Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір
Очікувана вартість
109 020,00 UAH
UA-2019-09-20-000149-c fd0f5aa31fec4d7eb295e3ddfd00da9e
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2019 10:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 10:34
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 14:19
Очікувана вартість: 109 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 545,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18170 рулон
Туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів після поставки Товару за адресами, які зазначені в дислокації дошкільних навчальних закладів (ясла – садків) та навчально – виховних комплексів Деснянського району міста Києва і згідно наданих Продавцем відповідних видаткових накладних за наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Ганьба уповноваженим особам Деснянського управління освіти!!!!!
Дата подання: 23 вересня 2019 11:16
Уповноважені особи замовника!!!!!хто й досі дозволяє Мадам Брошкіній (Вальці - хабалці з базару) прописувати документацію??? І вже на етапі написання умов ТД визначати переможцем Торгівельну Столицю. Вимагаємо негайно прибрати дискримінаційні умови з документаціі які прописані Мадам Брошкою під відомого переможця Торгівельну Столицю, прибрати з документації лист від виробника та дозволити надавати еквіваленти які за своїми технічними характеристиками відповідають вимогам тендерної документації. А також дайте негайно відповідь, звідки взялась торгова марка морячок ? В чому саме вона, а не Обухів???? Чим Вам Обухів гірше за нікому не відомий морячок ?????
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Офіційний представник
Дата подання: 23 вересня 2019 11:19
Наше підриємство є офіційним представником дилера тм Обухів. Просимо надати можливість пропонувати на торги туалетний папір тм Обухів який за своєю ціною значно нижчий від туалетного паперу морячок, якщо брати до увагу вашу очікувану вартість
Відповідь відсутня
ТМ Морячок ?
Дата подання: 24 вересня 2019 17:37
Шановний Замовник підкажіть будь-ласка чому Вам не підходять еквіваленти ТМ Морячок, якщо вони вироблені згідно діючих в Україні ДСТУ, зокрема ДСТУ 4267:2003 ? В чому пріорітет папіру "Морячок" та хто його виробник, можливо підкажете сайт виробника ?
Відповідь відсутня
Невідповідність технічних вимог ДСТУ 4267:2003
Дата подання: 24 вересня 2019 17:57
Поясніть будь-ласка чому технічні характеристики за Вашою тендерною документацією не відповідають вимогам розділу 3 ДСТУ 4267:2003 який визначає вимоги до туалетного паперу в Україні ?
Відповідь відсутня
А ми ще очікуєм зміни? Чи компанія на букуву "М" з директором по кличке "Х" вже все вам прописала?
Дата подання: 25 вересня 2019 16:06
Дуже сподіваємося на здоровий глузд Замовника , не вдавайтеся до тиску з боку учасника на букву "М". Ваш новий та прозорий состав тендерного комітету в змозі протистояти КОРУПЦІЇ! Якщо на вас тиснуть,негайно телефонуйте на номер , який озвучив ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ в прямому ефірі 0 800 503 200. Нам потрібен ваш сміливий крок!
Відповідь відсутня
Молись убогая!!!!
Дата подання: 25 вересня 2019 16:59
А что имя мое сцышь правильно написать? Сцышь что по судам затаскаю? Правильно сцышь, убогая!!!! Затаскаю!!!!
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-000149-c.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 08 жовтня 2019 09:10
Пропозиція переможця не відповідає умовам документації Замовника
Шановний Замовнику!
Розглянувши Ваше рішення про визначення переможцем торгів на закупівлю туалетного паперу Учасника - Підприємство об'єднання громадян Криворізьке учбово-виробниче підприємство Українське товариство сліпих, звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції Учасника умовам, передбаченим Вами в оголошенні.
1. Відповідно до вимог документації, на запропонований товар під час його транспортування, виробництва, зберігання Учасником повинні бути застосовані заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України, про що останнім надається довідки з посиланням на номер оголошення у складі пропозиції.
У складі Учасника міститься довідка Захист_довкілля.PDF, яка не містить посилання на номер оголошення, а тому документ не відповідає умовам закупівлі.
2. Відповідно до п. Додатку 2, Учасник повинен надати Паспорт (сертифікат) якості виданий виробником на товар, в якому повинні бути зазначені: «показники норми» згідно з документом, за яким виготовлений товар та показники, встановлені за результатами проведеного аналізу.
Звертаємо Вашу увагу, що копія Паспорту якості Учасника не містить показників норми та показників, встановлені за результатами проведеного аналізу.
Також, технічний паспорт Учасника не містить інформацію про такі характеристики як: 100% вторинна сировина, одношаровий, некрашений, без перфорації
Таким, чином, Учасник на надав необхідну інформацію, яка передбачена умовами оголошення, що є прямою невідповідністю Учасника умовам закупівлі.
3. Відповідно до п.10, Додатку 2, Учасник повинен дотримуватись норм чинного законодавства України, про що надає довідку в довільній формі про погодження з вищезазначеними законодавчими нормами.
Серед документів Пропозиції така довідка ВІДСУТНЯ.
4. Відповідно до умов оголошення, Учасник повинен надати лист у складі пропозиції з інформацією чи використовує у своїй діяльності він печатку або ні.
Серед документів Пропозиції така довідка ВІДСУТНЯ.
5. Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та/або договору повинен надати, в тому числі, копію протоколу установчих (загальних) зборів учасників (засновників, акціонерів, власників) .
Серед документів Пропозиції такий документ ВІДСУТНІЙ або пояснення щодо його ненадання.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до умов оголошення про закупівлю, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не подав у складі своєї пропозиції документи, а вони вимагаються цією документацією, він повинен надати щодо цього лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
У випадку ненадання вищезазначених документів, Замовник не буде приймати пропозицію до розгляду незалежно від запропонованої ціни.
В тому числі, в оголошенні передбачено, що відсутність документів або подача довідок в формі, відмінній від встановленого зразка, передбачених даною документацією, розцінюється як невідповідність пропозиції умовам документації.
Вимагаємо Замовника відмінити свої рішення про визначення переможця, та перейти до розгляду наступної за ціною пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-09-20-000149-c.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 08 жовтня 2019 20:40
ПОДОЛАЄМО КОРУПЦІЮ РАЗОМ!!!!!
Шановний Замовнику!!!! Просимо Вас звернути особливу увагу, як завдяки нашому підприємству ТОВариству «Міжнародна інноваційна компанія нових технологій», в управлінні освіти Деснянського району на трьох маленьких закупівлях ганчірок, пакетів для сміття та туалетного паперу заощаджено 187 285 грн. бюджетних коштів, подолано корупцію та виявлено учасника, який планував гарненько заробити та погріти рученята на державних закупівлях. Завдяки нашим вимогам та Вашому справедливому та законному реагуванню, ми допомогли Вам заощадити більш ніж 80% коштів в сукупності на трьох торгах. Ми пишаємося собою!!! Пишаємося тим, що робимо та дякуємо Вам за реакцію і внесені зміни в документацію. Адже для нас не головне перемога, а головне, щоб все було чесно, добросовісно та справедливо!!!! Але не може залишитися без уваги той факт, що різниця В ЦІНАХ на минулому «договорняку» учасника та переможця ТОВ «Торгівельна Столиця» з тими цінами, з якими вони вийшли тепер, складає більш ніж 150% в сторону зменьшення, хоча запропоновано абсолютно один і то й же товар за назвою та виробником. Так, ганчірки виробника Екопаклайн «зручні дрібниці» на договорняку торгівельна столиця пропонувала за 16 грн за шт, а тепер меньше ніж 8 грн, що складає більше 100% різниці, мочалки Perfetto були по 18.25 грн без ПДВ стали чудом по 6 грн, що на 300% меньше ніж минула ціна.туалетний папір прикритий іншою тм,але одного й того самого виробника з 5,70 грн перетворився на 3,52грн.Можуть же коли хочуть!!!!! Нажаль , ми так і не отримуємо ніколи відповідь кому призначалися кошти у розмірі 187 285, 00 грн на закупівлях на загальну суму 426 000 (тобто 50% від бюджету), коли документація була прописана під єдиного виробника з документами якого прийняв участь ЄДИНИЙ учасник-ТОВ Торгівельна столиця. Але ВИ назавжди можете зробити висновок до чого приводять наслідки чуми під назвою «Валюха»!!!!!!!!
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Підприємство об'єднання громадян Криворізьке учбово-виробниче підприємство Українське товариство сліпих 70 863,00
UAH з ПДВ
62 504,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕЛІО СІСТЕМ" 78 494,40
UAH з ПДВ
62 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" 81 765,00
UAH з ПДВ
64 103,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Львівпобутхім 87 216,00
UAH з ПДВ
64 321,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" 87 216,00
UAH з ПДВ
65 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 15:35
Електронний підпис
03 жовтня 2019 15:27
Пропозиція_фінал
02 жовтня 2019 10:17
Електронний підпис
02 жовтня 2019 10:15
Довідка_директора.PDF
02 жовтня 2019 10:15
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
01 жовтня 2019 16:14
Технічні вимоги.rar
01 жовтня 2019 15:41
утос 002.jpg
01 жовтня 2019 15:41
утос 001-2.jpg
01 жовтня 2019 15:41
ТБ_Новоборівський ПНІ.jpg
01 жовтня 2019 15:41
Таблиця_відповідності.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Статут.pdf
01 жовтня 2019 15:41
Наказ про пільги.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Сертифікат_якості.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Наказ 110.pdf
01 жовтня 2019 15:41
Св-во ЄДРПОУ.pdf
01 жовтня 2019 15:41
Лист_щодо_поставки.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Лист_погодження.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Проект_договору.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Подільська РДА_ТБ_2017.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Лист_підтвердженя.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Паспорт_Порадовський.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Лист_згода.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Облік ПДВ.pdf
01 жовтня 2019 15:41
Захист_довкілля.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Несертиф_ТБ.PDF
01 жовтня 2019 15:41
ДСТУ.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Наказ_70К.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Досвід_виконання.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Дог._ПодільськаРДА.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Довідка_Ст17ЗУ.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Довідка_право_підпису.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Довідка_підприємство.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Довідка_обладнання.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Довідка_бенефіціар.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Довідка.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Держ.реєстрація.pdf
01 жовтня 2019 15:41
Декларація.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Витяг ПДВ.PDF
01 жовтня 2019 15:41
ВИТЯГ ЄДР.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Висновок СЕС_упаковка.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Висновок СЕС_основа.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Висновок СЕС_обгортка.PDF
01 жовтня 2019 15:41
Виписка.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 10:34
Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 10:34
сертификат туа.бум.pdf
02 жовтня 2019 10:33
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
02 жовтня 2019 10:33
виписка ЄДР.pdf
02 жовтня 2019 10:33
Контактні дані.pdf
02 жовтня 2019 10:33
протокол 2.pdf
02 жовтня 2019 10:33
Протокол 1.pdf
02 жовтня 2019 10:33
скан НДС.pdf
02 жовтня 2019 10:33
статут Геліо Сістем.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 10:19
Електронний підпис
02 жовтня 2019 10:19
Електронний підпис
02 жовтня 2019 10:19
BD81~1.PDF
02 жовтня 2019 10:19
Таблиця відповідності.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Паспорт якості.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Лист-погодження.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Копія договору.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Копія Висновок СЕС.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Інформація про т.я.к..pdf
02 жовтня 2019 10:19
Довкілля.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Висновок СЕС.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Лист щодо ФО.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Лист щодо аван платежу.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Лист про код доступу.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Лист пояснення.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Лист єдиний податок.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Копія Статуту.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Копія витягу ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Довідка щодо санкцій.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Довідка про МТБ.pdf
02 жовтня 2019 10:19
Довідка працівники.pdf
02 жовтня 2019 10:18
Довідка повноваження.pdf
02 жовтня 2019 10:18
_463B~1.PDF

Публічні документи

02 жовтня 2019 10:22
Накладна.pdf
02 жовтня 2019 01:40
Лист законодавство.pdf
02 жовтня 2019 01:39
Лист зразок.pdf
02 жовтня 2019 01:39
Якісне посвідчення.pdf
02 жовтня 2019 01:39
Таблиця відповідності.pdf
02 жовтня 2019 01:39
Довідка довкілля.pdf
02 жовтня 2019 01:39
Лист печатка.pdf
02 жовтня 2019 01:39
Лист поставка.pdf
02 жовтня 2019 01:39
Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 01:39
Цінова.pdf
02 жовтня 2019 01:39
Технічні вимоги.pdf
02 жовтня 2019 01:39
Лист-погодження.pdf
02 жовтня 2019 01:39
Висновок 22.07.JPG
02 жовтня 2019 01:39
Аналогічний договір.pdf
02 жовтня 2019 01:39
Довідка працівники.pdf
02 жовтня 2019 01:39
довідка обладнання.pdf
02 жовтня 2019 01:39
відомості.pdf
02 жовтня 2019 01:39
Протокол заг.зборів.pdf
02 жовтня 2019 01:39
Наказ копія.jpg
02 жовтня 2019 01:39
Статут копія.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 19:08
Електронний підпис
01 жовтня 2019 18:52
Електронний підпис
01 жовтня 2019 18:51
11. Лист печатка.pdf
01 жовтня 2019 17:53
Договір папір.pdf
01 жовтня 2019 17:53
СЕС.pdf
01 жовтня 2019 17:53
Паспорт.pdf
01 жовтня 2019 17:53
Таблиця відповдності.pdf
01 жовтня 2019 17:53
Інформація.pdf
01 жовтня 2019 17:53
Лист.pdf
01 жовтня 2019 17:53
Довідка.pdf
01 жовтня 2019 17:53
Довідка 2.pdf
01 жовтня 2019 17:53
Довідка 3.pdf
01 жовтня 2019 17:53
18. Статут.pdf
01 жовтня 2019 17:53
48. Статут.pdf
01 жовтня 2019 17:53
17. Баланс за 2018.pdf
01 жовтня 2019 17:52
41. Паспорт та ІПН.pdf
01 жовтня 2019 17:52
6. Аналог. договір.pdf
01 жовтня 2019 17:52
38. Опис 3.pdf
01 жовтня 2019 17:52
30. Опис 3.pdf
01 жовтня 2019 17:52
46. Рішення №30-01.pdf
01 жовтня 2019 17:52
13. Рішення №30-01.pdf
01 жовтня 2019 17:52
12. Виписка ЄДР.pdf
01 жовтня 2019 17:52
31. Витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2019 17:52
26. Витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2019 17:52
47. ст. 17.pdf
01 жовтня 2019 17:52
40. Лист фіз особи.pdf
01 жовтня 2019 17:52
23. Витяг ЄДР 23.09.2019р.pdf
01 жовтня 2019 17:52
9. Договір підписаний.pdf
01 жовтня 2019 17:52
36. Опис 1.pdf
01 жовтня 2019 17:52
37. Опис 2.pdf
01 жовтня 2019 17:52
28. Опис 1.pdf
01 жовтня 2019 17:52
11. Лист єдиний податок.pdf
01 жовтня 2019 17:52
29. Опис 2.pdf
01 жовтня 2019 17:52
42. лист-гарантія ст.17.pdf
01 жовтня 2019 17:52
20.Наказ № 1-НПП.pdf
01 жовтня 2019 17:52
19. Лист нерезиденти.pdf
01 жовтня 2019 17:52
44. Протокол №2-П.pdf
01 жовтня 2019 17:52
14. Протокол №2-П.pdf
01 жовтня 2019 17:52
8. Лист перс. данні.pdf
01 жовтня 2019 17:52
34. Наказ№ 2-Н.pdf
01 жовтня 2019 17:52
45. Протокол №3-П.pdf
01 жовтня 2019 17:52
43. Протокол №1-П.pdf
01 жовтня 2019 17:52
15. Протокол №1-П.pdf
01 жовтня 2019 17:52
21. Наказ № 1-Н.pdf
01 жовтня 2019 17:52
7. Лист поставка товару.pdf
01 жовтня 2019 17:52
5. Довідка працівники.pdf
01 жовтня 2019 17:52
16. Наказ № 1-Н.pdf
01 жовтня 2019 17:52
2. Довідка статут.pdf
01 жовтня 2019 17:52
4. Довідка МТБ.pdf
01 жовтня 2019 17:52
1. Пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 17:52
6. Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Підприємство об'єднання громадян Криворізьке учбово-виробниче підприємство Українське товариство сліпих

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕЛІО СІСТЕМ"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

ТОВ Львівпобутхім

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємство об'єднання громадян Криворізьке учбово-виробниче підприємство Українське товариство сліпих
#05477592
Переможець 62 504,80
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 18:07

Документи

07 жовтня 2019 18:07
584.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Підприємство об'єднання громадян Криворізьке учбово-виробниче підприємство Українське товариство сліпих
#05477592
62 504,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2019 18:07
584.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Д 36.pdf укладений
23 жовтня 2019 11:19