Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста білокачанна, буряк столовий
Очікувана вартість
76 810,00 UAH
UA-2019-09-19-002203-b 52c60bcc517d4bd8b8f46799c62c2886
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Соловйова

+3807705768 cznpd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я І МОНІТОРИНГУ НАРКОТИКІВ ТА АЛКОГОЛЮ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 34476174
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Ірина Соловйова
+3807705768
cznpd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 11:47
Очікувана вартість: 76 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Джерело фінансування - державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10250 кілограм
Овочі: капуста білокачанна, буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 12:47
Перелік_ змін_що_вносяться_ до_ТД_овочі_.doc
01 жовтня 2019 12:47
Тендерна документація.docx
19 вересня 2019 16:19
Тендерна документація.docx
01 жовтня 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 12:47
Перелік_ змін_що_вносяться_ до_ТД_овочі_.doc
01 жовтня 2019 12:47
Тендерна документація.docx
19 вересня 2019 16:19
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-19-002203-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОЛЕСОГРУП, Код ЄДРПОУ:41100124
Дата подання: 26 вересня 2019 15:03
Вимога про усунення порушень
Доброго дня!
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста білокачанна, буряк столовий), затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол № 203 від 18.09.2019 р.) (далі – тендерна документація), наша установа була вимушена звернутись до Вас з вимогою про усунення порушень та недоліків, а саме:
У п.4 Інструкції з підготовки тендерної документації зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.» . Натомість, у п.2 Додатку № 1 до тендерної документації «Форма «цінова пропозиція» зазначено, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозицій протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій». Вважаємо за необхідне зазначити, що «дата розкриття тендерних пропозицій» та «день визначення переможця» - це дві різні дати. З огляду на це, просимо внести зміни до тендерної документації та прописати вимогу щодо строку дії тендерної пропозиції однаковою, як у п.4 Інструкції з підготовки тендерної документації, так і у п.2 Додатку № 1 до тендерної документації «Форма «цінова пропозиція».
Відповідно до п.3 Додатку №2 до тендерної документації, від Учасників вимагається надання копії паспорту (для учасників фізичних осіб) – 1-2 стор., копію сторінки, в якій зазначено місце прописки (реєстрації). Звертаємо Вашу увагу на те, що наразі в Україні паспорт громадянина України оформлюється й видається не тільки у вигляді «книжечки» в звичному нам розумінні, а також у вигляді ID-картки. Тобто, встановлення вимоги до Учасників про можливість надати лише копію паспорту у вигляді книжечки – є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 3 закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на це, просимо внести зміни до п.3 Додатку №2 до тендерної документації та зазначити в ньому також можливість надання Учасниками копії ID-картки.
У пп.7 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України).» Натомість, Розділом 2 Додатку № 3 до тендерної документації «Проект договору» зазначено, що «Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам зазначеним у документації та в сертифікатах якості».
Вважаємо за необхідне зазначити, що продукція, яка є предметом закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Також, у пп.7 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначені види документів, що підтверджують якість та безпечність товару, які Учасник може на вибір надати Замовнику. Натомість, Розділ 2 Додатку № 3 до тендерної документації «Проект договору» не передбачає такого вибору Учасником документу. Тож, доцільніше буде прописати вимогу про надання документів, що підтверджують якість та безпечність товару однаково, як у у пп.7 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, так і у Розділі 2 Додатку № 3 до тендерної документації «Проект договору». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2019 12:45
В тендерну документацію внесені відповідні зміни, а саме:
П.2 Додатку 1 до тендерної документації ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" :
Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій.
замінити на
Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
П.3 Додатку 2 до тендерної документації: Інші документи встановлені замовником для учасника торгів:
Копію паспорту (для учасників фізичних осіб) – 1-2 стор., копію сторінки, в якій зазначено місце прописки (реєстрації).
замінити на
Копію паспорту (для учасників фізичних осіб) – 1-2 стор., копію сторінки, в якій зазначено місце прописки (реєстрації). При наявності паспорта у вигляді ID-КАРТИ, необхідно до копії ID-КАРТИ додавати копію довідки з місця прописки (реєстрації).
Учасник може позначити ці (надані) документи як конфіденційні.
П.4 Додатку 2 до тендерної документації «Інші документи встановлені замовником для учасника торгів»:
Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або копію документу, що засвідчує реєстрацію фізичної особи – платника податків на обліку в фіскальному органі (для учасників фізичних осіб).
замінити на
Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або копію документу, що засвідчує реєстрацію фізичної особи – платника податків на обліку в фіскальному органі (для учасників фізичних осіб). При наявності паспорта у вигляді ID-КАРТИ, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду не надається.
Розділ 2 «ЯКІСТЬ ТОВАРІВ» Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору»:
Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам зазначеним у документації та в сертифікатах якості.
замінити на
Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість та безпечність якого відповідає вимогам державних стандартів України, технічним умовам виробника Товару, та умовам договору.
Підтвердженням якості з боку Постачальника є документ, що засвідчує якість продукції, а саме декларації виробника (якісне посвідчення чи посвідчення про якість) та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бахтіна Світлана Григорівна 73 800,00
UAH з ПДВ
73 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Гентеш Йосип Янович 76 662,50
UAH з ПДВ
76 662,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 12:57
Несудимість.pdf
22 жовтня 2019 12:57
1.pdf
09 жовтня 2019 13:23
якісні.pdf
09 жовтня 2019 13:23
якісні та кількісні.pdf
09 жовтня 2019 13:23
цінова.docx.pdf
09 жовтня 2019 13:23
ст. 17.docx.pdf
09 жовтня 2019 13:23
Проект договору.pdf
09 жовтня 2019 13:23
пояснення дозвіл.docx.pdf
09 жовтня 2019 13:23
Паспорт код.pdf
09 жовтня 2019 13:23
Мед книжка Жибуль.pdf
09 жовтня 2019 13:23
захист довкілля.docx.pdf
09 жовтня 2019 13:23
Договор 23-3.pdf
09 жовтня 2019 13:23
Відгук 23-3.pdf
09 жовтня 2019 13:23
Витяг з ЕДР.pdf
09 жовтня 2019 13:23
Витяг ЕП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бахтіна Світлана Григорівна

Фізична особа-підприємець Гентеш Йосип Янович

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бахтіна Світлана Григорівна
#2894905868
73 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 17:29
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 17:27
Протокол щодо виконання договорів .PDF зміни до договору
03 квітня 2020 17:13
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 10:51
дод 2 дог 147 капуста буряк.pdf зміни до договору
27 січня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 17:12
дод 1 дог 147.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 17:11
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 11:42
дог 147.pdf укладений
28 жовтня 2019 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгація
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): закупівля до 20% від суми договору, укладеного в попередньому році та затвердження цих видатків у кошторисі
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгація в межах 20%
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 88 560,00
UAH