Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №1" |
Код ЄДРПОУ: | 05483138 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, буд. 5 |
Контактна особа: |
Людмила Вікторівна Солоджук +380977922790,+380512241196 roddom1.nikolaev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2019 09:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2019 11:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2019 11:30 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2019 14:22 |
Очікувана вартість: | 780 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2019 10:56 |
тендерна документація нова редакція.doc | |
30 вересня 2019 10:56 |
Перелік змін.zip | |
20 вересня 2019 09:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 09:02 |
проект договору.doc | |
20 вересня 2019 09:02 |
тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-21-000034 ● d6e5726f14a7497c804af6637d059b64
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.10.2019 № 195
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-20-000164-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20 вересня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-29 16:53:55
Запит замовнику щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Апарат дихальний дитячий СРАР Infant Flow)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до інформації, оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу, 30.09.2019 тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Пологовий будинок № 1» був опублікований перелік змін до тендерної документації (далі – ТД) та її нова редакція. У зв’язку з цим пропонуємо пояснити причини невідповідності положень нової редакції ТД з переліком змін, а саме в табличній частині додатку 2 «Медико-технічні вимоги» до ТД?
2. Згідно з вимогами додатку 2 «Медико-технічні вимоги» до нової редакції ТД «Учасник повинен надати копію сертифікату сервісного інженера, який має повноваження проводити сервісне обслуговування (пройшов навчання у виробника) запропонованого Товару». Яким чином Учасник ФОП Труфанов Антон Володимирович, визнаний переможцем торгів згідно протоколу засідання тендерного комітету від 08.10.2019 № 70, виконав вищеназвану вимогу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-01 13:28:16
Надання відповіді
Дякуємо за Ваш запит.
Адміністрацією та тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради "Пологовий будинок №1" розглянуто Ваш запит та надаємо пояснення стосовно питань, висвітлених в ньому.
1.Стосовно невідповідповідності додатка 2 до нової редакції тендерної документації з переліком внесених змін. Зазначене сталося внаслідок технічної помилки. Разом з цим, звертаємо Вашу увагу, що в інформації, що залишилась з попередньої редакції тендерної документації містяться лише загальні відомості (назва виробника, гарантійний термін обслуговування обладнання, проведення доставки, інсталяції та пуску обладнання та навчання персоналу тощо), тобто інформацію продубльовано, крім цього дана інформація жодним чином не вплинула на технічні та якісні параметри самого обладнання.
2.Стосовно другого питання повідомляємо, при розгляді пропозиції учасника, яку за результатами електронного аукціону визнано найбільш економічно вигідною (ФОП Труфанов А.В.) нами було враховано довідку учасника про наявність сервісного інженера, надану в складі тендерної пропозиції(копія додається). Також в наданій довідці зазначено, що сервісне обслуговування обладнання буде проводитись сервісними інженерами, що пройшли навчання у виробника, та вказано адресу сервісного центру на території України.
Крім цього, при наданні пакета документів учасника-переможця, ФОП Труфанов А.В. надано копію сертифіката сервісного інженера (копія додається).
Ми вдячні Вам за проведений моніторинг. В подальшому нами більш детально вивчатимуться тендерні пропозиції учасників процедур закупівель на відповідність вимогам тендерної документації, з метою недопущення порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з інформацією про результати моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю 33150000-6(Апарат дихальний дитячий СРАР Infant Flow) (очікувана вартість закупівлі становить 780 000,00 грн.) для забезпечення потреб закладу на 2019, проведеного Державною аудиторською службою України ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ в період з 21.10.2019 по 05.11.2019 згідно наказу від 21.10.2019 № 195, тендерним комітетом прийнято рішення (протокол від 07.11.2019 № 80 додається) про відміну процедури відкритих торгів на закупівлю 33150000-6(Апарат дихальний дитячий СРАР Infant Flow) відповідно до абз. 2 п. 1 ст. 31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Дане рішення оприлюднено у вмзначені законом строки
2019-11-08 13:19:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Прийнято до уваги лист комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради "Пологовий будинок № 1" від 11.11.2019 № 444, згідно з яким повідомлено, що у звіті про виконанання договору про закупівлю помилково вказана сума оплати за договором 766300,00 грн. Фактична сума договору складає 0,00 грн. Вказаний факт перевірено шляхом аналізу інформації, оприлюдненій на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів (spending.gov.ua). Додаток: лист від 11.11.2019 № 444.
2019-11-12 14:28:59
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТРУФАНОВ АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3310802034 |
Переможець |
766 300,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 14:06
|
Протокол про відміну торгів.jpg | укладений |
08 листопада 2019 11:17
|
Додаткова угода 1.jpg | укладений |
08 листопада 2019 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 16:12
|
Сканировать2.BMP | укладений |
28 жовтня 2019 15:42
|
Сканировать20001.BMP | укладений |
28 жовтня 2019 15:42
|
Сканировать20002.BMP | укладений |
28 жовтня 2019 15:42
|
Сканировать20003.BMP | укладений |
28 жовтня 2019 15:42
|
Сканировать20004.BMP | укладений |
28 жовтня 2019 15:42
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
766 300,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | відміна процедури відкритих торгів на закупівлю 33150000-6(Апарат дихальний дитячий СРАР Infant Flow) відповідно до абз. 2 п. 1 ст. 31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |