Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності Товариства за період з 01.01.2019 р. по 31.12.2019 р. та станом на 31.12.2019 р., складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та Висловлення аудитором думки щодо інформації у звіті про корпоративне управління Замовника, зазначеної у пунктах 5-9 частини третьої статті 401 Закону України «Про цінні папери і фондовий ринок», а також перевірка аудитором інформації у звіті про корпоративне управління Замовника, зазначеної в пунктах 1-4 частини третьої статті 401 Закону України «Про цінні папери і фондовий ринок», з метою включення звіту про корпоративне управління та думки аудитора щодо певної інформації в ньому до річної інформації емітента цінних паперів за 2019 рік)
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2019-09-19-002406-b f5ea07e7b9674ad1822b3d5166112815
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Наталія В’ячеславівна

+380443640245 natalia.melnik@centrenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, вул. Козацька, 120/4, (літ. «Є»)
Контактна особа: Мельник Наталія В’ячеславівна
+380443640245
natalia.melnik@centrenergo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 15:56
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,42%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Аудит фінансової звітності Товариства за період з 01.01.2019 р. по 31.12.2019 р. та станом на 31.12.2019 р., складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та Висловлення аудитором думки щодо інформації у звіті про корпоративне управління Замовника, зазначеної у пунктах 5-9 частини третьої статті 401 Закону України «Про цінні папери і фондовий ринок», а також перевірка аудитором інформації у звіті про корпоративне управління Замовника, зазначеної в пунктах 1-4 частини третьої статті 401 Закону України «Про цінні папери і фондовий ринок», з метою включення звіту про корпоративне управління та думки аудитора щодо певної інформації в ньому до річної інформації емітента цінних паперів за 2019 рік
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Інформація зазначена в Додатку №5 до Тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  29 лютого 2020
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Замовником вартості послуг здійснюється по факту надання Аудиторського висновку, Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) та рахунку без урахування накладних витрат протягом 3 (трьох) банківських днів. Накладні витрати (витрати на відрядження аудиторів за межі м. Києва. Необхідність та доцільність таких відряджень попередньо узгоджується з Замовником) компенсуються по факту надання документів, що підтверджують їх понесення та розмір Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 16:51
ТД Бухгалтерські та аудиторські послуги (138-В).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" 2 280 000,00
UAH з ПДВ
2 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО" 2 300 000,00
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"
#30373906
Переможець 2 280 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"
#30373906
2 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 11:47
Договір №15-21(241-19) від 31.10.2019р..PDF укладений
31 жовтня 2019 11:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2019 — 28 лютого 2020
Сума оплати за договором: 1,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,17 UAH)