Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне». «Папір офісний А4, подорожні листи»
Очікувана вартість
33 700,00 UAH
UA-2019-09-20-000690-b 8fd20695a14f49e4ad4a85529bcc72f3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Інна Чаус

+380677851464 avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5
Контактна особа: Інна Чаус
+380677851464
avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 33 700,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 169,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Увага! Проведення електронної закупівлі та визначення переможця здійснюється без урахування вартості ПДВ, тобто методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ. Договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
490 штука
ДК 021:2015 - «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне». «Папір офісний А4, подорожні листи»
1). Папір А4 (ZOOM; Berga Speed; Maestro Standart) 80г/м², 500л.) – 490 шт.;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, провулок Банний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 штука
ДК 021:2015 - «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне». «Папір офісний А4, подорожні листи»:
2). Подорожній лист вантажного автомобіля, форма №2 – 3000 шт.;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, провулок Банний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штука
ДК 021:2015 - «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне». «Папір офісний А4, подорожні листи»:
3). Подорожній лист службового легкового автомобіля, форма №3 – 1000 шт.;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, провулок Банний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 11:03
ТД папір офісний.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 33 050,00
UAH
33 050,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 15:51
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 33 050,00
UAH
02 жовтня 2019 15:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

02 жовтня 2019 15:52
Рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
33 050,00
UAH
Документи

Документи

02 жовтня 2019 15:52
Рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ № 1 к договору № 367.PDF зміни до договору
11 листопада 2019 09:43
Договор № 367.PDF укладений
16 жовтня 2019 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 367
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 39 660,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 610,00 UAH)