Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Квитково-касове обладнання автоматизованої системи керування пасажирськими перевезеннями АСК ПП УЗ.(власні кошти)
Очікувана вартість
244 855,00 UAH
UA-2019-09-20-000196-b 4621e4dcd0d743b68f13cfb8bf372c52
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096908
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 09:13
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 13:01
Очікувана вартість: 244 855,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 448,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
Квитково-касове обладнання автоматизованої системи керування пасажирськими перевезеннями АСК ПП УЗ.(власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі виставлених рахунків-фактур, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі ТОВАРУ, але не раніше реєстрації податкової накладної. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками акту приймання-передачі ТОВАРУ та/або видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 07:00
Дата відповіді: 23 вересня 2019 09:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Де Ви знайшли в документації посилання на торгові марки або моделі?????? В документації вказано лише характеристики товару!!!!!!!!!
Очікувана вартість предмету закупівлі вказана без ПДВ отже свої пропозиції учасники повинні надавати без ПДВ. Ціни всіх учасників порівнюються без врахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спринт-Сервіс" 224 800,00
UAH
224 800,00
UAH
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 238 700,00
UAH
238 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 13:46
Електронний підпис
08 жовтня 2019 13:45
Сертифікат ДБЖ Powercom.pdf
08 жовтня 2019 13:45
Лист-відгук.pdf
08 жовтня 2019 13:45
Статут для тендеру 2019.pdf
08 жовтня 2019 13:45
Опис Статут-2019.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 17:30
Електронний підпис
08 жовтня 2019 17:29
довідка санкції.pdf
08 жовтня 2019 17:29
згода з умовами ТД.pdf
08 жовтня 2019 17:29
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спринт-Сервіс"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спринт-Сервіс"
#36866846
Переможець 224 800,00
UAH
16 жовтня 2019 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спринт-Сервіс"
#36866846
224 800,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 14:00
№ UA-2019-09-20-000196-b.jpg укладений
21 січня 2021 13:54
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 16:32
ДОГОВІР.pdf укладений
30 жовтня 2019 16:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 269 759,88
UAH (в тому числі ПДВ 44 959,98 UAH)