Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних. (Ноутбуки).Джерело фінансування - Державний бюджет
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2019-09-19-001892-b 60d89e7727e14945a6f4733f78280ee1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Олександрович Демченко

+380804626083 bux.osvita.chrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Чернігівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147569
Місцезнаходження: 14035, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 48
Контактна особа: Олександр Олександрович Демченко
+380804626083
bux.osvita.chrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 12:28
Очікувана вартість: 325 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Детальна інформація в прикріплених файлах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
30210000-4 Машини для обробки даних. (Ноутбуки).Джерело фінансування - Державний бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 15:26
Ноутбуки 25 шт повторно.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:40
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: на торгах будуть розглядатись товари які відповідають технічним вимогам прописаним в документації. 2) до участі в закупівлі допускаються ФОП не платники ПДВ. Будуть порівнюватись ціни всіх учасників без врахування ПДВ. Просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-19-001892-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3135116655
Дата подання: 08 жовтня 2019 11:27
Оскарження рішення
Шановний Замовник!
Вимога дискваліфікувати учасника цієї закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" ФРАЙ ", оскільки пропозиція даного учасника закупівлі не відповідає технічним характеристикам і вимогам які були вказані Замовником а саме, згідно інформації на офіційному сайтi цієї продукції, запропонована модель ноутбука учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" ФРАЙ ", а саме ноутбук HP 250 G7 (6MT09EA) має вбудований 3-елементний літій-іонний акумулятор HP збільшеної місткості, 41 Вт , в той час як в технічному завданні Замовника, ноутбук повинен мати знiмну Літій-іонна, 4-осередкову, 40 Вт*год. батарею.
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вище викладене вимагаємо дискваліфікувати учасника цієї закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" ФРАЙ ", та скасувати закупівлю для уточнення технічних вимог, оскільки, державні закупівлі здійснюются за принципом максимальна економія та ефективність, та нагадуємо про Постанову КМУ Про ефективне використання державних коштів від 11 жовтня 2016 р. № 710.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2019 14:21
Доброго дня. Шановний Учасник, вдячні вам за звернення. Але маємо зазначити, що перед тим як прийняти рішення стосовно обрання переможця, тендерні пропозиції всіх Учасників були ретельно перевірені тендерним комітетом на відповідність технічним вимогам, та виконанню вимог стосовно оформлення тендерної документації. Під час перевірки технічних характеристик було виявлено розбіжність в технічних вимогах до предмету закупівлі в частині акумулятора. Ємність акумулятора запропонованого учасником ТОВ ТК ФРАЙ більша ніж та яка прописана в документації, але іншої модифікації. Врахувавши ст. 22 ЗУ Про Публічні Закупівлі тендерний комітет не вважає цю розбіжність достатньою для відмови учаснику та здійснення закупівлі товару за більш високою ціною. Враховуючи вищезазначене, вважаємо що відміняти рішення по визнанню ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ФРАЙ» (код ЄДРПОУ 41554748) переможцем процедури закупівлі: 30210000-4 Машини для обробки даних (Ноутбуки), ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-19-001892-b, недоцільно.
Номер вимоги: UA-2019-09-19-001892-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3135116655
Дата подання: 08 жовтня 2019 14:23
Дії Замовника обмежують конкуренцію
Шановний Замовник, в розділі 5 тендерної документації до даної закупівлі Вами зазначено наступне:
Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону.
За результатами аукціону наша ціна виявилася найнижчою. При цьому, оцінка тендерної пропозиції за ціною без урахування пдв для підприємств, які є платниками ПДВ, може ввести Замовника в оману, адже кінцевою ціною в цьому випадку буде ціна з урахуванням ПДВ, тобто на 20% вище.
Таким чином, фактична ціна, яку сплатить Замовник, підписавши договір з фоп дубової антон викторович буде найнижчою. Критерій оцінки же тендерних пропозицій за ціною без пдв суперечить тендерній документації до даної закупівлі, не є об'єктивним для бюджетної організації, не дозволяє вибрати найбільш економічно вигідну пропозицію.
Звертаємо вашу увагу, що такі дії Замовника обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників та можуть мати в основi корупцiйну складову.
У зв'язку з вищеописаним вимагаємо відновити нас в статусі переможця, оскільки наша ціна є найнижчою, а предмет закупівлі повністю відповідає вимогам Замовника.
АМК у своєму рішенні від 10.06.16 р. № 40 звернув увагу, що відповідно до проекту договору в тендерній документації замовник передбачив, що ціна включає всі податки та збори. Тож … оцінка тендерних пропозицій за прописаною замовником методикою може призвести до того, що переможцем буде обрано учасника – платника ПДВ, цінова пропозиція якого з урахуванням усіх податків та зборів у результаті може бути вищою за цінову пропозицію учасника – неплатника ПДВ.
Дане рiшення додане.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2019 14:57
20 вересня 2019 року було поставлено запитання "- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?"

На яке було дано відповідь:

20.09.19, 11:15

"на торгах будуть розглядатись товари які відповідають технічним вимогам прописаним в документації. 2) до участі в закупівлі допускаються ФОП не платники ПДВ. Будуть порівнюватись ціни всіх учасників без врахування ПДВ. Просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"".
Отже на момент проведення аукціону Вам було відомо про методику визнання переможцем учасників як платників ПДВ так і не платників ПДВ. Приймаючи участь в зазначеному аукціоні Ви погодились з вищезазначеними умовами. Наведене рішення АМК могло бути оскаржено в суді відомостей про що ми не маємо на даний час. Замовником прийнято рішення відхилити дану вимогу.
Номер вимоги: UA-2019-09-19-001892-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3135116655
Дата подання: 08 жовтня 2019 16:59
Порушення чинного законодавства
Шановний Замовник,
Тобто ви згодні з тим що свідомо порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі"?
Оскільки ваші дії не передбачені чинним законодавством та ви свідомо готові з незрозумілих, необгрунтованих причин, відхилити найбільш вигідну пропозицію і витратити на 21000грн більше, вибравши учасника пропозиція якого не відповідає вашому ж технічного заданію.
Ми правильно вас розуміємо?
Ми ще раз нагадуємо про Постанову КМУ Про ефективне використання державних коштів від 11 жовтня 2016 р. № 710
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 жовтня 2019 08:37
Шановний учасник! З усією повагою звертаємо вашу увагу на те, що основним критерієм вашої дискваліфікації стала не відповідність запропонованого товару в ціновій пропозиції, а саме: "Ноутбук Dell Vostro 3568 (N2027WVN3568ERC)", з технічними характеристиками на даний товар, а саме: Ноутбук "HP 250 G6 (4LT72ES) Dark Ash
Виробник «Hewlett-Packard»". Дякуємо за співпрацю.

Документи подані скаржником

08 жовтня 2019 11:27
батарея.jpg

Документи подані скаржником

08 жовтня 2019 14:23
-№ 40 від 10.06.16 (1) (1).PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" 297 625,00
UAH з ПДВ
297 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 318 000,00
UAH з ПДВ
318 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 14:51
Електронний підпис
03 жовтня 2019 14:50
Лист-згода_N.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Лист-відгук Харькiв.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Лист-відгук Лохвиця.pdf
03 жовтня 2019 14:50
ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ_N.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Довiдка про сервiс_N.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Витяг Дубовой 2019.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Аналог. договір(2).pdf
03 жовтня 2019 14:50
Аналог. договiр (1).pdf
03 жовтня 2019 14:50
Inspiron DELL Сертификат.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Dubovoy ,витяг_N.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Doc_Dubovoy_N.pdf
03 жовтня 2019 14:50
DELL_ISO.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Dell ноутбуки СЕС.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Dell лист декл та серт.pdf
03 жовтня 2019 14:50
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ_N.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 07:17
Електронний підпис
09 жовтня 2019 07:16
Документи Переможця.pdf
04 жовтня 2019 15:42
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:38
10. Авторизаційний лист.pdf
04 жовтня 2019 15:38
2 Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"
#3135116655
Відхилено 297 625,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 15:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 318 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
318 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 08:51
HWScan00954.bmp укладений
25 жовтня 2019 08:51
HWScan00953.bmp укладений
25 жовтня 2019 08:51
HWScan00957.bmp укладений
25 жовтня 2019 08:51
HWScan00958.bmp укладений
25 жовтня 2019 08:51
HWScan00956.bmp укладений
25 жовтня 2019 08:51
HWScan00955.bmp укладений
25 жовтня 2019 08:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 318 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 53 000,00 UAH)