Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту (на території Тульчинської ДЮСШ) по вул. Трембецького 2А, в м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області.
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2019-09-20-000679-c e8d1df8bad22422b98516f39f102dbc8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоров Ігор Миколайович

+380433523695 igorfedorov92@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41532621
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Контактна особа: Федоров Ігор Миколайович
+380433523695
igorfedorov92@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 15:37
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 15:37
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 15:01
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту (на території Тульчинської ДЮСШ) по вул. Трембецького 2А, в м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області. (Джерело фінансування - співфінансування з державного та місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Трембецього 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник на власний розсуд вирішує можливість надання Підряднику попередньої оплати відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30% вартості від бюджетного призначення на відповідний рік. Оплата авансу здійснюється протягом 7 банківських днів з дня виставлення рахунку. Генпідрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом двох місяців після одержання авансу. Генпідрядник протягом двох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні тримісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт 4.1. Замовник оплачує Генпідряднику виконанні роботи в межах бюджетного призначення. 4.2. Замовник здійснює платежі Генпідряднику за виконані обсяги робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт та відповідних документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, завірених технічним наглядом протягом 7 банківських днів. Акт приймання виконаних підрядних робіт з усіма необхідними підтверджуючими документами (акти на приховані роботи, акти випробування бетону, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, індексу інфляції у попередній період та інше) згідно з вимогами проектно-кошторисної документації, договору та правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 надається уповноваженому представнику Замовника не пізніше 28 числа звітного місяця. 4.3. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень у відповідному місяці кошторисних призначень, та календарного плану, відповідно до ст. 23 Бюджетного кодексу, подальші розрахунки будуть здійснюватись відповідно до додаткових угод Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 11:35
Положення тендерної документації до яких внсяться зміни.docx
30 вересня 2019 11:35
Перелік змін до тендерної документації.docx
30 вересня 2019 11:35
Додаток 5 зі змінами.docx
30 вересня 2019 11:35
Тендерна документація зі змінами.docx
20 вересня 2019 15:35
Додаток 4.docx
20 вересня 2019 15:35
Додаток 3.docx
20 вересня 2019 15:35
Додаток 2.docx
20 вересня 2019 15:35
Додаток 1.docx
30 вересня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 11:35
Положення тендерної документації до яких внсяться зміни.docx
30 вересня 2019 11:35
Перелік змін до тендерної документації.docx
30 вересня 2019 11:35
Додаток 5 зі змінами.docx
20 вересня 2019 15:35
Додаток 5.docx
30 вересня 2019 11:35
Тендерна документація зі змінами.docx
20 вересня 2019 15:35
Тендерна документація.docx
20 вересня 2019 15:35
Додаток 4.docx
20 вересня 2019 15:35
Додаток 3.docx
20 вересня 2019 15:35
Додаток 2.docx
20 вересня 2019 15:35
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТИРЕНКО В'ЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ" 1 979 160,69
UAH з ПДВ
1 979 160,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" 2 099 407,42
UAH з ПДВ
2 099 407,42
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2019 16:03
Електронний підпис
05 жовтня 2019 16:01
Технічна специфікація.pdf
05 жовтня 2019 16:01
Пояснювальна записка.pdf
05 жовтня 2019 16:01
Паспорт Стиренко В.А..pdf
05 жовтня 2019 16:01
Локальний кошторис.pdf
05 жовтня 2019 16:01
Лист про діяльність.pdf
05 жовтня 2019 16:01
Інд. код. Стиренко.jpg
05 жовтня 2019 16:01
Договірна ціна.pdf
05 жовтня 2019 16:01
Довідки Ст.17..pdf
05 жовтня 2019 16:01
Графік.pdf
05 жовтня 2019 16:01
Виписка.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 10:54
Підписаний договір.pdf
11 жовтня 2019 17:21
Документ_ЄДР_1005825199.zip
11 жовтня 2019 17:19
З податкової до 18.10.rar
04 жовтня 2019 17:44
Електронний підпис
04 жовтня 2019 17:40
СЕС на штучне покриття.pdf
04 жовтня 2019 17:40
Радичи исо.pdf
04 жовтня 2019 17:40
Договір субпідряду.pdf
04 жовтня 2019 17:40
Договір з інженером.pdf
04 жовтня 2019 17:40
Договір з виконробом.pdf
04 жовтня 2019 17:40
Дипломи та накази.pdf
04 жовтня 2019 17:40
Диплом Чеченкова.pdf
04 жовтня 2019 17:40
Відсутність фталатів.pdf
04 жовтня 2019 17:40
Відгук Балта.pdf
04 жовтня 2019 17:40
Витяг з ЄДР.pdf
04 жовтня 2019 17:40
r_284_ДЦ_ССР-1.xls
04 жовтня 2019 17:40
r_284_ДЦ_ССР.xls
04 жовтня 2019 17:40
r_284_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
04 жовтня 2019 17:40
r_284_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
04 жовтня 2019 17:40
r_284_ДЦ_ИВР.xls
04 жовтня 2019 17:40
r_284_ДЦ_ДЦ-1.xls
04 жовтня 2019 17:40
r_284_ДЦ_ДЦ.xls
04 жовтня 2019 17:40
r_284_ДЦ_ДФ_2-1-1.xls
04 жовтня 2019 17:40
PAT S-CORE 38.40 Lisport XL 60000.pdf
04 жовтня 2019 17:40
284.imd

Публічні документи

07 жовтня 2019 11:36
Свідоцтво держ реестр.pdf
07 жовтня 2019 11:36
Статут нотаріус.pdf
07 жовтня 2019 11:36
Ліцензія.pdf
07 жовтня 2019 11:36
Протокол.pdf
07 жовтня 2019 11:36
Паспорт Кільовий.pdf
07 жовтня 2019 11:36
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 жовтня 2019 11:36
9 Додатки 2.pdf
07 жовтня 2019 11:36
8 Договор сп дн.pdf
07 жовтня 2019 11:36
11 Відгук 03.10.pdf
07 жовтня 2019 11:36
1 Довідки заг.pdf
07 жовтня 2019 11:36
5 Сертифікат якості.pdf
07 жовтня 2019 11:36
3 ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТИРЕНКО В'ЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТИРЕНКО В'ЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2944510416
Відхилено 1 979 160,69
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 13:38
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"
#37095763
Переможець 2 099 407,42
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 13:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"
#37095763
2 099 407,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 14:42
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 09:11
Кошторис укладений
24 жовтня 2019 09:09
Договір укладений
24 жовтня 2019 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись п. 3.3 Договору № 538 від «24» жовтня 2019 року Сторони погодили продовжити строк дії Договору № 538 від «24» жовтня 2019 року та виконання зобов’язань щодо виконання робіт. При цьому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 538
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 040 028,85
UAH (в тому числі ПДВ 340 004,81 UAH)