Середній поточний ремонт частини об’єкту площадка для зневоднення мулу по вул. Пластова, 13
The average current repair of part of the facility site for dewatering sludge on the street. Plastova, 13
Очікувана вартість
30 480 398,00 UAH
UA-2019-09-19-002534-b 6c3102fb041745c3bb19de3d9fe7ae8f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування: Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Код ЄДРПОУ: 13838331
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська область обл., місто Львів, вулиця Зелена, 153
Контактна особа: Луців Михайло Степанович
+380322975578
lutsiv.mykhailo@lvivcity.gov.ua
Додаткові контактні особи: Луців Михайло Степанович
+380322975578
Lutsiv.Mykhailo@lvivcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Lviv Munitical Enterprise "Zelene misto"
National ID: 13838331
Contact point: Lutsiv Mykhailo Stepanovich
+380322975578
lutsiv.mykhailo@lvivcity.gov.ua
Additional contacts: Lutsiv Mykhaylo Stepanovich
+380322975578
Lutsiv.Mykhailo@lvivcity.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2019 19:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 11:44
Очікувана вартість: 30 480 398,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 304 803,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 19 вересня 2019 17:24
Enquiries until: 09 жовтня 2019 19:00
Complaints submission until: до 15 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 жовтня 2019 19:00

Information

Estimated total value: 30 480 398 UAH including VAT
Minimal lowering step: 304 804 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Середній поточний ремонт частини об’єкту площадка для зневоднення мулу по вул. Пластова, 13
The average current repair of part of the facility site for dewatering sludge on the street. Plastova, 13
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Середній поточний ремонт частини об’єкту площадка для зневоднення мулу по вул. Пластова, 13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пластова, 13
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The average current repair of part of the facility site for dewatering sludge on the street. Plastova, 13
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Підписання акту приймання-передачі Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-29-000005 ● 200add491920434c91d07d78c8ab6d67
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-29 10:57:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.01.2020 № 21

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2020 № 21.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-19-002534-b 19.09.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Львівське комунальне підприємство «Зелене місто» як Замовник відповідної процедури закупівлі, користуючись правом, наданим ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку.

2020-02-14 16:56:43

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 25 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Львівське комунальне підприємство "Зелене місто", 13838331, Україна, місто Львів, вулиця Зелена, 153
  2. Інформація про предмет закупівлі: Середній поточний ремонт частини об’єкту площадка для зневоднення мулу по вул. Пластова, 13, 30480398UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 6c3102fb041745c3bb19de3d9fe7ae8f, 2019-09-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 29 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Зелене місто» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій, опублікований 23.10.2019; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна компанія «Містобуд» (далі – ТОВ «БМК «Містобуд»), Товариства з обмеженою відповідальністю Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП Шляхбуд» (далі – ТОВ «НВП Шляхбуд»), Дочірнє підприємство «Будівельник-2012» Товариства з обмеженою відповідальністю «Альманах-2000» (далі – ДП «Будівельник-2012» ТОВ «Альманах-2000») в частині правомірності його відхилення; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.10.2019 №53, від 01.11.2019 №56; повідомлення про намір укласти договір 01.11.2019; договір про закупівлю від 19.11.2019 № 19-11/2019, додатковий договір від 13.12.2019 № 1. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 Наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником не заповнено обов’язкове поле 10-2 «Джерело фінансування закупівлі»; відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі». Проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір довідки на підтвердження відсутності підстави, зазначеної у пункті 2 частини 1 статті 17 Закону (в довільній формі), яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, чим порушено норми частини 3 статті 17 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Відповідно до підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції до договірної ціни мають надати кошториси та підтверджуючі розрахунки, у тому числі з обов’язковим розрахуванням застосованих у кошторисах коефіцієнтів. Договірна ціна, кошториси та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат завантажуються у сканованому вигляді у форматі PDF. Якщо тендерна пропозиція учасника містить неповний перелік та неповні обсяги згідно з тендерною документацією та відсутні розрахунки, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхиляється Замовником. Однак, проведеним моніторингом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВП Шляхбуд» встановлено, що в недотримання підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано в електронному вигляді в форматі PDF підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з урахуванням змін та доповнень, зокрема щодо розрахунку №5 «Кошторисний прибутку», розрахунок №П145 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами». Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не прийняв рішення про відхилення, а допустив вказаного учасника до аукціону. Слід зазначити, що відповідно до оприлюдненого в електронній системі 01.11.2019 протоколу №53 від 30.10.2019 тендерним комітетом Замовника визнано переможцем ТОВ «НВП Шляхбуд», який за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Однак, 01.11.2019 ТОВ «НВП Шляхбуд» відмовився від укладання договору (лист від 30.10.2019 №1). Згідно частини 4 статті 28 Закону Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «БМК «Містобуд». Проведеним моніторингом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що в недотримання підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасником ТОВ «БМК «Містобуд» у складі тендерної пропозиції не надано в електронному вигляді в форматі PDF підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з урахуванням змін та доповнень, зокрема щодо розрахунку №1-2 «Загальновиробничі витрати», розрахунок №5 «Кошторисний прибутку», розрахунок №П145 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами». Отже, на порушення частини 4 статті 30 Закону, Замовником не відхилено пропозицію учасника ТОВ «БМК «Містобуд», що не відповідала умовам тендерної документації, а укладено договір про закупівлю від 19.11.2019 № 19-11/2019 (далі – Договір № 19-11/2019) на суму 29963990,00 гривень. Відповідно до вимог частини 1 статті 10 замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, договір про закупівлю у термін протягом двох днів з дня його укладення. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівлі, не оприлюднено усіх розрахунків до договірної ціни (Додатку №2 до укладеного Договору № 19-11/2019, який є невід`ємною його частиною), а саме: розрахунок №6 «Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій», Отже, Замовником порушено частину 1 статті 10 Закону. З врахуванням відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ДП «Будівельник-2012» ТОВ «Альманах-2000» та наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВП Шляхбуд» та ТОВ «БМК «Містобуд», відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону торги підлягали відміні.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 3 статті 17 та частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій встановлено порушення норм частини 1 та частини 4 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, вжити заходи щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  5. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

ЛКП "Зелене місто" як Замовник у межах відповідної процедури закупівлі публікує інформацію про оскарження висновку в порядку та на умовах, передбачених ч. 10 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі".

2020-02-19 17:15:21

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2019
UA-2019-09-19-002534-b6c3102fb041745c3bb19de3d9fe7ae8f
Найменування: Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Код ЄДРПОУ: 13838331
Місцезнаходження: 79035, Україна, Львівська область обл., місто Львів, вулиця Зелена, 153
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК -2012" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-2000" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 14:17
sign.p7s
04 листопада 2019 14:17
sign.p7s
04 листопада 2019 14:12
public_doc.p7s
19 жовтня 2019 12:15
sign.p7s
19 жовтня 2019 12:15
sign.p7s
18 жовтня 2019 19:51
sign.p7s
18 жовтня 2019 19:51
sign.p7s
18 жовтня 2019 13:10
sign.p7s
18 жовтня 2019 13:10
sign.p7s
18 жовтня 2019 13:08
Довідка про досвід.pdf
18 жовтня 2019 13:08
тех завдання.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Копія ліцензії.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Протокол.PDF
18 жовтня 2019 13:08
Довідка ЄДРПОУ.pdf
18 жовтня 2019 13:08
копія наказу директор.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Копія витягу ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Лiцензiя+додаток.PDF
18 жовтня 2019 13:08
Виписка (1).PDF
18 жовтня 2019 13:08
РНОКПП директора.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Модельний статут.pdf
18 жовтня 2019 13:08
довідки по ст. 17.pdf
18 жовтня 2019 13:08
пояснення по статуту.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 17:42
sign.p7s
30 жовтня 2019 17:42
sign.p7s
19 жовтня 2019 17:13
sign.p7s
19 жовтня 2019 17:13
sign.p7s
19 жовтня 2019 13:12
sign.p7s
19 жовтня 2019 13:12
sign.p7s
19 жовтня 2019 13:01
Досвід Смига.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Працівники.pdf
19 жовтня 2019 13:01
підтвердж досвіду.pdf
19 жовтня 2019 13:01
досвід мережі.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Довідка про досвід.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Модел_ний_статут.pdf
19 жовтня 2019 13:01
паспорт Таргоній С. В..pdf
19 жовтня 2019 13:01
Iнформацiя_по_ст._17.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Iншi_довiдки.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Ліцензія Шляхбуд.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Кошториси._Частина_1.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Кошториси._Частина_2.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Тендерна_пропозицiя.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Технiчне_завдання.pdf

Документи

Публічні документи

19 жовтня 2019 15:30
sign.p7s
19 жовтня 2019 15:20
Довідка про податок.pdf
19 жовтня 2019 15:20
ст.17.pdf
19 жовтня 2019 15:20
Виписка з статистики.pdf
19 жовтня 2019 15:20
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
19 жовтня 2019 15:20
Статут.pdf
19 жовтня 2019 15:20
Наказ на директора.pdf
19 жовтня 2019 15:20
Склад та обсяги робіт.pdf
19 жовтня 2019 15:20
Накази на працівників.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" 26 978 600,40
UAH з ПДВ
26 978 600,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд" 30 268 794,00
UAH з ПДВ
29 963 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 17:42
sign.p7s
30 жовтня 2019 17:42
sign.p7s
19 жовтня 2019 17:13
sign.p7s
19 жовтня 2019 17:13
sign.p7s
19 жовтня 2019 13:12
sign.p7s
19 жовтня 2019 13:12
sign.p7s
19 жовтня 2019 13:01
Досвід Смига.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Працівники.pdf
19 жовтня 2019 13:01
підтвердж досвіду.pdf
19 жовтня 2019 13:01
досвід мережі.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Довідка про досвід.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Модел_ний_статут.pdf
19 жовтня 2019 13:01
паспорт Таргоній С. В..pdf
19 жовтня 2019 13:01
Iнформацiя_по_ст._17.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Iншi_довiдки.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Ліцензія Шляхбуд.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Кошториси._Частина_1.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Кошториси._Частина_2.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Тендерна_пропозицiя.pdf
19 жовтня 2019 13:01
Технiчне_завдання.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 14:17
sign.p7s
04 листопада 2019 14:17
sign.p7s
04 листопада 2019 14:12
public_doc.p7s
19 жовтня 2019 12:15
sign.p7s
19 жовтня 2019 12:15
sign.p7s
18 жовтня 2019 19:51
sign.p7s
18 жовтня 2019 19:51
sign.p7s
18 жовтня 2019 13:10
sign.p7s
18 жовтня 2019 13:10
sign.p7s
18 жовтня 2019 13:08
Довідка про досвід.pdf
18 жовтня 2019 13:08
тех завдання.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Копія ліцензії.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Протокол.PDF
18 жовтня 2019 13:08
Довідка ЄДРПОУ.pdf
18 жовтня 2019 13:08
копія наказу директор.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Копія витягу ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Лiцензiя+додаток.PDF
18 жовтня 2019 13:08
Виписка (1).PDF
18 жовтня 2019 13:08
РНОКПП директора.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Модельний статут.pdf
18 жовтня 2019 13:08
довідки по ст. 17.pdf
18 жовтня 2019 13:08
пояснення по статуту.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"
#41085274
Рішення скасоване 26 978 600,40
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 14:32
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"
#41085274
Відхилено 26 978 600,40
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 14:37
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд"
#41823500
Переможець 29 963 990,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 14:42

Документи

01 листопада 2019 14:37
sign.p7s
01 листопада 2019 14:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд"
#41823500
29 963 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 листопада 2019 15:38
Договір з додатками укладений
20 листопада 2019 15:35
sign.p7s зміни до договору
13 березня 2020 14:04
Кошториси зміни до договору
13 березня 2020 14:03
Додатковий договір № 2 з додатком зміни до договору
13 березня 2020 14:03
sign.p7s зміни до договору
13 грудня 2019 11:43
Додатковий договір № 1 з додатком зміни до договору
13 грудня 2019 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 19-11/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі зі зменшенням суми
Номер договору про закупівлю: 19-11/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку