Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
3 321,00 UAH
UA-2019-09-20-000633-a 751618e719f74260bbee9084ca988b6c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 13:50
Очікувана вартість: 3 321,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,90%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації .Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 12:07
ТД_691-19_Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операці.doc
20 вересня 2019 12:07
Проект договору.docx
20 вересня 2019 12:07
Оголошення_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЕХНОХОР 3 276,00
UAH з ПДВ
3 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК" 3 321,00
UAH з ПДВ
3 261,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 21:40
Електронний підпис
04 жовтня 2019 21:36
Електронний підпис
04 жовтня 2019 21:34
Технічне завдання.pdf
04 жовтня 2019 21:34
Гарантійний лист.pdf
04 жовтня 2019 21:34
Договір Еквайр.pdf
04 жовтня 2019 21:34
лист відгук.pdf
04 жовтня 2019 21:34
Довідка про досвід.pdf
04 жовтня 2019 21:34
витяг.pdf
04 жовтня 2019 21:34
Протокол_Наказ.pdf
04 жовтня 2019 21:34
Двідка про юр особу.pdf
04 жовтня 2019 21:34
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 16:10
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2019 16:10
Технічне завдання.pdf
07 жовтня 2019 16:10
Статут Вайстек.pdf
07 жовтня 2019 16:09
Довідка з банку.pdf
07 жовтня 2019 16:09
Витяг з ЄДР 07.10.19.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕХНОХОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТЕХНОХОР
#40979030
Рішення скасоване 3 240,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:23
ТОВ ТЕХНОХОР
#40979030
Відхилено 3 240,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК"
#34771920
Відхилено 3 261,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:25

Документи

05 грудня 2019 16:24
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:23
Протокол1.docx
05 грудня 2019 16:23
відхилення 1.docx

Документи

05 грудня 2019 16:25
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:24
Протокол2.docx
05 грудня 2019 16:24
ПОВ відміна.docx
05 грудня 2019 16:24
відхилення 2.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
05 грудня 2019 16:25
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі