Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція каналізаційних мереж Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул.Шевченка,100 с.Вишняки Хорольського району, Полтавської області»
Очікувана вартість
3 513 899,00 UAH
UA-2019-09-19-002551-b ● f9816d558e684b14ac0fd0510d4eba81
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ігор Погорілий +380532560227 yurotdeldkb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 13:57 |
Очікувана вартість: | 3 513 899,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 351,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція каналізаційних мереж Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул.Шевченка,100 с.Вишняки Хорольського району, Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування є кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Джерело фінансування є кошти місцевого бюджету | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Гарантійне обслуговування: | 15% |
10: | 15% |
6-9: | 10% |
2-5: | 5% |
1: | 0% |
Строк виконання: | 15% |
42-47: | 15% |
48-53: | 10% |
54-59: | 5% |
60: | 0% |
19 вересня 2019 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2019 17:28 |
ТД Вишняки.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-19-002551-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОТЕКО", Код ЄДРПОУ:41418687
Дата подання: 16 жовтня 2019 12:41
Вимога щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОТЕКО"
Рішення Замовника щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОТЕКО» (код 41418687) згідно Протоколу №194 від 10.10.2019 року по закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційних мереж Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Шевченка,100 с. Вишняки Хорольського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошеної Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації, ідентифікаційний код 04013991, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-09-19-002551-b, вважаємо неправомірним
Тендерні гарантії надаються у відповідності із законодавством України та вимогами Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній валюті та іноземних валютах, затвердженого Постановою НБУ №639 від 15.12.2004 року та документів, що відповідають заявленим вимогам згідно конкретного тендеру по затвердженим юридичним управлінням шаблонам для надання тендерних гарантій.
У відповідності п.1. гарантії № 15712 від «04» жовтня 2019 року, Банк-Гарант прийняв на себе безумовні, безвідкличні зобов’язання та зобов’язання негайно сплатити повну (грошову) суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Бенефіціара, перед яким Принципал має зобов’язання щодо виконання тендерних пропозицій у випадку настання однієї з обставин, наведених у п.2 Гарантії.
Отже, ствердження, що вказана Гарантія не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме: «… Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує безумовно, негайно за першою вимогою замовника сплатити суму в розмірі 15000,00 грн. (п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією» не відповідає дійсності.
Щодо назви Гарантії № 15712 від «04» жовтня 2019 року, зазначаємо, що банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріплена ЕЦП (електронним цифровим підписом) Банка-Гаранта та надана через програмний комплекс «M.E.doc» із накладанням ЕЦП, тому назва документа «Гарантія» замість «Банківська гарантія» або «Електронна банківська гарантія» не є порушенням вимог Тендерної документації, не впливає на кваліфікаційні критерії для потенційного переможця та не може бути підставою для відмови у її прийнятті.
Вищезазначена інформація свідчить про дійсність та правомочність ГАРАНІЇ №15712 від «04» жовтня 2019 року, та дає можливість для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОТЕКО», ідентифікаційний код 41418687 брати участь в процедурі закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційних мереж Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Шевченка,100 с. Вишняки Хорольського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошеної Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації, ідентифікаційний код 04013991.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету викладеного в Протоколі №194 від 10.10.2019 року по закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційних мереж Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Шевченка,100 с. Вишняки Хорольського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошеної Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації, ідентифікаційний код 04013991, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-09-19-002551-b.
2. Визнати ТОВ «ОТЕКО» (код 41418687 ) переможцем із закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційних мереж Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Шевченка,100 с. Вишняки Хорольського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
У випадку не задоволення вимоги, ТОВ «ОТЕКО» буде вимушене звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України з відповідним оскарженням.
Розгорнути
Згорнути
Тендерні гарантії надаються у відповідності із законодавством України та вимогами Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній валюті та іноземних валютах, затвердженого Постановою НБУ №639 від 15.12.2004 року та документів, що відповідають заявленим вимогам згідно конкретного тендеру по затвердженим юридичним управлінням шаблонам для надання тендерних гарантій.
У відповідності п.1. гарантії № 15712 від «04» жовтня 2019 року, Банк-Гарант прийняв на себе безумовні, безвідкличні зобов’язання та зобов’язання негайно сплатити повну (грошову) суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Бенефіціара, перед яким Принципал має зобов’язання щодо виконання тендерних пропозицій у випадку настання однієї з обставин, наведених у п.2 Гарантії.
Отже, ствердження, що вказана Гарантія не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме: «… Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує безумовно, негайно за першою вимогою замовника сплатити суму в розмірі 15000,00 грн. (п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією» не відповідає дійсності.
Щодо назви Гарантії № 15712 від «04» жовтня 2019 року, зазначаємо, що банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріплена ЕЦП (електронним цифровим підписом) Банка-Гаранта та надана через програмний комплекс «M.E.doc» із накладанням ЕЦП, тому назва документа «Гарантія» замість «Банківська гарантія» або «Електронна банківська гарантія» не є порушенням вимог Тендерної документації, не впливає на кваліфікаційні критерії для потенційного переможця та не може бути підставою для відмови у її прийнятті.
Вищезазначена інформація свідчить про дійсність та правомочність ГАРАНІЇ №15712 від «04» жовтня 2019 року, та дає можливість для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОТЕКО», ідентифікаційний код 41418687 брати участь в процедурі закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційних мереж Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Шевченка,100 с. Вишняки Хорольського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошеної Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації, ідентифікаційний код 04013991.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету викладеного в Протоколі №194 від 10.10.2019 року по закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційних мереж Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Шевченка,100 с. Вишняки Хорольського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошеної Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації, ідентифікаційний код 04013991, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-09-19-002551-b.
2. Визнати ТОВ «ОТЕКО» (код 41418687 ) переможцем із закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційних мереж Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Шевченка,100 с. Вишняки Хорольського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
У випадку не задоволення вимоги, ТОВ «ОТЕКО» буде вимушене звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України з відповідним оскарженням.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 18:00
Шановний учасник, за результатом розгляду вашої вимоги повідомляємо наступне.
Пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує безумовно, негайно за першою письмовою вимогою замовника сплатити суму в розмірі 15 000,00 грн.(п’яднадцять тисяч гривень 00 копійок), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: 35426182009854 в ГУ ДКСУ в Полтавській області (Шевченка 1, м. Полтава , 36000), МФО 831019 – кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії). Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даної тендерної документації Електронна банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія, підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку. Учасник у складі своєї пропозиції надав архівний файл «Банківська гарантія» в якому міститься документ Гарантія №15712, п.5 Банк-Гарант розглядає Вимогу по Гарантії протягом 3-х робочих днів з дати її отримання, п.5.1. Термін сплати грошових коштів здіснюється протягом 5-ти банківських днів з моменту отримання письмової вимоги від Бенефіціара, а це свідчить, що Умова існує в тексті банківської гарантії. Тобто, п.1 Гарантії суперечить п.5 та п.5.1. Таку ж позицію, з цього приводу займає постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 1364-р/пк-ск від 23.06.2016).
Разом з цим повідомляємо, що Пунктом 26 розділу 3 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 зі змінами внесеними постановою Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5, передбачено, що гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
На території України діє принцип права: "дозволено все, що не
заборонено законом". Чинним законодавством не передбачено пряму заборону встановлення до тексту банківської гарантії умов щодо її безвідкличності та безумовності.
Додатково повідомляю, що сталої практики застосування інструменту банківської гарантії як забезпечення тендерних пропозицій під час прийняття участі у процедурах закупівель не існує і не має закріплення на рівні нормативних документів.
При цьому, хочу зауважити, що жодного зауваження або вимоги від учасників щодо неможливості отримання такого виду банківської гарантії на адресу замовника і на веб-портал Уповноваженого органу не надходило.
Керуючись вищевикладеним, заперечуємо Ваше твердження щодо неправомірного відхилення Вас як Учасника торгів .
Пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує безумовно, негайно за першою письмовою вимогою замовника сплатити суму в розмірі 15 000,00 грн.(п’яднадцять тисяч гривень 00 копійок), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: 35426182009854 в ГУ ДКСУ в Полтавській області (Шевченка 1, м. Полтава , 36000), МФО 831019 – кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії). Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даної тендерної документації Електронна банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія, підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку. Учасник у складі своєї пропозиції надав архівний файл «Банківська гарантія» в якому міститься документ Гарантія №15712, п.5 Банк-Гарант розглядає Вимогу по Гарантії протягом 3-х робочих днів з дати її отримання, п.5.1. Термін сплати грошових коштів здіснюється протягом 5-ти банківських днів з моменту отримання письмової вимоги від Бенефіціара, а це свідчить, що Умова існує в тексті банківської гарантії. Тобто, п.1 Гарантії суперечить п.5 та п.5.1. Таку ж позицію, з цього приводу займає постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 1364-р/пк-ск від 23.06.2016).
Разом з цим повідомляємо, що Пунктом 26 розділу 3 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 зі змінами внесеними постановою Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5, передбачено, що гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
На території України діє принцип права: "дозволено все, що не
заборонено законом". Чинним законодавством не передбачено пряму заборону встановлення до тексту банківської гарантії умов щодо її безвідкличності та безумовності.
Додатково повідомляю, що сталої практики застосування інструменту банківської гарантії як забезпечення тендерних пропозицій під час прийняття участі у процедурах закупівель не існує і не має закріплення на рівні нормативних документів.
При цьому, хочу зауважити, що жодного зауваження або вимоги від учасників щодо неможливості отримання такого виду банківської гарантії на адресу замовника і на веб-портал Уповноваженого органу не надходило.
Керуючись вищевикладеним, заперечуємо Ваше твердження щодо неправомірного відхилення Вас як Учасника торгів .
Номер вимоги: UA-2019-09-19-002551-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОТЕКО", Код ЄДРПОУ:41418687
Дата подання: 16 жовтня 2019 12:45
Щодо неправомірності визнання переможцем ПП "Полтава Будкомплекс"
Рішення Замовника щодо визнання Переможцем ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» згідно протоколу №197 від 11.10.2019 року вважаємо не правомірними, тому що Замовник не виявив та/або не врахував ряд порушень тендерних вимог з боку ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» (код ЄДРПОУ 40154823) при наданні своєї тендерної пропозиції на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційних мереж Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул.Шевченка,100 с.Вишняки Хорольського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошеної Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації, ідентифікаційний код 04013991, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-09-19-002551-b.
Зокрема, згідно розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частині 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом … завантаження документів … :
специфікацією на придбання обладнання (устаткування) для об’єкту (відповідно до додатку 4 тендерної документації)».
В тендерній пропозиції ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» цей документ відсутній.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Проект договору підряду» передбачає надання визначених додатків до нього, а саме «Договірна ціна», «Календарний графік виконання робіт» та «Специфікація обладнання, що не монтується». ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» при наданні проекту договору виключило додаток «Специфікація обладнання, що не монтується» та взагалі не надало в своїй тендерній пропозиції «Договірної ціни», яка є не невід’ємною частиною договору, що в свою чергу суперечить тендерній документації Замовника. Таким чином не надано розрахунок ціни тендерної пропозиції відповідно до Додатку 4 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
У відповідності до Додатку 4 «Технічне завдання» передбачено:
«Інші вимоги до учасника: наявність відповідного дозволу та ліцензії на підприємстві, на підтвердження виконання аналогічного договору учасник повинен надати у своїй тендерній пропозиції копію договору та копію/ї документу/ів, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (наприклад, копію/ї актів виконаних робіт та інше)»
ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» надано копію «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт» за формою КБ-3, але цей документ сам по собі не може вважатися документом, який підтверджує виконання аналогічних робіт, бо як випливає з назви «Довідка…» включає довідкову інформацію. Підтвердженням саме виконання робіт за договором є акт виконаних робіт за формою КБ-2в, який ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» не надано. Крім цього й за договором, копію якого ПП «Полтава Будкомплекс» надали як аналогічний, розділом 3 «Порядок приймання передачі робіт» пунктом 3.1 передбачено після виконання робіт підписання саме акту приймання-передачі виконаних робіт, а про довідку КБ-3 в договорі взагалі не згадується.
Таким чином, ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» не підтверджено факт виконання аналогічного договору, що суперечить умовам тендерної документації та свідчить про не підтвердження кваліфікаційного критерію учасником.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» неправомірно визначено переможцем торгів по вказаній державній закупівлі.
Отже, з метою захисту своїх прав, усунення допущених порушень, звертаємось до замовника відкритих торгів з вимогою скасування рішення тендерного комітету від 11.10.219 року про визнання переможцем ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» по закупівлі по об’єкту «Реконструкція каналізаційних мереж Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул.Шевченка,100 с.Вишняки Хорольського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-19-002551-b.
У випадку не задоволення вимоги, ТОВ «ОТЕКО» буде вимушене звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України з відповідним оскарженням.
Розгорнути
Згорнути
Зокрема, згідно розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частині 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом … завантаження документів … :
специфікацією на придбання обладнання (устаткування) для об’єкту (відповідно до додатку 4 тендерної документації)».
В тендерній пропозиції ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» цей документ відсутній.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Проект договору підряду» передбачає надання визначених додатків до нього, а саме «Договірна ціна», «Календарний графік виконання робіт» та «Специфікація обладнання, що не монтується». ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» при наданні проекту договору виключило додаток «Специфікація обладнання, що не монтується» та взагалі не надало в своїй тендерній пропозиції «Договірної ціни», яка є не невід’ємною частиною договору, що в свою чергу суперечить тендерній документації Замовника. Таким чином не надано розрахунок ціни тендерної пропозиції відповідно до Додатку 4 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
У відповідності до Додатку 4 «Технічне завдання» передбачено:
«Інші вимоги до учасника: наявність відповідного дозволу та ліцензії на підприємстві, на підтвердження виконання аналогічного договору учасник повинен надати у своїй тендерній пропозиції копію договору та копію/ї документу/ів, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (наприклад, копію/ї актів виконаних робіт та інше)»
ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» надано копію «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт» за формою КБ-3, але цей документ сам по собі не може вважатися документом, який підтверджує виконання аналогічних робіт, бо як випливає з назви «Довідка…» включає довідкову інформацію. Підтвердженням саме виконання робіт за договором є акт виконаних робіт за формою КБ-2в, який ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» не надано. Крім цього й за договором, копію якого ПП «Полтава Будкомплекс» надали як аналогічний, розділом 3 «Порядок приймання передачі робіт» пунктом 3.1 передбачено після виконання робіт підписання саме акту приймання-передачі виконаних робіт, а про довідку КБ-3 в договорі взагалі не згадується.
Таким чином, ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» не підтверджено факт виконання аналогічного договору, що суперечить умовам тендерної документації та свідчить про не підтвердження кваліфікаційного критерію учасником.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» неправомірно визначено переможцем торгів по вказаній державній закупівлі.
Отже, з метою захисту своїх прав, усунення допущених порушень, звертаємось до замовника відкритих торгів з вимогою скасування рішення тендерного комітету від 11.10.219 року про визнання переможцем ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» по закупівлі по об’єкту «Реконструкція каналізаційних мереж Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул.Шевченка,100 с.Вишняки Хорольського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-19-002551-b.
У випадку не задоволення вимоги, ТОВ «ОТЕКО» буде вимушене звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України з відповідним оскарженням.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 22:52
Шановний учасник, за результатом розгляду вашої вимоги повідомляємо наступне.
По-перше у Додатку 4 відсутня специфікація на обладнання, що не монтується. Окрім цього, учасники надають інформаційну довідку в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота). У даній інформаційній довідці необхідно зазначити, що якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовані в процесі будівництва, відповідатиме вимогам відповідних діючих норм і стандартів та проектній документації. Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону. Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні, конструктивні та інші вимоги до предмету закупівлі викладені у Додатку 4. «ПП Полтава Будкомплекс» (далі- Учасник) у складі пропозиції повинен гарантувати, що роботи будуть виконані відповідно до вимог про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наведених у Додатку 4 тендерної документації. Учасник надав в своїй пропозиції відповідну інформаційну довідку і гарантійний лист.
По-друге Пунктом 4 Розділу VI тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний проект договору (з відображенням всіх реквізитів) та може містити відбиток печатки (в разі наявності).
Відповідно до норм матеріального права проект договору не є договором, а тому наявність/відсутність додатків до нього не є порушенням щодо вимог тендерної документації.
Згідно з загальними положеннями укладення договорів, а саме: ч. 2 ст. 638 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
По-третє Додатком 4 «Технічне завдання» передбачено: «Інші вимоги до учасника: наявність відповідного дозволу та ліцензії на підприємстві, на підтвердження виконання аналогічного договору учасник повинен надати у своїй тендерній пропозиції копію договору та копію/ї документу/ів, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (наприклад, копію/ї актів виконаних робіт та інше)», на що Учасник надав копію виконаного договору підряду, про що свідчить надання «Довідка про вартість виконаних робіт» КБ-3, яка формується на підставі актів виконаних робіт. Відповідно до п. 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Тобто, Учасник в повній мірі виконав вимоги Замовника та підтвердив кваліфікаційний критерій встановлений тендерною документацією.
Керуючись вищевикладеним, заперечуємо Ваше твердження щодо неправомірного акцепту «ПП Полтава Будкомплекс» як Учасника торгів .
По-перше у Додатку 4 відсутня специфікація на обладнання, що не монтується. Окрім цього, учасники надають інформаційну довідку в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота). У даній інформаційній довідці необхідно зазначити, що якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовані в процесі будівництва, відповідатиме вимогам відповідних діючих норм і стандартів та проектній документації. Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону. Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні, конструктивні та інші вимоги до предмету закупівлі викладені у Додатку 4. «ПП Полтава Будкомплекс» (далі- Учасник) у складі пропозиції повинен гарантувати, що роботи будуть виконані відповідно до вимог про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наведених у Додатку 4 тендерної документації. Учасник надав в своїй пропозиції відповідну інформаційну довідку і гарантійний лист.
По-друге Пунктом 4 Розділу VI тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний проект договору (з відображенням всіх реквізитів) та може містити відбиток печатки (в разі наявності).
Відповідно до норм матеріального права проект договору не є договором, а тому наявність/відсутність додатків до нього не є порушенням щодо вимог тендерної документації.
Згідно з загальними положеннями укладення договорів, а саме: ч. 2 ст. 638 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
По-третє Додатком 4 «Технічне завдання» передбачено: «Інші вимоги до учасника: наявність відповідного дозволу та ліцензії на підприємстві, на підтвердження виконання аналогічного договору учасник повинен надати у своїй тендерній пропозиції копію договору та копію/ї документу/ів, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (наприклад, копію/ї актів виконаних робіт та інше)», на що Учасник надав копію виконаного договору підряду, про що свідчить надання «Довідка про вартість виконаних робіт» КБ-3, яка формується на підставі актів виконаних робіт. Відповідно до п. 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Тобто, Учасник в повній мірі виконав вимоги Замовника та підтвердив кваліфікаційний критерій встановлений тендерною документацією.
Керуючись вищевикладеним, заперечуємо Ваше твердження щодо неправомірного акцепту «ПП Полтава Будкомплекс» як Учасника торгів .
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-19-002551-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОТЕКО", Код ЄДРПОУ:41418687
Дата подання: 21 жовтня 2019 17:06
Дата подання: 21 жовтня 2019 17:06
Оскарження рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ОТЕКО" та визначення переможцем ПП "ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС"
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції
ТОВ «ОТЕКО» (код 41418687) зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 194 від «10» жовтня 2019 року
4. Зобовязати Замовника скасувати всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» (40154823) зазначене у протоколі № 197 від «11» жовтня 2019 року
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 жовтня 2019 21:28
Рішення від 24.10.2019 № 15337 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 21:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.11.2019 № 16309.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2019 17:56
Рішення від 08.11.2019 № 16309.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 23:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відхилення всіх учасників
Дата виконання рішення замовником: 25 листопада 2019 11:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "Агроімпульc 2016" |
3 490 000,00
UAH з ПДВ
|
3 490 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 443 000 | Документи |
ПП Полтава Будкомплекс |
3 469 998,00
UAH з ПДВ
|
3 469 998,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 428 998.60 | Документи |
ТОВ "ОТЕКО" |
2 983 300,00
UAH з ПДВ
|
2 983 300,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 088 310 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОТЕКО" #41418687 |
Рішення скасоване |
2 983 300,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 09:01
|
ПП Полтава Будкомплекс #40154823 |
Рішення скасоване |
3 469 998,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 09:01
|
ТОВ "ОТЕКО" #41418687 |
Відхилено |
2 983 300,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 09:23
|
ПП Полтава Будкомплекс #40154823 |
Відхилено |
3 469 998,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 09:27
|
ТОВ "Агроімпульc 2016" #40802249 |
Відхилено |
3 490 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 09:28
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 листопада 2019 09:28
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі