Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по Броварській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 1)
Очікувана вартість
590 000,00 UAH
UA-2019-09-20-000154-c 1dc3747ef9624ce28f2ffc07bd6f2d2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свистун Інна Вікторівна

0676816955 sschool235@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Броварська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 22208847
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., БРОВАРИ, вул. Київська, 153
Контактна особа: Свистун Інна Вікторівна
0676816955
sschool235@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 14:50
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 14:50
Очікувана вартість: 590 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по Броварській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 1)

Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по Броварській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 1)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по Броварській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, БРОВАРИ, вул. Київська, 153
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 10:37
Проект договору.docx
20 вересня 2019 10:37
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат ISO
Дата подання: 23 вересня 2019 11:31
Дата відповіді: 27 вересня 2019 14:36
ISO 45001:2018 може бути застосований до всіх організацій, незалежно від розміру, галузі або характеру бізнесу. Він призначений для результативної інтеграції в іс- нуючі бізнес-процеси системи управління організацією і має ту ж структуру вер х- нього рівня (High Level Structure), як і інші стандарти на системи менеджменту ISO, такі як: ISO 9001:2015 (менеджмент якості), ISO 14001: 2015 (екологічний мен е- джмент) та ін. ISO 14001:2015 и данная серия стандартов, таких как ISO 14006:2011 содержат информацию о системах окружающей среды для достижения данных целей. В других стандартах данной серии акцент сделан на специфических подходах, таких как аудит, коммуникации, маркировка и анализ жизненного цикла, а также на проблемах окружающей среды, таких как климатические изменения. - яке значення даного сертифікату до встановлення систем протипожежного захисту? Чи може бути в учасника лише ISO 9001:2015
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав;
Тендерна документація повинна містити:

1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;

2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;

3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;

4) кількість товару та місце його поставки;

5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;

6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;

7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; та інше

Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Подана тендерна пропозиція повинна повністю відповідати вимогам тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 518 212,28
UAH з ПДВ
469 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДАД І КОМПАНІЯ" 550 000,00
UAH з ПДВ
470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" 580 804,07
UAH з ПДВ
580 804,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 17:56
Електронний підпис
04 жовтня 2019 17:55
уповноважена особа.pdf
04 жовтня 2019 17:55
техчастина.pdf
04 жовтня 2019 17:55
ст 17.pdf
04 жовтня 2019 17:55
сертифікати на обл..pdf
04 жовтня 2019 17:55
сертифікати ІСО.pdf
04 жовтня 2019 17:55
реєстр.pdf
04 жовтня 2019 17:55
пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 17:55
проект.pdf
04 жовтня 2019 17:55
працівники.pdf
04 жовтня 2019 17:55
посвідчення 013.pdf
04 жовтня 2019 17:55
Посвідчення висота.pdf
04 жовтня 2019 17:55
посв ОП та ПБ.pdf
04 жовтня 2019 17:55
повноваження.pdf
04 жовтня 2019 17:55
медичні оригінали.pdf
04 жовтня 2019 17:55
матбаза.pdf
04 жовтня 2019 17:55
листи-згоди.pdf
04 жовтня 2019 17:55
Лист про оренду.pdf
04 жовтня 2019 17:55
кошториси.pdf
04 жовтня 2019 17:55
інші довідки та листи.pdf
04 жовтня 2019 17:55
інженер-кошторисник.pdf
04 жовтня 2019 17:55
інженер з ПБ.pdf
04 жовтня 2019 17:55
з банку ох-004.pdf
04 жовтня 2019 17:55
договір 439.pdf
04 жовтня 2019 17:55
договір 292.pdf
04 жовтня 2019 17:55
відгук 439 голосієво.pdf
04 жовтня 2019 17:55
відгук 292.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 18:53
Електронний підпис
15 жовтня 2019 18:52
податкова шк.1.pdf
11 жовтня 2019 13:59
Електронний підпис
01 жовтня 2019 15:14
Електронний підпис
01 жовтня 2019 15:13
8. Сертифікати ISO.pdf
01 жовтня 2019 15:13
4. Сертифікати2.pdf
01 жовтня 2019 15:13
4. Сертифікати.pdf
01 жовтня 2019 15:13
3. Кошторис ЗОШ 1.pdf
01 жовтня 2019 15:13
2. Документи ПР+.pdf
01 жовтня 2019 15:13
1. Пропозиція і довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "ДАД І КОМПАНІЯ"

ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 469 998,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 15:42
ТОВ "ДАД І КОМПАНІЯ"
#36998403
Відхилено 470 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 12:38
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"
#33341238
Переможець 580 804,07
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"
#33341238
580 804,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:20
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 13:58
Додаткова угода сигналізація.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 13:57
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 16:41
Договір сигналізація.pdf укладений
22 жовтня 2019 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 на зменшення суми договору на 8 162, 77 грн., тому ціна договору буде складати 572 641 грн. 30 коп.
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 572 641,30
UAH (в тому числі ПДВ 95 440,22 UAH)