Компресор стисненого повітря переносний електричний
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-09-19-002329-b b8591a3331b2423f81cf11d94dcc238d
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління цивільного захисту Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40019939
Місцезнаходження замовника: 49069, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Слобожанський, буд. 3
Контактна особа замовника: Куряченко Тетяна Миколаївна
+380567709017
kurjachenko@adm.dp.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 16:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 16:43
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 14:39
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Компресор стисненого повітря переносний електричний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51250, Україна, Дніпропетровська область, смт Губиниха Новомосковського району, вул. Центральна, буд. 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дати фактичного отримання Замовником Товару та підписання Сторонами видаткової накладної та/або акту приймання-передачі товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 вересня 2019 16:08
Електронний цифровий підпис
27 вересня 2019 16:02
05 ТД Компр.-зміни2.doc
27 вересня 2019 16:02
06 ТД (Компрес.) зі змінами 2.doc
25 вересня 2019 14:28
03 ТД Компр.-зміни.doc
27 вересня 2019 16:08
Електронний цифровий підпис
25 вересня 2019 14:35
Електронний цифровий підпис
19 вересня 2019 16:46
Електронний цифровий підпис
27 вересня 2019 16:02
05 ТД Компр.-зміни2.doc
27 вересня 2019 16:02
06 ТД (Компрес.) зі змінами 2.doc
25 вересня 2019 14:28
04 ТД (Компрес.) зі змінами.doc
19 вересня 2019 16:39
02 ТД (Компрес.).doc
25 вересня 2019 14:28
03 ТД Компр.-зміни.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 20 вересня 2019 16:57
Дата відповіді: 23 вересня 2019 17:32
Відповідно до Додатку № 3 Тендерної документації передбачено, що запропонований товар повинен відповідати наступним технічним вимогам: Продуктивність, не менше 100 л/хв. Привід електричний 3-х фазний Час заправки балону 6 л від 0 до 300 бар, не більше 18 хв. Робочий тиск, не менше 330 бар. Потужність електричного двигуна, не менше 3 кВт. Вага, не більше 60 кг. Рівень шуму, не більше 95 дБ. Обороти двигуна, не менше: 3600 об/хв. Кількість циліндрів, не менше: 3 шт. Відповідність рівня шуму ISO 3746. Відповідність DIN 3188, EN 12021, CGA B. Компресор стисненого повітря переносний електричний буде використовуватися для виконання аварійно-рятувальних робіт під час ліквідації надзвичайних ситуацій, тому обов’язкова наявність наступних опцій: - автоматична зупинка по заданому тиску 330 бар, - стальна рама компресора - рама (ручки) для переноски - виносний забірник повітря - автоматичний злив конденсату з таймером - комплект для періодичного (500 годин) технічного обслуговування, який включає: синтетичну компресорну олію (0,5 л); комплект картриджів очистки повітря (повітряний фільтр, вуглецевий фільтр). Вищезазначені вимоги характерні лише для компресорів виробництва компанії AEROTECNICA COLTRI (Італія), тобто подати тендерну пропозицію може лише цей виробник або його офіційний дистриб’ютор (POST-01 LTD, Vvedenska, 29/58, of.93 – Kiev або MICROMETAN UKRAINE Kotsybinskogo str. 73B Vinnitsa Region – Kalinovka). Відповідно вимоги викладені в Тендерній документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Варто зазначити, що закупівля товару цього виробника з такими характеристиками може бути здийснена за набагато меншою ціною, ніж передбачено бюджетом закупівлі, що в свою чергу призводить до порушення принципу здійснення закупівель максимальної економії та ефективності. Тому просимо внести зміни до Тендерної документації вилучивши вищезазначені вимоги, які характерні лише для компресорів виробництва компанії AEROTECNICA COLTRI (Італія), таким чином усунувши вимоги, які призводять до обмеження конкуренції та порушують принципи здійснення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення Управління цивільного захисту Дніпропетровської обласної державної адміністрації повідомляє наступне: 1. Тендерна документація, в тому числі Додаток 3 до Тендерної документації, що містить технічні вимоги до предмету закупівлі, містить вимоги, які не можуть обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників, оскільки технічним вимогам відповідають компресори виробництва компанії AEROTECNICA COLTRI (Італія), на чому наголошено в зверненні, а також компресори виробництва компанії BAUER (Німеччина), наприклад марки OCEANUS, що підтверджується технічними характеристиками цього компресору, які викладені на офіційному веб сайті виробника (https://www.bauer-kompressoren.de/ru/produkcija/vozdukh-dlja-dykhanija-sport/compact-line-100-140-lmin/oceanus-140-lmin/). Тобто Додаток 3 до Тендерної документації сформовано у відповідності з вимогами ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 2. Процедура закупівлі проводиться на підставі річного плану UA-P-2019-09-19-004418-b. Очікувана вартість закупівлі відповідно плану 200000,00 грн. Згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 28.12.2017 № 3304-06/48844-06 “Щодо передумов здійснення закупівель” розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі не регулюється Законом і здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки такого предмета, умов та обставин здійснення конкретної закупівлі. Рекомендованим є встановлення очікуваної вартості предмету закупівлі за методом порівняння ринкових цін. Крім того процедура закупівлі відкриті торги згідно з Законом здійснюється з використанням етапу електронного аукціону, який відповідно до ст. 29 цього ж Закону полягає в повторювальному процесі пониження цін. Таким чином умови Процедури закупівлі, що встановлюють очікувану вартість процедури закупівлі, не порушують та не можуть порушувати принцип здійснення закупівель , а саме максимальної економії та ефективності. Дякуємо за увагу!
Щодо вимог до технічних характеристик предмету закупівлі:
Дата подання: 23 вересня 2019 18:50
Дата відповіді: 25 вересня 2019 14:31
1). Просимо надати конкретний перелік документів, які має надати учасник щодо вимоги: «До інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупі Учасник надає технічну документацію про відповідність технічним характеристикам» (Додаток №3 «Технічні вимоги»). 2). Просимо вказати, яка кількість повітряних фільтрів і яка кількість вуглецевих фільтрів входить в «Комплект картриджів очистки повітря» (Додаток №3 «Технічні вимоги») 3). Просимо роз’яснити, яким документом в складі пропозиції Учасника повинна бути підтверджена відповідність рівня шуму компресора вимогам ISO 3746 ? (Додаток №3 «Технічні вимоги») 4). Відповідно до Додату 3 «Технічні вимоги» до Тендерної документації Замовник встановив вимогу: «Відповідність DIN 3188, EN 12021, CGA B», яка суперечить Законодавству України про публічні закупівлі, оскільки обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а саме: DIN 3188 - це державний стандарт Німеччини, розроблений або введений в дію законодавством Німеччини, його дія поширюється тільки на територію цієї країни, EN 12021 – це стандарт для європейських держав, в Україні діють виключно гармонізовані стандарти - ДСТУ EN, подібне стосується «CGA B» . Тобто, тендерна документація містить вимоги, виконання яких не може здійснити український виробник, що є безпідставним, необґрунтованим та обмежує конкуренцію. Враховуючи викладене, з метою усунення вимог в Тендерній документації, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, пропонуємо Замовнику внести зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вищезазначеної вимоги. 5) Відповідно до Додату 3 «Технічні вимоги» до Тендерної документації Замовник встановив вимогу: «вага не більше 60 кг.», в зв’язку з чим постає питання: це суха вага компресора або цей показник включає всі опції компресора, в тому числі вагу заправленого масла, установлених фільтруючих елементів, обладнання для автоматичного зливу конденсату, обладнання для автоматичної зупинки по заданому тиску та вагу забірника повітря ? Дякуємо за роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення Управління цивільного захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації повідомляє наступне:
1. Щодо пункту 1 звернення: тендерний комітет Управління прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме в Додатку 3 речення «До інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупі Учасник надає технічну документацію про відповідність технічним характеристикам та сертифікат відповідності.» після слів «про відповідність технічним характеристикам» доповнити словами та символами «(технічний паспорт та/або інструкція з експлуатації, та/або сертифікат якості)».
2. Щодо пункту 2 звернення: тендерний комітет Управління прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме в Додатку 3 речення «комплект картриджів очистки повітря (повітряний фільтр, вуглецевий фільтр» доповнити після слів «повітряний фільтр» та «вуглецевий фільтр» словами та цифрами «1 шт.».
3. Щодо пункту 3 звернення: тендерний комітет Управління прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме в Додатку 3 вимогу «рівень шуму підтверджується випискою з технічного паспорта та/або каталогу, або іншим підтверджуючим документом».
4. Щодо пункту 4 звернення: тендерний комітет Управління прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме в Додатку 3 змінити вимоги щодо відповідності предмету закупівлі міжнародним стандартам з «DIN 3188. EN 12021, CGA B» на «EN ISO 9001:2015 (системи менеджменту якості) або еквівалент».
5. Щодо пункту 5 звернення: показник ваги Предмету закупівлі встановлений в Додатку 3 до Тендерної документації передбачає, що вага не більше 60 кг – це вага компресора з усіма опціями, в т.ч. вага заправленого мастила та встановлених фільтруючих елементів.
Дякуємо за увагу!
Що до технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 24 вересня 2019 10:36
Дата відповіді: 25 вересня 2019 14:32
Чому Замовник проігнорував справедливу вимогу у питанні, що до виключення дискримінаційних вимог із тендерної документації, а саме внести зміни до Технічних вимог (додаток 3 ТД) навівши в якості відповідності усім вимогам посилання на компресор виробництва заводу BAUER, модель Oceanus E? Навівши недостовірні дані Замовник намагається ввести в оману усіх потенційних Учасників, які будуть приймати участь у закупівлі. Наводимо Технічні характеристики Bauer Oceanus E: Привід компресора - Електричний 3-х фазний, 3 кВт. Робочий тиск 225 і / або 330 Бар. Продуктивність компресора - 140 л / хв. Один або два зарядних пристрою. Вага - 52 кг. Система фільтрації - Р21. Система контролю - B-TIMER. Обороти колінчастого валу двигуна - 2300 об / хв. Зарядка балона 12 літрів - 20 хвилин. Габарити - 66/40/42 см. Рівень шуму - не більше 90дБ. Виробництво Bauer (Австрія/Німеччина). А, також просимо відповісти ще на таке запитання, що Замовник вимагає від виробників компресорного обладнання поставивши наступну вимогу: - автоматичний злив конденсату з таймером? Просимо Замовника уважно ознайомитися із ринком сучасних компресорних установок, в тому числі на Українському ринку та не намагатися хитрощами "просунути" поодинокий виріб того чи іншого виробника та обов'язково привести у відповідність технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі виключивши дискримінаційні вимоги відповідно до Закону. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення Управління цивільного захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації повідомляє наступне: 1. З метою розширення кола учасників процедури закупівлі тендерний комітет Управління прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме в Додатку 3 показник «обороти двигуна, не менше» змінити з «3600 об/хв.» на «2300 об/хв.». 2. Опція автоматичного зливу конденсату з таймером є дуже необхідною та важливою, в т.ч. з точки зору безпеки якості повітря та забезпечення довготривалого строку служби компресора. Ця опція використовується для автоматичного зливу конденсату, що утворюється внаслідок осушення повітря. Таймер використовується для встановлення певного часового проміжку зливу конденсату. Дякуємо за увагу!
Щодо надання учасником підтверджуючих документів
Дата подання: 25 вересня 2019 11:50
Дата відповіді: 25 вересня 2019 14:33
Просимо уточнити, чи достатньо наявності одного сервісного інженера з відповідним сертифікатом від виробника на виконання вимоги Додатку 3 «Технічні вимоги», а саме: надати «сертифікати сервісного(них) інженерів, видані виробником компресору» ?
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваш запит інформуємо. Достатньо наявності одного сервісного інженера з відповідним сертифікатом від виробника. Дякуємо за увагу!
Щодо технічних вимог предмета закупівлі
Дата подання: 25 вересня 2019 15:34
Дата відповіді: 25 вересня 2019 16:30
Звертаємося до Організатора стосовно Вашої відповіді від 25.09.2019 р.о 14.32.44, а саме: 2. Опція автоматичного зливу конденсату з таймером є дуже необхідною та важливою, в т.ч. з точки зору безпеки якості повітря та забезпечення довготривалого строку служби компресора. Ця опція використовується для автоматичного зливу конденсату, що утворюється внаслідок осушення повітря. Таймер використовується для встановлення певного часового проміжку зливу конденсату. Про яке "використання таймеру" іде мова? Якщо Замовник вимагає від Учасників: автоматичний злив конденсату, то це означає, що виробник самостійно налаштував обладнання для автоматичного скидання конденсату через певні проміжки часу (без подальшого втручання оператора компресора). Тоб-то, надайте пояснення: скидання кондесату повинно відбуватися автоматично чи ні? Якщо оператор додатково повинен щоразу самостійно налаштовувати певні інтервали (проміжки часу) із використанням таймеру, тоді це вже не є автоматичним процесом скидання конденсату. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Величина проміжку часу таймеру для скидання конденсату встановлюється заводом-виробником в залежності від моделі компресору при постачанні товару, що забезпечує повністю автоматичне спрацювання дренажного клапану. Тож оператор не повинен додатково щоразу самостійно нічого налаштовувати. Дякуємо за увагу!
Щодо внесення змін до технічних вимог предмета закупівлі
Дата подання: 25 вересня 2019 17:00
Дата відповіді: 27 вересня 2019 15:54
Звертаємося до Організатора із запитанням, щодо внесення змін до тендерної документації у Додаток 3 «Технічні вимоги», а саме вимогу, яка стосується потужності електричного двигуна «не менше 3,0 кВт» замінити (розширити) кращою характеристикою не утискаючи при цьому усіх інших виробників: «потужність електричного двигуна, не менше 2,2 кВт». Потужність електричних двигунів номіналом 2,2 кВт використовується в усіх найвідоміших виробників компресорного обладнання із продуктивністю 100 літрів за годину. В разі подання Учасниками компресорного обладнання продуктивністю 100 літрів за годину із електричним двигуном 3,0 кВт при цьому не буде вважатися як гіршою характеристикою, але обмежує тих виробників (майже усіх, які представлені на вітчизняному та Європейському ринках) у моделях яких використовується більш економний та ефективний двигун потужністю 2,2 кВт при продуктивності 100 л/хв. Вважаємо вимогу щодо потужності двигуна «не менше 3,0 кВт» не тільки дискримінаційною, але й таку, що заперечує принципам здійснення закупівлі відповідно Закону України Про здійснення державних закупівель: Розділ І, ст. 3 п 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням; вільного переміщення товарів; свободи надання послуг. Наголошуємо, що переважна більшість усіх сучасних компресорних установок із продуктивністю 100 літрів за хвилину, які використовуються в Україні та країнах Європейського Союзу для заправки стисненим повітрям балонів до апаратів на стисненому повітрі для виконання аварійно-рятувальних робіт мають саме електричний двигун потужність якого становить 2,2 кВт (не менше), при цьому така потужність дозволяє суттєво економити державні кошти та заощаджувати енерговитрати аварійно-рятувальним підрозділам та частинам, а в разі необхідності – компресорне обладнання із потужністю електричного двигуна, наприклад 2,2 кВт дозволяє без особливих навантажень підключити компресор до стаціонарних бортових або пересувних генераторів під час аварійно-рятувальних або пошукових робіт. Внесення зазначеної вище зміни дозволить розширити коло потенційних Учасників при умові їх відповідності технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі, а також усім іншим вимогам Організатора, які він дотримуючись Закону України Про здійснення державних закупівель зазначив у тендерній документації. Ми переконані, що Замовник перед розміщенням оголошення про закупівлю ретельно вивчив ринок компресорного обладнання та особисто має підтвердження наведеним у запитанні аргументам. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення Управління цивільного захисту Дніпропетровської обласної державної адміністрації повідомляє наступне: тендерний комітет Управління прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме в Додатку 3 “Технічні вимоги” параметр, який стосується потужності електричного двигуна “не менше 3,0 кВт” замінити на: “не менше 2,2 кВт”. Дякуємо за увагу!
Стосовно Додатку 3 до Документації Технічні вимоги
Дата подання: 26 вересня 2019 11:00
Дата відповіді: 27 вересня 2019 15:54
Доброго Дня! Уважно вивчивши технічні вимоги, звертаємося до Замовника з наступними запитаннями, для подальшого їх розгляду та вирішення у вигляді внесення змін до Документації. Замовник у своїх вимогах прописав що: потужність електричного двигуна повинна бути, не менше 3 кВт, при цьому вимагає що продуктивність: не менше 100 л/хв., а час заправки балону 6 л від 0 до 300 бар, не більше 18 хв. Яким чином потужність електричного двигуна впливає на продуктивність компресору, якщо важливе лише те, що компресор повинен відповідати за показником продуктивності і лише показник продуктивності компресору впливає на час закачування балону стислим повітрям? Тоб то, вимога щодо потужності двигуна - це абсолютно другорядна характеристика, а тим більше що компресори, які мають продуктивність 100 л/хв. та потужність навіть 2,2 кВт за набагато менший час ніж 18 хв. зможуть заправити балон 6 л до потрібного робочого тиску 300 бар. Якщо Замовник дійсно хотів отримати потужний компресор продуктивністю не менше 140 л/хв. і з часом заправки балону, наприклад до 10 хв., тоді вимога, щодо потужності двигуна не менше 3 кВт була абсолютно справедливою. Просимо виключити із Додатка 3 показник потужності електричного двигуна "не менше 3 кВт" або змінити вимогою: "не менше 2,2 кВт" шляхом внесення змін до тендерної документації. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення Управління цивільного захисту Дніпропетровської обласної державної адміністрації повідомляє наступне: тендерний комітет Управління прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме в Додатку 3 “Технічні вимоги” параметр, який стосується потужності електричного двигуна “не менше 3,0 кВт” замінити на: “не менше 2,2 кВт”. Дякуємо за увагу!
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЧЕРНОМОРЕНЕРГО" 99 996,00
UAH з ПДВ
99 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОСТ-01" 159 000,00
UAH з ПДВ
159 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 07:30
Лист роз'яснення_ЧЕ.pdf
07 жовтня 2019 12:58
sign.p7s
07 жовтня 2019 12:05
sign.p7s
07 жовтня 2019 09:51
Статут_ЧЕ.pdf
07 жовтня 2019 09:51
Проект договору_ЧЕ.pdf
07 жовтня 2019 09:51
Довідка ст.17_ЧЕ.pdf
07 жовтня 2019 09:51
Технічні вимоги_ЧЕ.pdf
07 жовтня 2019 09:51
Технічний паспорт Р100_3.pdf
07 жовтня 2019 09:51
Сертифікат ISO_NARDI _ЧЕ.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 15:18
sign.p7s
07 жовтня 2019 12:06
Сертифікат шум.pdf
07 жовтня 2019 12:06
Переклад Пономаренко.pdf
07 жовтня 2019 12:06
8.11. Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 12:06
8.9. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 жовтня 2019 12:06
8.5. Наявні рахунки IBAN.pdf
07 жовтня 2019 12:06
6. Статут.pdf
07 жовтня 2019 12:06
3. Відповідність ст. 17.pdf
07 жовтня 2019 12:06
2.3.1. Лист відгук.pdf
07 жовтня 2019 12:06
2.1.1. Договір оренди.pdf
07 жовтня 2019 12:06
1. Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЧЕРНОМОРЕНЕРГО"
#31833973
Переможець 99 996,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЧЕРНОМОРЕНЕРГО"
#31833973
99 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку