Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект компютерного обладнання (комп’ютерний клас – Тип 1), Комплект компютерного обладнання (комп’ютерний клас – Тип 2)
Очікувана вартість
1 582 234,50 UAH
UA-2019-09-19-001846-b 79a91abd208d403c910871cf0ceecd26
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жукова Юлія Святославівна

+380433621295 Lyulichka555@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141526
Місцезнаходження: 24500, Україна , Вінницька обл., Ямпіль, вул.Незалежності,9
Контактна особа: Жукова Юлія Святославівна
+380433621295
Lyulichka555@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 15:24
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 15:24
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 12:50
Очікувана вартість: 1 582 234,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 911,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування: розпорядження першого заступника голови РДА №175 від 05.07.2019оку (1438395,00 грн) + 149839,50 очікувана сума з районного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплекти
Комплект компютерного обладнання (комп’ютерний клас – Тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24500, Україна, Вінницька область, Ямпільський район, опорні навчальні заклади Ямпільського району Вінницької області, згідно додатку №2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 комплекти
Комплект компютерного обладнання (комп’ютерний клас – Тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24500, Україна, Вінницька область, Ямпільський району, опорні навчальні заклади Ямпільського району Вінницької області, згідно додатку №2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару . У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 15:20
Компютерне обладнання повторно.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:40
Дата відповіді: 20 вересня 2019 19:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1.У тендерній документації зазначено лише технічні характеристики, всі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».В даній закупівля ми не обумовлювали конкретної марки чи фірми до предмкту закупівлі, головними критеріями є технічна характеристика і її відповідність.
2. До участі допускаються учасники з будь-яким видом оподаткування. Основним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна.
3.Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлено вимогу щодо надання інформації у вигляді порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов’язково зазначається виробник, його місцезнаходження, марка, модель, технічна характеристика для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника) та п.3 Додатку 3 ТД "3.Тендерна пропозиція Учасника повинна містити опис обладнання, що пропонується (точна назва виробника, назва моделі та технічні характеристики). Опис повинен містить порівняльну таблицю параметрів запропонованого обладнання з технічними вимогами Замовника та фото ілюстрації запропонованого обладнання."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 1 575 960,00
UAH з ПДВ
1 555 920,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 1 556 640,00
UAH з ПДВ
1 556 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 11:12
Електронний підпис
16 жовтня 2019 11:12
Документи переможця.pdf
07 жовтня 2019 15:26
Електронний підпис
07 жовтня 2019 15:26
Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 14:57
Електронний підпис
04 жовтня 2019 14:57
7. Інші документи.pdf
04 жовтня 2019 14:57
3. Технічна частина.pdf
04 жовтня 2019 14:57
2. Відповідність ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 1 555 920,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 12:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
1 555 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 16:38
2019-10-28 і.rar укладений
28 жовтня 2019 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 555 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 259 320,00 UAH)