Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-09-20-000317-c 55094a68281a41eb8bda3ab750460db0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

00000000000000000000000000

0000000000000 00000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 0000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 000000, 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Контактна особа: 00000000000000000000000000
0000000000000
00000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 15:41

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45400000-1: Завершальні будівельні роботи


00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.0000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Календарні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 16:02
0000000000000000000000000000000000000000000
25 вересня 2019 15:23
00000000
20 вересня 2019 12:15
000000000000000
07 жовтня 2019 16:02
0000000000000000000000000000000000000000000
07 жовтня 2019 16:02
0000000000000000000000000000000000000000000
25 вересня 2019 15:23
00000000
20 вересня 2019 12:15
00000000
20 вересня 2019 12:15
000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000018 ● cf7a976523e24ae5a640558f13222334
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2019 № 252
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.10.2019 року.

В. о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.10.2019 № 252

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2019-09-20-000317-c 20.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-16 15:42:27

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з «Завершення будівництва об’єкту незавершеного будівництва учбово-виробничих майстерень під службове житло з приміщеннями учбового призначення з виділенням черг будівництва за адресою:м. Харків,майдан Захисників України,3 (коригування)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-09-20-000317-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. З яких причин Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), визначені в оголошенні про проведення відкритих торгів не відповідають умовам розрахунків, визначеним проектом договору, що міститься в тендерній документації?
2. Яким чином учасником-переможцем ТОВ «Агенством нерухомості «РЕСТРІЕЛТ» виконано вимогу пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації, де зокрема передбачено, що учасником у складі тендерної пропозиції подаються документи, які підтверджують взаєморозрахунки за обсяги виконаних робіт по аналогічним договорам, у тому числі форми первинних облікових документів?
3. Яким чином учасником-переможцем ТОВ «Агенством нерухомості «РЕСТРІЕЛТ» виконано вимогу пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, зокрема для виконання наступних робіт:
- прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб;
- прокладання трубопроводів водопостачання зі стальних водогазопровідних оцинкованих труб;
- ідравлічне випробовування трубопроводів;
- прокладання вінілпластикових труб;
- прокладання стальних труб.
4. З яких причин учасника ТОВ «Агенством нерухомості «РЕСТРІЕЛТ», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, не було відхилено, а саме:
- не надано в повному обсязі додаток до аналогічного договору від 17.09.2018 №652, чим порушено вимоги підпункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації;
- марка електроперфоратора GBH 2-26DE Bosch, визначена в довідці про наявність матеріально-технічної бази, не відповідає марці електроперфоратора GBH 2-46DE Bosch, визначеній в оборотно-сальдовій відомості, чим недотримано вимоги підпункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації;
- окремі документи щодо надання учасником тендерного забезпечення (платіжне доручення щодо сплати страхового платежу та наказ про призначення голови правління страхової компанії) не надані в кольоровому вигляді, чим недотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-21 11:22:33

Відповідь

Тендерним комітетом Національної академії Національної гвардії України уважно розглянутий запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.10.2019,направлений на нашу адресу у межах здійснення моніторингу закупівлі робіт з «Завершення будівництва об’єкту незавершеного будівництва учбово-виробничих майстерень під службове житло з приміщеннями учбового призначення з виділенням черг будівництва за адресою:м. Харків,майдан Захисників України,3 (коригування)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-09-20-000317-c). За результатами розгляду запиту надаємо наступні пояснення, відповідно до зазначених в ньому питань.
1. З яких причин Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), визначені в оголошенні про проведення відкритих торгів не відповідають умовам розрахунків, визначеним проектом договору, що міститься в тендерній документації?

Відповідно до ст. 10, 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) нами було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі, шляхом унесення наявної інформації про закупівлю в електронній системі закупівель. Форма оголошення заповнена нами з урахуванням вимог, передбачених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Одночасно із оприлюдненням Оголошення нами була оприлюднена тендерна документація щодо цієї закупівлі, яка по суті розкриває зміст процедури закупівлі і конкретизує та доповнює інформацію, викладену в оголошенні.
Враховуючи, що ні Законом ні зазначеним наказом не визначено детальної інструкції щодо заповнення розділу «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» оголошення, а зміст оголошення передбачає оприлюднення інформації про закупівлю у стислому вигляді, нами були зазначені відповідні відомості у такому стислому вигляді, взятому з контексту проекту договору, викладеному у тендерній документації.
Згідно пункту 4.1.1. проекту Договору кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін, що відповідає термінам визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів та відповідають умовам розрахунків, визначеним проектом договору, що міститься в тендерній документації. Проект договору поданий учасником, відповідає проекту договору, що міститься у тендерній документації.
При цьому було враховано, що Розділ 4 «Порядок здійснення оплати та фінансування робіт» Проекту Договору Тендерної документації є доволі об’ємним (вісім пунктів та ще більше підпунктів) та не повинен перевантажувати стислий текст оголошення про закупівлю.
Тому інформація, викладена в оголошенні, зазначена з урахуванням кінцевої оплати вартості робіт, детальний опис порядку оплати викладений у тендерній документації, яка оприлюднена одночасно з оголошенням і надає змогу потенційним учасникам з’ясувати детально всі аспекти цього розділу оголошення.
Звертаємо також Вашу увагу, що у формі оголошення про закупівлю в частині «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», майданчиком технічно обмежено надання всієї (повної) інформації про порядок здійснення розрахунків, а лише стисло зазначені основні критерії, такі як: подія; опис; тип оплати; період, (днів); тип днів; розмір оплати, (%).

2. Яким чином учасником-переможцем ТОВ «Агенством нерухомості «РЕСТРІЕЛТ» виконано вимогу пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації, де зокрема передбачено, що учасником у складі тендерної пропозиції подаються документи, які підтверджують взаєморозрахунки за обсяги виконаних робіт по аналогічним договорам, у тому числі форми первинних облікових документів?

Пунктом 6.4.2. розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 «Правила визначення вартості будівництва» встановлено:
6.4.2. При визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні
взаєморозрахунків за виконані роботи по об'єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3), які наведено у додатку Τ та додатку У.
Учасником-переможцем ТОВ «Агентство нерухомості «РЕСТРІЕЛТ» виконано вимогу пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації наступним чином. У складі тендерної пропозиції файлом «Тендерна пропозиція. Частина 1.pdf» аркуші 40-46 та 53 були надані копії «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3 ДСТУ). Зазначені документи відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 є первинними обліковими документами та одночасно підтверджують взаєморозрахунки за обсяги виконаних робіт по аналогічним договорам.
Зазначене також викладено у листі-роз’ясненні Мінрегіонбуду, в тому числі лист від 04.09.2003 № 7/5-826 «Про надання роз'яснення щодо оформлення форми №КБ-3» (опубліковано на сайті https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v-826509-03).
Звертаємо Вашу увагу, що п. 1 розділу ІІІ підпункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації не містять вичерпного переліку чи посилання на конкретну назву таких підтверджуючих документів, що дозволяє учаснику самостійно прийняти рішення про надання відповідних копій, які наявні в обліку потенційного учасника в залежності від його організаційної форми та облікової документації що ним ведеться.

3. Яким чином учасником-переможцем ТОВ «Агенством нерухомості «РЕСТРІЕЛТ» виконано вимогу пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, зокрема для виконання наступних робіт: - прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб; - прокладання трубопроводів водопостачання зі стальних водогазопровідних оцинкованих труб; - ідравлічне випробовування трубопроводів; - прокладання вінілпластикових труб; - прокладання стальних труб?

Стосовно поставленого питання, хочемо звернути Вашу увагу на той факт, що ст.16 Закону при встановленні замовником кваліфікаційних критеріїв, а саме критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази, не вимагає від учасника надання вичерпного підтверджуючого переліку такого обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання всього обсягу робіт, які передбачені Додатком 3 до тендерної документації (Технічне завдання). З огляду на це, нашою тендерною документацією передбачені в цьому контексті вимоги, виключно з урахуванням юридичних конструкцій, застосованих у Законі, а саме «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» без урахування розширюю чого поняття «необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі». Зобов’язання потенційних учасників надати такий вичерпний перелік до моменту укладення договору, могло б створити дискримінаційні умови у вигляді покладення на всіх потенційних учасників обов’язку із закупівлі (оренди, тощо) всього необхідного обладнання, яке у них відсутнє, але має бути використане з одночасним виникненням відповідних цивільних прав та обов’язків учасників ще до перемоги у торгах.
На підтвердження такої кваліфікаційної вимоги, відповідно до Закону та умов Тендерної документації зазначеним Вами учасником надано довідку за встановленою формою та витягом з оборотно-сальдової відомості (стор.4-10 «Тендерна пропозиція. Частина 1.pdf», що є достатнім для виконання вимоги ч.2 ст.16 Закону та п.1 розділу ІІІ, підпункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації.
Важливим також є факт надання учасником листа-погодження з технічними вимогами (стор.63 «Тендерна пропозиція. Частина 1.pdf»), щодо можливості, у разі перемоги, виконання умов договору та тендерної пропозиції в цілому.
Слід також зазначити, що Документація не містила окремих вимог стосовно необхідності зазначення у довідці «По наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» (додаток №5 до Документації) співвідношення наявного у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази до запропонованого за умовами документації переліку обсягів робіт, в тому числі в частині залучення зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази до окремого виду робіт. Разом з тим ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» надає право підрядчику здійснювати в процесі будівництва заміну машин та механізмів та/або застосування наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів. Зазначене твердження одночасно відображено в рішенні постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: рішення № 9513-р/пк-пз від 14.09.2018 скарга № UA-2018-08-07-001634-b.b1.

4. З яких причин учасника ТОВ «Агенством нерухомості «РЕСТРІЕЛТ», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, не було відхилено, а саме:
- не надано в повному обсязі додаток до аналогічного договору від 17.09.2018 №652, чим порушено вимоги підпункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації.
- марка електроперфоратора GBH 2-26DE Bosch, визначена в довідці про наявність матеріально-технічної бази, не відповідає марці електроперфоратора GBH 2-46DE Bosch, визначеній в оборотно-сальдовій відомості, чим недотримано вимоги підпункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації.
- окремі документи щодо надання учасником тендерного забезпечення (платіжне доручення щодо сплати страхового платежу та наказ про призначення голови правління страхової компанії) не надані в кольоровому вигляді, чим недотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.

Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій викладено у ст.30 Закону. Однією з них є випадок, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, викладених у ст. 3 Закону, зокрема максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, законодавець передбачив можливість виключення застосування процедури відхилення тендерної пропозиції у випадку допущення учасником формальних (несуттєвих помилок). При цьому встановлюється, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (ст.22 Закону). Оцінка формальності помилок, з урахуванням Закону здійснюється тендерним комітетом замовника.
Враховуючи викладене, повідомляємо,
не надання в повному обсязі додатку до аналогічного договору від 17.09.2018 №652 учасником ми вважаємо формальною помилкою з огляду на те, що вказаний додаток до цього договору був наданий учасником, але лише на одній сторінці, замість двох. В той же час, з другою сторінкою цього додатку у тендерного комітету була можливість ознайомитись в оригіналі документу та за унікальним номером в системі Прозорро у закупівлі № UA-2018-08-16-002918-b., у зв’язку з тим, що Академія була однією з сторін зазначеного договору;
неспівпадіння марки електроперфоратору GBH 2-26DE Bosch (GBH 2-46DE Bosch) в довідці про наявність матеріально-технічної бази та в оборотно-сальдовій відомості могло бути наслідком технічної помилки (описки) учасника яка не впливає на зміст пропозиції і може бути усунута на стадії укладення договору;
з приводу надання учасником у складі тендерної пропозиції платіжного доручення щодо сплати страхового платежу та наказу про призначення голови правління страхової компанії не у кольоровому, а у чорно-білому вигляді зазначаємо, що колір наданої сканованої копії пропозиції платіжного доручення щодо сплати страхового платежу в частині основного тексту в порівнянні з відбитками штампу та підпису цього документу, дають можливість стверджувати про відмінність кольору цих реквізитів, що вказує на ознаки їх кольоровості.
Щодо чорно-білої копії наказу про призначення голови правління страхової компанії, зазначаємо, що ця копія не є внутрішнім документом учасника, її не кольоровість носить одноразовий характер, в порівнянні з іншими матеріалами тендерної пропозиції, що вказує на формальність такої помилки. Тендерний комітет вважає, що зазначена копія містить всі необхідні реквізити та інформацію, в контексті вимог тендерної документації. Просимо прийняти до уваги і той факт, що у тендерного комітету була можливість перевірки інформації, щодо Страхової компанії «Престиж», яка міститься у відкритому доступі в мережі Інтернет за посиланням (https://prestige-ic.com.ua/ua/about/about_company/).
Також звертаємо Вашу увагу на те, що наказ про призначення голови правління страхової компанії, наданий з одночасним документальним підтвердженням ЕЦП підписанта та ЕЦП печатки фінансової установи, у розширенні р7s. 1К Призначення_ГП.pdf\1К Призначення_ГП.pdf.(2).P7S 1К Призначення_ГП.pdf\1К Призначення_ГП.pdf.(1).P7S
В ході розгляду цієї обставини, Замовником встановлено що відповідно до ст.5 та ст.7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Та оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". У разі надсилання електронного документа кільком адресатам або його зберігання на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа.
Якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу.
Тобто, наказ про призначення голови правління страхової компанії, наданий в складі тендерної пропозиції учасника – переможця, є оригіналом документу.
Також, відповідно до умов тендерної документації у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу - це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна».
У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу. У разі надання оригіналу та/або нотаріально посвідченої копії документа замість нотаріально посвідченої копії та/або копії документа, що вимагались замовником, будуть вважатись належним чином виконаною вимогою щодо надання нотаріально посвідченої копії та/або копії документа.
Сторінки тендерної пропозиції, які є оригіналами, що видані Учаснику іншими установами, організаціями, підприємствами або посвідчені нотаріально, можуть не містити власноручного підпису уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного, наданий в складі тендерної пропозиції документ, а саме наказ про призначення голови правління страхової компанії, не містить надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна», тому тендерний комітет не має можливості довести або документально підтвердити невідповідність даного документа вимогам тендерної документації, зокрема, що документ завантажений у вигляді паперової скан – копії виготовлений не з оригіналу документу.
Дане рішення, прийнято з огляду на практику рішень антимонопольного комітету, а саме: рішення від 10.04.2017 № 1942.pdf на скаргу за номером: UA-2017-02-13-000931-a.a2.
Отже, на підстави вищезазначеного, у замовника не має підстав відхиляти тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АГЕНТСТВО НЕРУХОМОСТІ "РЕСТРІЕЛТ" адже його пропозиція відповідає вимогам та умовам тендерної документації.
Надану нами інформацію просимо прийняти до уваги при складанні висновку за результатами моніторингу. Запевняємо Вас, що діяльність керівного складу і тендерного комітету Академії у сфері публічних закупівель спрямована перш за все на дотримання законодавства, принципів і порядку їх здійснення та має на меті створення сприятливих умов для організації навчального процесу, побуту і виконання інших важливих завдань, покладених на наш навчальний заклад.
Допущення в цій роботі технічних помилок формального характеру в цілому не спотворює результати торгів, хоча і не є виправданим. Робота з їх недопущення буде продовжена нами в майбутньому.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2019 11:34
0000000000000000000000
05 жовтня 2019 11:34
000000000000000000000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000
05 жовтня 2019 11:34
000000000000
05 жовтня 2019 11:34
000000000000
05 жовтня 2019 11:34
000000000000
05 жовтня 2019 11:34
000000000000
05 жовтня 2019 11:34
000000000000
05 жовтня 2019 11:34
0000000000000000000
05 жовтня 2019 11:34
0000000000000000000000000000000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000000000
05 жовтня 2019 11:34
000000000000000000000000000000000000
05 жовтня 2019 11:34
0000000000000000000000
05 жовтня 2019 11:34
0000000000000000000000000
05 жовтня 2019 11:34
000000000000000000000000000000000000000000
05 жовтня 2019 11:34
0000000000000000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
00000000000000
05 жовтня 2019 11:34
0000000000
05 жовтня 2019 11:33
000000000000000000000000000
05 жовтня 2019 11:33
0000000000000000000000
05 жовтня 2019 11:33
00000000000
05 жовтня 2019 11:33
00000000000
05 жовтня 2019 11:33
00000000000000000000000000
05 жовтня 2019 11:33
00000000000000
05 жовтня 2019 11:33
0000000000000000000000000000
05 жовтня 2019 11:33
000000000000000000000000000000000000
05 жовтня 2019 11:33
00000000000000000000000000
05 жовтня 2019 11:33
00000000000000000000000
05 жовтня 2019 10:53
00000000000000000000

Публічні документи

18 жовтня 2019 18:55
00000000
18 жовтня 2019 18:54
00000000000000000000000000000000000000
18 жовтня 2019 18:54
000000000000000000000000000000
16 жовтня 2019 17:55
00000000000000000000000000000000000000000000
16 жовтня 2019 17:55
000000000000000000000000000000000000
16 жовтня 2019 17:55
00000000000000000000000
16 жовтня 2019 17:55
000000000000000
16 жовтня 2019 17:55
0000000000000000000000000000000000000000000
16 жовтня 2019 17:55
000000000000000000000000000000000000
16 жовтня 2019 17:55
0000000000000000000000000000
16 жовтня 2019 17:55
000000000000000000000000000000000
16 жовтня 2019 17:55
0000000000000000000000000
04 жовтня 2019 18:47
00000000
04 жовтня 2019 17:12
000000000000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
0000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
000000000000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
0000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
000000000000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
0000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
000000000000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
0000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
000000000000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
0000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
000000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
00000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
000000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
00000000000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
0000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
000000000000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2019 17:12
0000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:03

Документи

11 жовтня 2019 11:03
00000000
11 жовтня 2019 11:01
000000000000000000
07 жовтня 2019 16:02
00000000000000000000000
07 жовтня 2019 16:02
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2019 11:03
00000000
11 жовтня 2019 11:01
000000000000000000
07 жовтня 2019 16:02
00000000000000000000000
07 жовтня 2019 16:02
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
03 серпня 2021 10:18
00000000 зміни до договору
21 травня 2021 17:06
0000000000000000000000 зміни до договору
21 травня 2021 17:05
00000000 зміни до договору
11 лютого 2021 17:37
00000000000000000000000 зміни до договору
11 лютого 2021 17:36
00000000 зміни до договору
04 лютого 2021 17:18
0000000000000000000000000 зміни до договору
04 лютого 2021 17:16
00000000 зміни до договору
27 листопада 2020 18:44
0000000000000000000000000000000 зміни до договору
27 листопада 2020 18:44
00000000 зміни до договору
14 лютого 2020 13:26
00000000000000000000000000000000 зміни до договору
14 лютого 2020 13:26
00000000 зміни до договору
05 грудня 2019 10:13
00000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
05 грудня 2019 10:12
00000000 укладений
28 жовтня 2019 17:32
000000000000000000000000 укладений
28 жовтня 2019 17:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 00000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 00000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
  • 0000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
  • 0000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ