Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4)
Очікувана вартість
545 125,00 UAH
UA-2019-09-19-002492-b 4bb84e45c54c4a6cb125baf6bff21597
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Свиридонова

+380666127524 marinasmv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 39394856
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Сімферопольська, 17-А
Контактна особа: Марина Свиридонова
+380666127524
marinasmv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 11:16
Очікувана вартість: 545 125,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 353,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6413 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4) (кошти державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пр.-т Металургів, 16, пр.-т Героїв-підпільників, 42, вул. Кобилянського, 148а м. Кам’янське, вул. Медична, 9, м. Нікополь, п-т Трубників, 27., м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-А, вул. Княгині Ольги, 22, вул. Театральна, 1а, пр. Б. Хмельницького, 25, вул. Високовольтна, 25, пр. Слобожанський, 95-а, пров. Універсальний, 12, м. Павлоград, вул. Верстатобудівників, 14а,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється "Замовником" протягом 5 робочих днів з моменту отримання Постачальником товару і підписання відповідної накладної на поставку відповідної партії Товару. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 17:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ папір.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 вересня 2019 09:41
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі
Документи:
20 вересня 2019 09:41
Електронний підпис