Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

нафта і дистиляти (паливно-мастильні матеріали:дизельне паливо(наливом)
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2019-09-20-000143-b 29b693e9b0154af6a12b5eae3916df8d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Артеменко

+380532567500
+380532567500
gmtz_arzsp@pl.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного упраління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 08804689
Місцезнаходження: 36007, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Маршала Бірюзова, 53
Контактна особа: Іван Артеменко
+380532567500,+380532567500
gmtz_arzsp@pl.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 08:54
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 08:42
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 08:42
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8600 літр
дизельне паливо(наливом)(спеціальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Комарова,2 в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 08:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 08:54
ТД 2019 вересень 20.09.2019- диз. паливо (налив).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 вересня 2019 15:10
Дата відповіді: 27 вересня 2019 08:31
Шановний Замовнику! Повідомляє про те, що поставка Товару здійснюється наливом і транспортом Продавця до складу Замовника ( Проекту договору до ТД), а не власним транспортом Замовника, тому наявність власного або орендованого АКЦИЗНОГО складу (п.4 Додатку 1 до ТД) зовсім не має хвилювати Замовника для виконання умов постачання згідно з Проектом договору до ТД. Зазначаємо , що Ліцензії також видаються на право оптової торгівлі паливом ЗА відсутності місць оптової торгівлі» , тому відсутність АКЦИЗНОГО СКЛАДУ зберігання не вплине на вчасне виконання умов постачання згідно Проекту договору та Технічних вимог ТД. Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо власного та орендованого майна (рішення від 30.11.2018 № 12247-р/пк-пз у процедурі UA-2018-10-31-001568-с.), та розташування нафтобази (рішення від 06.02.2019 № 1292-р/пк-пз у процедурі № UA-2019-01-14-001063-b) вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника. Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині вилучити дані ВЛАСНОГО або ОРЕНДОВАНОГО АКЦИЗНОГО складу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Вимога щодо розташування нафтобази/складу (акцизного складу) є виключно інформативною, не встановлює жодних обмежень для учасників. У відповідності зі змінами щодо обігу палива – здійснення реалізації пального без реєстрації акцизного складу після 01 липня 2019 року забороняється, а також рух пального відслідковується між акцизними складами, а не між платниками акцизного податку. Згідно з новим поняттям «пересуваний акцизний склад», що являє собою транспортний засіб, на якому переміщується пальне на митній території України, до якого не може належати транспортний засіб, що використовується суб’єктом господарювання, який не є розпорядником акцизного складу встановлені вимоги є доцільними. З повагою, Замовник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 08:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АФІНА-КОН" 213 108,00
UAH з ПДВ
213 108,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 15:34
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:19
Цінова.pdf
04 жовтня 2019 15:19
УСТАНОВЧІ.pdf
04 жовтня 2019 15:19
УСТАНОВЧІ ЗАВІРЕНІ.pdf
04 жовтня 2019 15:19
РІШЕННЯ 03.10.pdf
04 жовтня 2019 15:19
Проект Договору.pdf
04 жовтня 2019 15:19
Наказ про печатку.pdf
04 жовтня 2019 15:19
ліцензія перевезення.pdf
04 жовтня 2019 15:19
Документи пропозиції.pdf
04 жовтня 2019 15:19
Відкриття рахунку.pdf
04 жовтня 2019 15:19
Відгук МПРС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АФІНА-КОН"

Інформація про відміну

Дата відміни
07 жовтня 2019 08:42
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій