Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Квитково-касове обладнання автоматизованої системи керування пасажирськими перевезеннями АСК ПП УЗ.(власні кошти)
Очікувана вартість
244 855,00 UAH
UA-2019-09-20-000196-b ● 4621e4dcd0d743b68f13cfb8bf372c52
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Служба організації та проведення закупівель +380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908 sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2019 09:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 244 855,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 448,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
Квитково-касове обладнання автоматизованої системи керування пасажирськими перевезеннями АСК ПП УЗ.(власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі виставлених рахунків-фактур, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі ТОВАРУ, але не раніше реєстрації податкової накладної. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками акту приймання-передачі ТОВАРУ та/або видаткової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 09:13 |
Т.Д . Квитково-касове обладнання автоматизованої системи керування пасажирськими перевезеннями АСК ПП УЗ..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 07:00
Дата відповіді: 23 вересня 2019 09:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Де Ви знайшли в документації посилання на торгові марки або моделі?????? В документації вказано лише характеристики товару!!!!!!!!!
Очікувана вартість предмету закупівлі вказана без ПДВ отже свої пропозиції учасники повинні надавати без ПДВ. Ціни всіх учасників порівнюються без врахування ПДВ.
Очікувана вартість предмету закупівлі вказана без ПДВ отже свої пропозиції учасники повинні надавати без ПДВ. Ціни всіх учасників порівнюються без врахування ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спринт-Сервіс" #36866846 |
Переможець |
224 800,00
UAH
|
16 жовтня 2019 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 14:00
|
№ UA-2019-09-20-000196-b.jpg | укладений |
21 січня 2021 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 16:32
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
30 жовтня 2019 16:20
|