Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок національного природного парку «Черемоський» та оформлення прав користування земельними ділянками
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2019-09-20-000202-a 0ddca9dd3b4f49eaacd5890550b9c006
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котельбан Юрій Дмитрович

380373821258 cheremoskiy@hotmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний природний парк "Черемоський"
Код ЄДРПОУ: 36754760
Вебсайт: http://cheremoskyi.org.ua/
Місцезнаходження: 59100, Україна , Чернівецька обл., Путила, вул. Федьковича, 35
Контактна особа: Котельбан Юрій Дмитрович
380373821258
cheremoskiy@hotmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 11:43
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок національного природного парку «Черемоський» та оформлення прав користування земельними ділянками (джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59100, Україна, Чернівецька область, Путила, Федьковича, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 10:03
ТД землеустрій 2009.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000047 ● ae95b49624014abb982c26d49bf24b7b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.10.2019 № 46

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 30.10.2019 року № 46
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-09-20-000202-a від 20.09.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-30 17:29:28

Про надання пояснень

Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок національного природного парку «Черемоський» та оформлення прав користування земельними ділянками» за кодом ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-09-20-000202-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1. Чому договір від 22.10.2019 №78, укладений з ПП «Прикарпатський земельний центр», оприлюднений не у повному обсязі, а саме без додатку 4 «Календарний план виконання робіт», що є його невід’ємною частиною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2019-11-11 16:01:53

пояснення

договір від 22.10.2019 №78, укладений з ПП «Прикарпатський земельний центр» було подано для оприлюднення в повному обсязі. Оскільки договір та додатки до нього завантажувались окремо, тому з невідомих причин (можливо помилка на електронному майданчику) додаток 4 не відображається. Надається документальне підтвердження - додаток 4.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зауваження Замовник у пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без урахування ПДВ, при цьому не вказав питому вагу критерію «Ціна», чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Відповідь Згідно ч. 3 статті 28 Закону: У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. Враховуючи те, що згідно умов тендерної документації ціна без урахування ПДВ являлась єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій, без застосування нецінових критеріїв, НПП «Черемоський» у тендерній документації не було зазначено питому вагу критерію «Ціна», оскільки питома вага Єдиного критерію може становити тільки 100 %. Однак, при проведенні наступних закупівель, будуть враховані вказані зауваження. Зауваження На порушення частини третьої статті 17 Закону Замовник у додатку 6 до тендерної документації встановив вимогу надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав передбачених пунктами 2, 3 і 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідь Частина 3 статті 17 Закону передбачає: Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Враховуючи абзац другий цієї частини НПП «Черемоський» правильно виконав вимоги Закону. Крім цього, майбутні учасники не звертались із пропозиціями чи вимогою щодо вилучення вказаних умов із тендерної документації. Зауваження За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено, що на порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в цілому договір від 22.10.2019 №78, укладений з ПП «Прикарпатський земельний центр», а саме: без Додатку 4 «Календарний план виконання робіт», що згідно з пунктом 4.1 даного договору є його невід’ємною частиною. Відповідь Договір від 22.10.2019 №78, укладений з ПП «Прикарпатський земельний центр» було подано для оприлюднення в повному обсязі. Оскільки договір та додатки до нього завантажувались окремо, тому з невідомих причин (можливо помилка на електронному майданчику) додаток 4 не відображається. Надається документальне підтвердження - додаток 4.

2019-11-12 10:43:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

.

2019-12-04 09:15:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Прикарпатський земельний центр 2 189 203,82
UAH
2 141 203,81
UAH
Документи
ПП "ТЕХНОЛОГII IНФОРМАЦIЙНИХ СИСТЕМ АНАЛIЗУ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО" 2 348 927,00
UAH
2 300 927,00
UAH
Документи
ТзОВ "ГТЗ-Сервіс" 2 350 000,00
UAH
2 350 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 17:44
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:39
Довідка про несудимість
11 жовтня 2019 17:39
Тендерна пропозиція
07 жовтня 2019 11:25
Електронний підпис
06 жовтня 2019 13:41
Електронний підпис
06 жовтня 2019 13:40
Сертифікат ДСТУ ISO.pdf
06 жовтня 2019 13:40
Свідоцтва про повірку.pdf
06 жовтня 2019 13:40
Реєстр документів.pdf
06 жовтня 2019 13:40
Проект догову Додаток7.pdf
06 жовтня 2019 13:40
Лист-згода Додаток4.pdf
06 жовтня 2019 13:40
Дипломи працівників.pdf
06 жовтня 2019 13:40
Банківська гарантія.rar
06 жовтня 2019 13:40
Балансова виписка.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 10:59
Електронний підпис
07 жовтня 2019 10:57
Електронний підпис
07 жовтня 2019 10:56
Електронний підпис
07 жовтня 2019 10:55
Електронний підпис
07 жовтня 2019 10:32
4Технічний опис.rar
07 жовтня 2019 10:32
5Кошторис.rar
07 жовтня 2019 10:32
3Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

07 жовтня 2019 11:28
Електронний підпис
07 жовтня 2019 11:22
НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ.PDF
07 жовтня 2019 11:22
НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ.PDF
07 жовтня 2019 11:22
ДОВКІЛЛЯ.PDF
07 жовтня 2019 11:22
ДОСВІД.PDF
07 жовтня 2019 11:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
07 жовтня 2019 11:22
Статут.pdf
07 жовтня 2019 11:22
СТ17.PDF
07 жовтня 2019 11:22
ЛИСТ-ЗГОДА.PDF
07 жовтня 2019 11:22
Витяг ЄДРПОУ_новий.pdf
07 жовтня 2019 11:22
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Прикарпатський земельний центр

ПП "ТЕХНОЛОГII IНФОРМАЦIЙНИХ СИСТЕМ АНАЛIЗУ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО"

ТзОВ "ГТЗ-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Прикарпатський земельний центр
#37794584
Переможець 2 141 203,81
UAH
09 жовтня 2019 10:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Прикарпатський земельний центр
#37794584
2 141 203,81
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 15:13
ду 44.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 15:12
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 13:38
ДУ 36.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 13:36
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 16:13
додаткова угода 40.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 16:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 19:24
дод угода 24.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 19:22
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 16:22
додаток 3.pdf укладений
22 жовтня 2019 16:20
додаток 2.pdf укладений
22 жовтня 2019 16:19
додаток 1.pdf укладений
22 жовтня 2019 16:19
договір 78.pdf укладений
22 жовтня 2019 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 31.12.2024 року
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML