Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капуста білокачанна, буряк столовий
Очікувана вартість
76 810,00 UAH
UA-2019-09-19-002203-b ● 52c60bcc517d4bd8b8f46799c62c2886
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я І МОНІТОРИНГУ НАРКОТИКІВ ТА АЛКОГОЛЮ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 34476174 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Ірина Соловйова +3807705768 cznpd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2019 11:47 |
Очікувана вартість: | 76 810,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Джерело фінансування - державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10250 кілограм
Овочі: капуста білокачанна, буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2019 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2019 12:47 |
Перелік_ змін_що_вносяться_ до_ТД_овочі_.doc | |
01 жовтня 2019 12:47 |
Тендерна документація.docx | |
19 вересня 2019 16:19 |
Тендерна документація.docx |
01 жовтня 2019 12:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 жовтня 2019 12:47 |
Перелік_ змін_що_вносяться_ до_ТД_овочі_.doc
|
|||
01 жовтня 2019 12:47 |
Тендерна документація.docx
|
|||
19 вересня 2019 16:19 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-19-002203-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОЛЕСОГРУП, Код ЄДРПОУ:41100124
Дата подання: 26 вересня 2019 15:03
Вимога про усунення порушень
Доброго дня!
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста білокачанна, буряк столовий), затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол № 203 від 18.09.2019 р.) (далі – тендерна документація), наша установа була вимушена звернутись до Вас з вимогою про усунення порушень та недоліків, а саме:
У п.4 Інструкції з підготовки тендерної документації зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.» . Натомість, у п.2 Додатку № 1 до тендерної документації «Форма «цінова пропозиція» зазначено, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозицій протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій». Вважаємо за необхідне зазначити, що «дата розкриття тендерних пропозицій» та «день визначення переможця» - це дві різні дати. З огляду на це, просимо внести зміни до тендерної документації та прописати вимогу щодо строку дії тендерної пропозиції однаковою, як у п.4 Інструкції з підготовки тендерної документації, так і у п.2 Додатку № 1 до тендерної документації «Форма «цінова пропозиція».
Відповідно до п.3 Додатку №2 до тендерної документації, від Учасників вимагається надання копії паспорту (для учасників фізичних осіб) – 1-2 стор., копію сторінки, в якій зазначено місце прописки (реєстрації). Звертаємо Вашу увагу на те, що наразі в Україні паспорт громадянина України оформлюється й видається не тільки у вигляді «книжечки» в звичному нам розумінні, а також у вигляді ID-картки. Тобто, встановлення вимоги до Учасників про можливість надати лише копію паспорту у вигляді книжечки – є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 3 закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на це, просимо внести зміни до п.3 Додатку №2 до тендерної документації та зазначити в ньому також можливість надання Учасниками копії ID-картки.
У пп.7 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України).» Натомість, Розділом 2 Додатку № 3 до тендерної документації «Проект договору» зазначено, що «Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам зазначеним у документації та в сертифікатах якості».
Вважаємо за необхідне зазначити, що продукція, яка є предметом закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Також, у пп.7 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначені види документів, що підтверджують якість та безпечність товару, які Учасник може на вибір надати Замовнику. Натомість, Розділ 2 Додатку № 3 до тендерної документації «Проект договору» не передбачає такого вибору Учасником документу. Тож, доцільніше буде прописати вимогу про надання документів, що підтверджують якість та безпечність товару однаково, як у у пп.7 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, так і у Розділі 2 Додатку № 3 до тендерної документації «Проект договору». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста білокачанна, буряк столовий), затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол № 203 від 18.09.2019 р.) (далі – тендерна документація), наша установа була вимушена звернутись до Вас з вимогою про усунення порушень та недоліків, а саме:
У п.4 Інструкції з підготовки тендерної документації зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.» . Натомість, у п.2 Додатку № 1 до тендерної документації «Форма «цінова пропозиція» зазначено, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозицій протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій». Вважаємо за необхідне зазначити, що «дата розкриття тендерних пропозицій» та «день визначення переможця» - це дві різні дати. З огляду на це, просимо внести зміни до тендерної документації та прописати вимогу щодо строку дії тендерної пропозиції однаковою, як у п.4 Інструкції з підготовки тендерної документації, так і у п.2 Додатку № 1 до тендерної документації «Форма «цінова пропозиція».
Відповідно до п.3 Додатку №2 до тендерної документації, від Учасників вимагається надання копії паспорту (для учасників фізичних осіб) – 1-2 стор., копію сторінки, в якій зазначено місце прописки (реєстрації). Звертаємо Вашу увагу на те, що наразі в Україні паспорт громадянина України оформлюється й видається не тільки у вигляді «книжечки» в звичному нам розумінні, а також у вигляді ID-картки. Тобто, встановлення вимоги до Учасників про можливість надати лише копію паспорту у вигляді книжечки – є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 3 закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на це, просимо внести зміни до п.3 Додатку №2 до тендерної документації та зазначити в ньому також можливість надання Учасниками копії ID-картки.
У пп.7 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України).» Натомість, Розділом 2 Додатку № 3 до тендерної документації «Проект договору» зазначено, що «Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам зазначеним у документації та в сертифікатах якості».
Вважаємо за необхідне зазначити, що продукція, яка є предметом закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Також, у пп.7 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначені види документів, що підтверджують якість та безпечність товару, які Учасник може на вибір надати Замовнику. Натомість, Розділ 2 Додатку № 3 до тендерної документації «Проект договору» не передбачає такого вибору Учасником документу. Тож, доцільніше буде прописати вимогу про надання документів, що підтверджують якість та безпечність товару однаково, як у у пп.7 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, так і у Розділі 2 Додатку № 3 до тендерної документації «Проект договору». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
Заздалегідь дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2019 12:45
В тендерну документацію внесені відповідні зміни, а саме:
П.2 Додатку 1 до тендерної документації ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" :
Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій.
замінити на
Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
П.3 Додатку 2 до тендерної документації: Інші документи встановлені замовником для учасника торгів:
Копію паспорту (для учасників фізичних осіб) – 1-2 стор., копію сторінки, в якій зазначено місце прописки (реєстрації).
замінити на
Копію паспорту (для учасників фізичних осіб) – 1-2 стор., копію сторінки, в якій зазначено місце прописки (реєстрації). При наявності паспорта у вигляді ID-КАРТИ, необхідно до копії ID-КАРТИ додавати копію довідки з місця прописки (реєстрації).
Учасник може позначити ці (надані) документи як конфіденційні.
П.4 Додатку 2 до тендерної документації «Інші документи встановлені замовником для учасника торгів»:
Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або копію документу, що засвідчує реєстрацію фізичної особи – платника податків на обліку в фіскальному органі (для учасників фізичних осіб).
замінити на
Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або копію документу, що засвідчує реєстрацію фізичної особи – платника податків на обліку в фіскальному органі (для учасників фізичних осіб). При наявності паспорта у вигляді ID-КАРТИ, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду не надається.
Розділ 2 «ЯКІСТЬ ТОВАРІВ» Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору»:
Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам зазначеним у документації та в сертифікатах якості.
замінити на
Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість та безпечність якого відповідає вимогам державних стандартів України, технічним умовам виробника Товару, та умовам договору.
Підтвердженням якості з боку Постачальника є документ, що засвідчує якість продукції, а саме декларації виробника (якісне посвідчення чи посвідчення про якість) та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо.
П.2 Додатку 1 до тендерної документації ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" :
Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій.
замінити на
Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
П.3 Додатку 2 до тендерної документації: Інші документи встановлені замовником для учасника торгів:
Копію паспорту (для учасників фізичних осіб) – 1-2 стор., копію сторінки, в якій зазначено місце прописки (реєстрації).
замінити на
Копію паспорту (для учасників фізичних осіб) – 1-2 стор., копію сторінки, в якій зазначено місце прописки (реєстрації). При наявності паспорта у вигляді ID-КАРТИ, необхідно до копії ID-КАРТИ додавати копію довідки з місця прописки (реєстрації).
Учасник може позначити ці (надані) документи як конфіденційні.
П.4 Додатку 2 до тендерної документації «Інші документи встановлені замовником для учасника торгів»:
Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або копію документу, що засвідчує реєстрацію фізичної особи – платника податків на обліку в фіскальному органі (для учасників фізичних осіб).
замінити на
Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або копію документу, що засвідчує реєстрацію фізичної особи – платника податків на обліку в фіскальному органі (для учасників фізичних осіб). При наявності паспорта у вигляді ID-КАРТИ, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду не надається.
Розділ 2 «ЯКІСТЬ ТОВАРІВ» Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору»:
Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам зазначеним у документації та в сертифікатах якості.
замінити на
Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість та безпечність якого відповідає вимогам державних стандартів України, технічним умовам виробника Товару, та умовам договору.
Підтвердженням якості з боку Постачальника є документ, що засвідчує якість продукції, а саме декларації виробника (якісне посвідчення чи посвідчення про якість) та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бахтіна Світлана Григорівна #2894905868 |
Переможець |
73 800,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 17:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2020 17:27
|
Протокол щодо виконання договорів .PDF | зміни до договору |
03 квітня 2020 17:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2020 10:51
|
дод 2 дог 147 капуста буряк.pdf | зміни до договору |
27 січня 2020 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 17:12
|
дод 1 дог 147.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 11:42
|
дог 147.pdf | укладений |
28 жовтня 2019 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пролонгація |
Номер договору про закупівлю: | 147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | закупівля до 20% від суми договору, укладеного в попередньому році та затвердження цих видатків у кошторисі |
Номер договору про закупівлю: | 147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пролонгація в межах 20% |
Номер договору про закупівлю: | 147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 69 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |