Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград
Очікувана вартість
19 968 320,00 UAH
UA-2019-09-19-002337-b ● efa08ca7e9574e38a7e7922e9e71903f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Владислав Грива +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 12:05 |
Очікувана вартість: | 19 968 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 841,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування - місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, площа Соборна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс у розмірі 30 відсотків ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно із Календарним графіком виконання Робіт, протягом трьох місяців, з моменту надходження бюджетних коштів, для придбання Підрядником необхідних для виконання кожного виду робіт матеріалів, конструкцій та виробів у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” (зі змінами, далі – постанова КМУ№ 1764). Джерело фінансування - місцевий бюджет. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Джерело фінансування - місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2019 16:39 |
ТД Площа Соборна Павлоград 18.09.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-19-002337-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:40767207
Дата подання: 18 жовтня 2019 09:24
вимога
вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 17:36
Відповідно до вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації (далі –ТД), Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції (далі – ТП) документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі і розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення.У складі ТП Учасника ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ"вказаний розрахунок відсутній, а сторінки 3, 6, 8, 9, 65, 66, 67 містять інші документи.
Стосовно Договору № 179 на надання авто послуг від 20.09.2019. Пунктом 7.1. даного Договору встановлено, що вказаний договір втрачає чинність 31.12.2019 та не містить умову його пролонгації, а отже станом на 2020 рік втрачає чинність. Це порушує умову ч.1 Додатку 1 до ТД, а саме:«Якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби – не є власністю учасника, а залучені, то учасником додатково подаються завірені копії дійсних та ЧИННИХ, ПРОТЯГОМ ВСЬОГО СТРОКУВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮдоговорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін.»,та унеможливлює виконання робіт відповідно до наданого календарного графіку. Разом із тим учасником було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів) для виконання усіх робіт за Договором про закупівлю, відповідно до якої учасникТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" при виконанні робіт буде залучати ТРАКТОР – БУЛЬДОЗЕРHYNDAIH940S на підставі договору оренди. Проте у складі ТП відсутні технічний паспорт, договір оренди та акт приймання передачі на вказаний ТРАКТОР – БУЛЬДОЗЕР. На вказаних у вимозісторінках міститься договір оренди, технічний паспорт та акт приймання-передачі на ЕКСКАВАТОР-НАВАНТАЖУВАЧHYNDAIH940S, а не на трактор-бульдозер HYNDAIH940S, що порушує вимоги ТД.
Також, як було зазначено у вимозі на підтвердження правовідносин учасника з Зайченко І.М., Абраамовим Д.Г. та Побігаєм В.Й. було надано копії листів-згод на обробку персональних даних, проте зазначені листи не підтверджують факт правовідносин учасника з вказаними особами. Також повідомляємо що відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД Учасники мають надати копії трудових книжок, або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України. Разом із тим потрібно надати копії листів-згод працівників та інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних від ВСІХ працівників, зазначених у Довідці. Учасником було надано у складі ТП документи, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників зазначених у довідці про наявність працівників,та копії листів згод не на всіх працівників, а отже порушено вищезазначену вимогу ТД.
Стосовно форми тендерної пропозиції, надана Учасником ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ"форма ТП не відповідає Додатку 4 до ТД, а саме в п.9 наданої ТП зазначено: «Ми погоджуємося дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90днів з дати ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ.», що не відповідає зазначеному в Додатку 4 до ТД п.9 відповідно до якого: «Ми погоджуємося дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90днів з дати РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ.»
Також стосовно гарантійного листа відповідно до ч.5 Розділу 1 ТД.Учасником було надано у складі ТП вказаний гарантійний лист, проте він не містить УСІЄЇ інформації що вимагається відповідно до зазначеного пункту ТД. З урахуванням вищенаведеного тендерним комітетом Замовника було дотриманопринципів здійснення закупівель згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», та правомірно відхилено ТПУчасника ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ".
Стосовно Договору № 179 на надання авто послуг від 20.09.2019. Пунктом 7.1. даного Договору встановлено, що вказаний договір втрачає чинність 31.12.2019 та не містить умову його пролонгації, а отже станом на 2020 рік втрачає чинність. Це порушує умову ч.1 Додатку 1 до ТД, а саме:«Якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби – не є власністю учасника, а залучені, то учасником додатково подаються завірені копії дійсних та ЧИННИХ, ПРОТЯГОМ ВСЬОГО СТРОКУВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮдоговорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін.»,та унеможливлює виконання робіт відповідно до наданого календарного графіку. Разом із тим учасником було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів) для виконання усіх робіт за Договором про закупівлю, відповідно до якої учасникТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" при виконанні робіт буде залучати ТРАКТОР – БУЛЬДОЗЕРHYNDAIH940S на підставі договору оренди. Проте у складі ТП відсутні технічний паспорт, договір оренди та акт приймання передачі на вказаний ТРАКТОР – БУЛЬДОЗЕР. На вказаних у вимозісторінках міститься договір оренди, технічний паспорт та акт приймання-передачі на ЕКСКАВАТОР-НАВАНТАЖУВАЧHYNDAIH940S, а не на трактор-бульдозер HYNDAIH940S, що порушує вимоги ТД.
Також, як було зазначено у вимозі на підтвердження правовідносин учасника з Зайченко І.М., Абраамовим Д.Г. та Побігаєм В.Й. було надано копії листів-згод на обробку персональних даних, проте зазначені листи не підтверджують факт правовідносин учасника з вказаними особами. Також повідомляємо що відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД Учасники мають надати копії трудових книжок, або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України. Разом із тим потрібно надати копії листів-згод працівників та інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних від ВСІХ працівників, зазначених у Довідці. Учасником було надано у складі ТП документи, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників зазначених у довідці про наявність працівників,та копії листів згод не на всіх працівників, а отже порушено вищезазначену вимогу ТД.
Стосовно форми тендерної пропозиції, надана Учасником ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ"форма ТП не відповідає Додатку 4 до ТД, а саме в п.9 наданої ТП зазначено: «Ми погоджуємося дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90днів з дати ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ.», що не відповідає зазначеному в Додатку 4 до ТД п.9 відповідно до якого: «Ми погоджуємося дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90днів з дати РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ.»
Також стосовно гарантійного листа відповідно до ч.5 Розділу 1 ТД.Учасником було надано у складі ТП вказаний гарантійний лист, проте він не містить УСІЄЇ інформації що вимагається відповідно до зазначеного пункту ТД. З урахуванням вищенаведеного тендерним комітетом Замовника було дотриманопринципів здійснення закупівель згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», та правомірно відхилено ТПУчасника ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-19-002337-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Гемма", Код ЄДРПОУ:23079990
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:32
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:32
СКАРГА на рішення та дії замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-12-001073-a. В закупівлі приймало участь три учасника:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕММА»
2. ТОВ «НСУ «Дніпроелектромонтаж»
3. ТОВ «УКРГАЗІНЖИНІРИНГ»
Предметом закупівлі було, - «Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград» (Правила визначення вартості будівництва ДСТУ ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013) (ДК 021:2015 «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозицій Учасників, 11.10.2019 р. Замовником було розміщене рішення про визнання переможця процедури закупівлі по об’єкту: «Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград» (Правила визначення вартості будівництва ДСТУ ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013) (ДК 021:2015 «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» – ТОВ «НСУ «Дніпроелектромонтаж», згідно протоколу № б/н від 11.10.2019 р.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Адже пропозиція учасника ТОВ «НСУ «Дніпроелектромонтаж» не відповідає вимогам Тендерної документації і мала бути відхилена Замовником згідно п.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі.
1. Так, відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 1 Тендерної документації замовник вимагає:
«Довідка, за формою зазначеною у Додатку № 6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю.»
Учасник ТОВ «НСУ «Дніпроелектромонтаж» надає документ «Договір_ Договірна ціна_ Локальний кошторис_ розрахунки_ календарний план» у складі якого на сторінках №62-66 надана «Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2». У даній Відомості, окрім всього, враховані наступні будівельні машини та механізми: 13. СН200-68 Пістолет монтажний; 15. СН233-301 Машини шліфувальні електричні.
Проте в наданій учасником «Довідці про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт за Договором про закупівлі №5/19-НСУ від 27.09.19 дані механізми не включено. Також учасник не надав підтвердження права власності або користування даними механізмами.
Отже, Приватне підприємство ТОВ «НСУ «Дніпроелектромонтаж» не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором та включених у розрахунок тендерної пропозиції.
2. Згідно п. 1.2. Додатку 1 Тендерної Документації замовник вимагає:
«2. Копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби.
Якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби – не є власністю учасника, а залучені, то учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких механізмів, будівельного обладнання, транспортних засобів до договорів, на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку №6, транспортні засоби, будівельні машини та механізми.»
Учасником процедури закупівлі, ТОВ «НСУ «Дніпроелектромонтаж», надано «Талони тимчасового обліку машини» на вказані в наданій ним довідці транспортні засоби Асфальтоукладач Vogele 6-43 Реєстраційний номер 49684 АЕ та Асфальтоукладач Bitelli 258 Реєстраційний номер 49683 АЕ – дійсні до 14.05.2019, а отже на даний момент прострочені. Таким чином учасником процедури закупівлі, ТОВ «НСУ «Дніпроелектромонтаж», не надано документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності в нього обладнання та матеріально-технічної бази.
3. У п. 1 розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовник вимагає:
«Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: «Згідно з оригіналом», підпис, посада, ПІБ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі наявності)».
Учасник ТОВ «НСУ «Дніпроелектромонтаж» надає «Довідку про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт за договором про закупівлю» №5/19-НСУ від 27.09.19 – у складі документу «МТБ».
На підтвердження права володіння або користування траспортними засобами вказаними у п.п. 9-23, вищезгаданої довідки - учасник на сторінках 7-9, 14-15, 48-50, 55 та 60 документу «МТБ» надає Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів не завірених жодним чином.
Отже, учасник порушив вимоги тендерної документації та його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно п.1 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». В даному випадку Замовник визнав переможцем учасника, який не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що є прямим порушенням вказаної норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Замовником порушено принцип здійснення закупівель встановлений ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. визнавши переможцем закупівлі ТОВ «НСУ «Дніпроелектромонтаж». Оскільки переможцем визнано учасника, який не підтвердив відповідність його кваліфікаційним критеріям та наявності в нього обладнання та матеріально-технічної бази і тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Крім того Замовник порушив наступні норми законодавства.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа діє на засадах неупередженості.
Згідно ч.3 ч.1 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа забезпечує рівні рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Ст. 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію ТОВ «НСУ «Дніпроелектромонтаж», адже пропозиція цього учасника не відповідає вимогам Замовника викладеним у тендерній документації.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до незаконного визначення переможцем ТОВ «НСУ «Дніпроелектромонтаж», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника ТОВ «ГЕММА».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі та претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Крім того ТОВ «ГЕММА» є будівельною компанією з понад 20-ти річним досвідом успішної діяльності, в тому числі у сфері капітального ремонту та будівництва.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № б/н від 11.10.2019 року та дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ «НСУ «Дніпроелектромонтаж», як таку, що не відповідає критеріям статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника закупівлі – ТОВ «ГЕММА».
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету Платіжне доручення №2825 від 18.10.2019.
2. Протокол №б/н від 11.10.2019 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відкликано
Дата: 21 жовтня 2019 13:31
рішення від 22.10.2019 № 15117.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 10:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" |
17 200 000,00
UAH з ПДВ
|
17 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НСУ Дніпроелектромонтаж |
17 572 086,67
UAH з ПДВ
|
17 572 086,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Гемма" |
18 013 371,13
UAH з ПДВ
|
18 013 371,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" #40767207 |
Відхилено |
17 200 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 11:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ НСУ Дніпроелектромонтаж #39111467 |
Переможець |
17 572 086,67
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 12:53
|
д.у.3 дог.140.pdf | укладений |
16 січня 2020 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2020 12:51
|
д.у.3 дог.140.pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 17:10
|
Соборна д.у.2.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2019 13:37
|
д.у..pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2019 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 13:00
|
дог.140.pdf | укладений |
28 жовтня 2019 12:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено умови п.3.1, 6.1, 11.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 140 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дод. угода №1 до Договору № 140 від 28.10.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.3.1, 6.1, 11.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 140 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дод. угода №2 до Договору № 140 від 28.10.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 140 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 3 до договору 140 від 28.10.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |