Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Студійні навушники
Очікувана вартість
10 600,00 UAH
UA-2019-09-19-002607-b 5ba6c563dcb84692844b7ed6efa44c18
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Оверчук

+380362260578 iryna.overchuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України" /філія публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Рівненська регіональна дирекція"
Код ЄДРПОУ: 40020656
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Котляревського, 20-А
Контактна особа: Ірина Оверчук
+380362260578
iryna.overchuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 14:07
Очікувана вартість: 10 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Студійні навушники (держбюджет КЕКВ 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, буд. 20А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 17:48
Додаток 3.docx
19 вересня 2019 17:48
Додаток 4.docx
19 вересня 2019 17:48
Тендерна документація_навушники.doc
19 вересня 2019 17:48
Додаток 1.doc
19 вересня 2019 17:48
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:26
Дата відповіді: 20 вересня 2019 16:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Торгова марка або модель, запропонована учасником в тендерній пропозиції має відповідати технічним вимогам щодо предмета закупівлі. Відповідно до розд. 3 п 6. Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам (Додаток №2) до предмета закупівлі, установленим замовником.
2.) Закупівля товару за кодом ДК 021:2015: 32340000-8 – Мікрофони та гучномовці (студійні навушники) здійснюється по процедурі відкриті торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а тому замовник у своїх діях та рішеннях керується виключно нормами Закону та дотримується принципів здійснення закупівлі згідно статті 3 Закону. Відповідно до додатку №2 тендерної документації учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі шляхом викладення в складі своєї тендерної пропозиції інформації з технічними та якісними характеристиками товару в повному обсязі з обов’язковим вказанням назви виробника, моделі та технічних характеристик всіх складових.
3) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є «Ціна». Згідно Розд 5 п. 3 Тендерної документації, загальна ціна тендерної пропозиції – означає суму, за яку Учасник передбачає поставити товари (в т.ч. транспортні видатки), надати послуги чи виконати роботи в обсязі, визначеному Замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІРІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 8 340,00
UAH з ПДВ
8 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 8 800,00
UAH з ПДВ
8 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 10 239,60
UAH з ПДВ
10 239,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 11:47
Електронний підпис
26 вересня 2019 11:46
Договори та відгуки.rar
26 вересня 2019 11:46
Установчі.zip
26 вересня 2019 11:46
Тех характеристики.pdf
26 вересня 2019 11:46
Тех вимоги.pdf
26 вересня 2019 11:46
Проект договору.pdf
26 вересня 2019 11:46
Лист-гарантія.pdf
26 вересня 2019 11:46
Довідка про гарантію.pdf
26 вересня 2019 11:46
Довідка обладн.pdf
26 вересня 2019 11:46
Довідка досвід.pdf
26 вересня 2019 11:46
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 17:12
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
04 жовтня 2019 17:12
ДОВІДКА документи.pdf
04 жовтня 2019 17:12
Vityag.PDF
04 жовтня 2019 17:12
Pasport 1ST.PDF
04 жовтня 2019 17:12
Витяг розширений.pdf
04 жовтня 2019 17:12
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
04 жовтня 2019 17:12
Vipiska.PDF
04 жовтня 2019 17:12
Pasport 2ST.PDF
04 жовтня 2019 17:12
Гарантія на документи.pdf
04 жовтня 2019 17:12
Pasport 12-13ST.PDF
04 жовтня 2019 17:12
Сканировать1 — копия.PDF
04 жовтня 2019 17:12
Vipiska2.PDF
04 жовтня 2019 17:12
ID KOD.PDF
04 жовтня 2019 17:12
Dovidka SCHET.PDF
04 жовтня 2019 17:12
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІРІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІРІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3138319899
Переможець 8 340,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІРІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3138319899
8 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 18:55
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:02
52.pdf укладений
22 жовтня 2019 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 340,00
UAH