Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об'єкту "Озеленення м.Бахмут:реконструкція скверу (вул.Чайковського, вул.Корсунського)"
Очікувана вартість
4 536 910,00 UAH
UA-2019-09-20-000434-b 1ff91318e22b4e0498f29cf966531a39
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Василівна Трофимова

+380627446075
+380627440218
artorgh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37503713
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 44
Контактна особа: Надія Василівна Трофимова
+380627446075,+380627440218
artorgh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 13:02
Очікувана вартість: 4 536 910,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по об'єкту "Озеленення м.Бахмут:реконструкція скверу (вул.Чайковського, вул.Корсунського)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.Чайковського, вул.Корсунського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45112710-5 — Благоустрій озеленених територій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про здійснення попередньої оплати товарів ,робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014 №117 ( зі змінам та доповненнями) Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 10:59
ТД Сквер у новій редакції.pdf
26 вересня 2019 10:59
Зміни до документації.pdf
26 вересня 2019 10:59
Протокол від 25.09.2019.pdf
20 вересня 2019 10:11
Проект договору.pdf
20 вересня 2019 10:11
ТД Сквер.pdf
26 вересня 2019 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 10:59
ТД Сквер у новій редакції.pdf
26 вересня 2019 10:59
Зміни до документації.pdf
26 вересня 2019 10:59
Протокол від 25.09.2019.pdf
20 вересня 2019 10:11
Проект договору.pdf
20 вересня 2019 10:11
ТД Сквер.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо роз'яснень
Дата подання: 24 вересня 2019 15:44
Дата відповіді: 25 вересня 2019 12:24
Доброго дня, шановний Замовнику закупівлі робіт по об'єкту «Озеленення м.Бахмут: реконструкція скверу (вул.Чайковського, вул.Корсунського)». Вивчивши умови тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету 09.09.2019 р. (надалі – тендерна документація), керуючись п.п. 1,2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно яких фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, просимо Вас роз’яснити наступне. 1. Згідно оприлюдненого оголошення про проведення закупівлі у інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за ідентифікатором UA-2019-09-20-000434-b, а саме п. 9 Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - до 30 квітня 2020 р., в той же час в тендерній документації пп. 4.4 п. 4 Розділу 1 тендерної документації зазначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – до 31.12.2019 р., що є невідповідністю та впливає на достовірність даних, відображених у графіку виконання робіт, подання якого вимагається п.1 Розділу 3 тендерної документації. 2. Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна документація повинна складатись з документів, перерахованих в даному пункті, в тому числі: документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. При цьому вимагається подання в складі тендерної пропозиції копії паспорта уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів тендерної пропозиції та договору (чинний на дату подання), а також копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, яка видана уповноваженим органом уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів тендерної пропозиції та договору (чинний на дату подання). Питання: у тендерній документації не зазначено, якщо документи тендерної пропозиції та договір буде підписувати посадова особа – керівник (директор) учасника, а не уповноважена особа, чи мається на увазі, що слід надати копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру цієї посадової особи? Якщо так, то з якою метою, адже, по-перше, це є персональними даними фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», а по-друге, повноваження директора (в тому числі з приводу укладення договору) зазвичай прописані в статуті підприємства, в наказі про призначення директора або ж протоколі загальних зборів учасників на яких було призначено директора, а інформація про його прізвище, ім’я та по-батькові наявна в державному реєстрі у загальному доступі? 3. Відповідно до п.2 Розділу 4 тендерної документації, серед документів, що мають бути надані Переможцем вимагається надання оригіналу документу (довільної форми), який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, його умовами та гарантує свої зобов’язання за ним (Додаток №8 до ТД). Водночас згідно Додатку №8 до тендерної документації, а саме додатків до проекту договору: №2 – план фінансування по об’єкту та №3 - календарний графік виконання робіт по об’єкту, дані для зазначених додатків до договору формуються Переможцем на підставі даних тендерної пропозиції, проте, як вже зазначалось вище, у зв’язку з розбіжностями щодо строків виконання робіт в оголошенні та тендерній документації, незрозуміло, в межах якого строку формувати як графік, так і план фінансування. Стосовного плану фінансування, він містить позицію для заповнення – джерело фінансування, проте, п. 102 оголошення про проведення закупівлі - Джерело фінансування закупівлі не містить такої інформації. 4. Відповідно до п.2 Розділу 3 тендерної документації вимагається забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, проте зазначено, що вона має бути чинною з дати розкриття тендерних пропозицій, але не зазначено строк дії (кількість днів) цієї гарантії. Крім того, наявне застереження, що Замовник (бенефіціар) має право відхилити надану гарантію за умови виявлення відомостей, які дають підстави для сумніву щодо платоспроможності гаранта, повноважень осіб, які підписали примірник гарантійного листа, в інших випадках, передбачених законодавством, коли є підстави вважати договір про надання банківської гарантії недійсним або неукладеним. Що мається на увазі під даним застереженням: ненадання разом з гарантією документів щодо повноважень особи, що підписала таку гарантію та банківської ліцензії чи що саме? 5. Згідно п. 6 Розділу 3 тендерної документації інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку №1 до тендерної документації. Водночас в Додатку №1 до тендерної документації розміщені локальні кошториси з обсягами робіт, сторінки яких раптово обриваються, тому існує сумнів щодо відображення повного обсягу робіт, що мають бути виконані. Зазначаємо, що основні правила з визначення вартості будівництва будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури установлює ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно з п.1.2 зазначеного національного стандарту України він носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Відповідно до п.3.5 стандарту інвесторська кошторисна документація – сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації, а згідно із п.3.15 договірна ціна - це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Згідно із п.5.1.1 зазначеного національного стандарту кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі (в частині оголошення очікуваної вартості закупівлі). Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника тендеру (конкурсних торгів) регламентується розділом 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Відповідно до п.6.2.2 зазначеного ДСТУ для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Тому, вважаємо, для уникнення розбіжностей та повноти розрахунку тендерної пропозиції просимо розмістити у системі відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї. 6. Згідно переліку документів, які надаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, викладених у Додатку №2 до тендерної документації, вимагається в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, з зазначенням, що відповідний досвід роботи: аналогічні договори із будівництва, капітального ремонту або реконструкції вартістю не менше 50% тендерної пропозиції. Яким чином розуміти, кожен з відображених у довідці договорів, копії яких надаються, мають становити не менше 50 % тендерної пропозиції чи сумарно (наприклад 2 чи 3)? Також вимагається надання оригіналів-листів від контрагентів, зазначених у довідці про виконання аналогічного договору, як бути у випадку, якщо контрагентом (Замовником) був Замовник поточної закупівлі, чи необхідно отримати відповідний позитивний відгук, підписаний керівництвом цього ж Замовника? 7. Також згідно Додатку №2 – у тексті гарантійного листа про початок виконання робіт міститься посилання на Постанову КМУ від 05.12.2018 року №1074 щодо спрямування попередньої оплати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Казначейства. Чи не розуміється під цим, що при наявності у учасника такого рахунку в органах Казначейства, орган Казначейства є банківською установою (обслуговуючим банком), а тому в складі тендерної пропозиції відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації має надаватись довідка про відкриття рахунку та наявність (відсутність) простроченої заборгованості, адже незважаючи на наявність відкритого рахунку (про який на час відкриття надається повідомлення) та наявність в органів Казначейства МФО — 6-значного коду, який використовується для ідентифікації банківських установ в Україні, Державна казначейська служба України все ж є не банківською установою, а центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів України і який реалізує державну політику у сферах казначейського обслуговування бюджетних коштів, бухгалтерського обліку виконання бюджетів? 8. Згідно п.13 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, проте у п. 1 Розділу 4 тендерної документації така інформація відсутня. Зважаючи на вищевикладене, керуючись п.п. 1,2 ст. 23 та з урахуванням ст.ст. 21,22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 1,2 Розділу 2 тендерної документації, просимо Вас роз’яснити питання, що виникли, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Помилково у тендерної документації зазначено 31.12.2019. Буде внесено зміни у тендерну документацію: строк поставки як у оголошенні до 30.04.2020 2. Копія паспорту вимагається від фізичної особи, протокол сборів або або виписка з протоколу для юридичної особи. 3. Учасник надає довідку про те, що він ознайомився з умовами договору та надає згоду виконати запропоновані роботи. План фінансування це не вказувати джерело фінансування, а розпис помісячної оплати за виконані роботи. 4. Забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобовязань учасника перед замовником, що виникли у звязку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія, повинна бути чинною на дату розкриття. 5. Відомість обсягів робіт та відомість ресурсів буде внесено до тендерної документації. 6.Кожен договір має бути не менше 50% тендерної пропозиції. Відгук обовязково надається до наданого у тендерної пропозиції договору. 7. Попередня оплата згідно вказаної Постанови спрямовується тільки на рахунки, відкриті в органах казначейства на виконавця робіт. Якщо договором підряду не буде оговорено отримання авансу і виконавець робіт згоден буде з цім, то необовязково відкривати такий рахунок в органах казначейства. За виконані роботи замовник перераховує кошти на рахунок обслуговуючого банку. Довідка про відкриття рахунку, наявність простроченої заборгованості надається з обслуговуючого банку, не від казначейства. 8.В оголошенні зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції, подача пропозицій 20 вересня-5 жовтня 13:00.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БФ "БУД ГРУПП" 4 436 001,60
UAH з ПДВ
3 859 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТПРОМПРОЕКТБУД" 4 533 134,18
UAH з ПДВ
3 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" 4 485 528,27
UAH з ПДВ
4 485 528,27
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 14:55
290.imd
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ОПРЛС_7-1-5.xls
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ОПРЛС_7-1-4.xls
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ОПРЛС_7-1-3.xls
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2.xls
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.xls
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ЛС1_7-1-5.xls
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ЛС1_7-1-4.xls
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ЛС1_7-1-3.xls
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ЛС1_7-1-2.xls
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ЛС1_7-1-1.xls
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ИВР.xls
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ДЦ.xls
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ДФ_7-1-5.xls
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ДФ_7-1-4.xls
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ДФ_7-1-3.xls
08 жовтня 2019 14:55
290_ДЦ_ДФ_7-1-1.xls
08 жовтня 2019 14:55
Лист роз'яснення.pdf
04 жовтня 2019 18:50
Календарний графік.pdf
04 жовтня 2019 18:49
Смета.rar
04 жовтня 2019 18:49
2251-19.zip
04 жовтня 2019 18:49
290.imd

Публічні документи

01 жовтня 2019 14:56
Електронний підпис
01 жовтня 2019 14:41
Кошторис.rar
01 жовтня 2019 14:41
30. Лист.pdf
01 жовтня 2019 14:41
26. Виписка з ЄДР.pdf
01 жовтня 2019 14:41
25. Витяг з ЄДР.pdf
01 жовтня 2019 14:41
24. Витяг з ПДВ.pdf
01 жовтня 2019 14:41
21. Ліцензія будівельна.pdf
01 жовтня 2019 14:41
18. Гарантійний лист.pdf
01 жовтня 2019 14:41
16. Статут (ориг).pdf
01 жовтня 2019 14:41
2. Працівники.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 10:32
Електронний підпис
04 жовтня 2019 08:33
Ліцензія.zip
04 жовтня 2019 08:33
Гарантия 6399.zip
04 жовтня 2019 08:33
13 Інше..pdf
04 жовтня 2019 08:33
3.Додаток №3 ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БФ "БУД ГРУПП"

ТОВ "АРТПРОМПРОЕКТБУД"

ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БФ "БУД ГРУПП"
#40703020
Відхилено 3 859 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 11:06
ТОВ "АРТПРОМПРОЕКТБУД"
#41135749
Відхилено 3 860 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 13:59
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#24157545
Переможець 4 485 528,27
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#24157545
4 485 528,27
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 11:44
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 14:27
Д у №3 до дог 59 10.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 14:20
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 11:33
Д у №2 від 12.11.2019.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 11:30
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 13:54
Ду 1 дог.59 10.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 13:47
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 16:51
Дог 59 10 від 23.10.2019.pdf укладений
23 жовтня 2019 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 59/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 59/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 59/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 485 528,27
UAH (в тому числі ПДВ 747 588,04 UAH)