.pdf
06 жовтня 2019 15:34
Cтатут .pdf
06 жовтня 2019 15:34
Дозвіл.pdf
06 жовтня 2019 15:34
Лист гарантія стаття17.pdf
06 жовтня 2019 15:34
Проект договору.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 11:36
Додаток 3 _ копія.PDF
24 вересня 2019 16:01
статут14.jpg
24 вересня 2019 16:01
статут13.jpg
24 вересня 2019 16:01
статут12.jpg
24 вересня 2019 16:01
статут11.jpg
24 вересня 2019 16:01
статут10.jpg
24 вересня 2019 16:01
статут9.jpg
24 вересня 2019 16:01
статут2.jpg
24 вересня 2019 16:01
статут1.jpg
24 вересня 2019 16:01
Витяг ПДВ Благострой.jpg
24 вересня 2019 16:01
виписка 2стр.jpg
24 вересня 2019 16:01
виписка 1стр.jpg
24 вересня 2019 16:01
001.jpg
24 вересня 2019 16:01
Лицензия_декларация.PDF

Публічні документи

04 жовтня 2019 12:02
sign.p7s
04 жовтня 2019 11:03
31.Локальний кошторис.pdf
04 жовтня 2019 11:03
29.Договірна ціна.pdf
04 жовтня 2019 11:03
28.Дефектний акт.pdf
04 жовтня 2019 11:03
27.Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 11:03
22. Штатний розпис.pdf
04 жовтня 2019 11:03
21.ДовІдка про персонал.pdf
04 жовтня 2019 11:03
6.Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 11:03
4.Виписка Анстрой 2019.pdf
04 жовтня 2019 11:03
2.Статут 2019.pdf
04 жовтня 2019 11:03
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2019 14:31
Дозвіл Держпраці.pdf
06 жовтня 2019 14:31
Виписка.PDF
06 жовтня 2019 14:31
Накази та протокол.pdf
06 жовтня 2019 14:31
Статут.pdf
06 жовтня 2019 14:31
Ліцензія з додатком.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 10:03
27.Довідка про корупцію.pdf
04 жовтня 2019 10:03
20.Дозвіл Держпраці.pdf
04 жовтня 2019 10:03
18.Довідка про МТБ.pdf
04 жовтня 2019 10:03
11.Локальний кошторис.pdf
04 жовтня 2019 10:03
10.Договірна ціна.pdf
04 жовтня 2019 10:03
8.Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 10:03
6.Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 10:03
4.ІПН.pdf
04 жовтня 2019 10:03
3.Копія паспорту.pdf
04 жовтня 2019 10:03
1.Виписка ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА"
#32068536
Відхилено 374 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 15:46
ТОВ СК БЛАГОСТРОЙ
#41363172
Відхилено 379 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 15:49
ТОВ "АНСТРОЙ"
#40845172
Переможець 399 699,29
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНСТРОЙ"
#40845172
399 699,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 жовтня 2019 15:05
Договір укладений
23 жовтня 2019 14:39
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 13:47
додат угода.PDF зміни до договору
03 січня 2020 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку