ДК 021:2015 - «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне». «Папір офісний А4, подорожні листи»
Очікувана вартість
33 700,00 UAH
UA-2019-09-20-000690-b 8fd20695a14f49e4ad4a85529bcc72f3
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження замовника: 87500, Україна, Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5
Контактна особа замовника: Інна Чаус
+380677851464
avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 33 700,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 169,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Увага! Проведення електронної закупівлі та визначення переможця здійснюється без урахування вартості ПДВ, тобто методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ. Договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
490 штука
ДК 021:2015 - «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне». «Папір офісний А4, подорожні листи»
1). Папір А4 (ZOOM; Berga Speed; Maestro Standart) 80г/м², 500л.) – 490 шт.;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, провулок Банний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 штука
ДК 021:2015 - «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне». «Папір офісний А4, подорожні листи»:
2). Подорожній лист вантажного автомобіля, форма №2 – 3000 шт.;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, провулок Банний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штука
ДК 021:2015 - «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне». «Папір офісний А4, подорожні листи»:
3). Подорожній лист службового легкового автомобіля, форма №3 – 1000 шт.;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, провулок Банний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 вересня 2019 11:03
ТД папір офісний.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 33 050,00
UAH
33 050,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 15:51
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 33 050,00
UAH
02 жовтня 2019 15:52

Документи

02 жовтня 2019 15:52
Рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
33 050,00
UAH
Документи

Документи

02 жовтня 2019 15:52
Рішення.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договор № 367.PDF укладений
16 жовтня 2019 09:35
ДУ № 1 к договору № 367.PDF зміни до договору
11 листопада 2019 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 367
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку