Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2019-09-19-002316-b 152f700587cc4e75861cdf12539a26b0
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шарай Світлана Дмитрівна

+380465823293 nsrono_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Новгород-Сіверський районний центр обслуговування закладів освіти" Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 42788022
Вебсайт: http://nvrono.wixsite.com/nsrvo
Місцезнаходження: 16014, Україна , Чернігівська обл., село Чайкине, Новгород-Сіверський район, вул. Л. Кучми, будинок 41
Контактна особа: Шарай Світлана Дмитрівна
+380465823293
nsrono_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 16:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 16:41
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Майстренка, 6, м. Новгород-Сіверський, Чернігівська область, 16000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно накладних. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 16:38
Канцелярське приладдя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:32
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми допускаємо на торги якісні еквіваленти до вказаних товарів, які відповідатимуть технічним характеристикам зазначених предметів закупівлі.
До участі в закупівлі ми допускаємо фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При оцінюванні пропозицій обиратимемо якісні товари з економічно вигідною для нас ціною.
Учасники можуть вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару, але товар повинен відповідати технічним характеристикам Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 16:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Гордієнко Андрій Олександрович 3 766,00
UAH з ПДВ
3 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Гордієнко Андрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Гордієнко Андрій Олександрович
#3096618255
Переможець 3 766,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 11:31

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Гордієнко Андрій Олександрович
#3096618255
3 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
04 жовтня 2019 16:04