Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

прокладки нашпальні гумові для рейкових колій ПН
Очікувана вартість
3 484 800,00 UAH
UA-2019-09-19-001696-a 4cb746b14dbb4ee09e54474fd144cbb4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 3 484 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 424,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 104540 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


прокладки нашпальні гумові для рейкових колій ПН
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145200 шт
Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюється у відповідності з розпорядженням АТ «Укрзалізниця» №Ц-2/4-58/312-19 від 09.09.2019 та листом №ЦП-8/1072 від 06.09.2019. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 15:32
Додаток №9_нова редакція_17.10.2019.docx
11 жовтня 2019 16:24
Додаток №9_нова редакція_11.10.2019.docx
07 жовтня 2019 18:09
Додаток №9_нова редакція_07.10.2019.docx
19 вересня 2019 17:48
Додаток №9 (9).docx
17 жовтня 2019 15:32
3241 ТД прокладки нашпальні_нова редакція_17.10.2019.docx
11 жовтня 2019 16:24
3241 ТД прокладки нашпальні_нова редакція_11.10.2019.docx
07 жовтня 2019 18:09
3241 ТД прокладки нашпальні_нова редакція_07.10.2019.docx
19 вересня 2019 17:48
3241 ТД прокладки нашпальні (1).docx
17 жовтня 2019 15:32
Зміни до тендеру_3241_17.10.2019.doc
11 жовтня 2019 16:24
Зміни до тендеру_3241_11.10.2019.doc
07 жовтня 2019 18:09
Зміни до тендеру_3241_07.10.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-19-001696-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ, Код ЄДРПОУ:41022885
Дата подання: 26 вересня 2019 10:51
ВИМОГА щодо забезпечення тендерної пропозиції.
Для того, щоб забезпечити конкурентне середовище при проведенні даних торгів та надати потенційним учасникам можливість вибору форми забезпечення ВИМАГАЄМО внесення змін до пунктів 3.3 та 7.5 тендерної документації. А саме, передбачити, що видом забезпечення може бути як БАНКІВСЬКА гарантія, так і СТРАХОВА гарантія.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 жовтня 2019 18:23
Замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-09-19-001696-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ, Код ЄДРПОУ:41022885
Дата подання: 26 вересня 2019 10:52
ВИМОГА щодо проекту договору поставки.
У Додаток №9 «Проект договору поставки (істотні умови)» внести зміни та викласти в наступній редакції.

2. Якість Продукції та гарантійні строки, п.2.7. викласти наступним чином:
«При виявленні невідповідності якості та/або кількості Продукції, ЗАМОВНИК зобов’язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА та представника виробника Продукції для участі в прийманні Продукції по кількості та/або якості та складання Акту приймання Продукції.»

7. Передача і приймання продукції, п.7.1. викласти наступним чином:
«Після приймання Продукції ВАНТАЖООДЕРЖУВАЧЕМ – кінцевим одержувачем, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ наступні документи:
- оригінал рахунку - фактури;
- копія накладної (залізничної);
- оригінал акту прийому-передачі в двох екземплярах, підписаний представником ПОСТАЧАЛЬНИКА, який ЗАМОВНИК зобов’язується підписати та повернути ПОСТАЧАЛЬНИКУ. Факт відвантаження Продукції підтверджується накладною (залізничною);
- податкова накладна, оформлена та зареєстрована у відповідності до вимог чинного законодавства України;
- копії документів, що підтверджують якість продукції, зазначених у п. 2.2. цього Договору.
- копії пакувальних аркушів (при наявності).
Відвантажувальні і платіжні документи повинні надаватись ЗАМОВНИКУ протягом 5 (п’яти) днів з моменту відвантаження Продукції, але не пізніше другого числа місяця, наступного за місяцем в якому проводилось відвантаження Продукції.
ЗАМОВНИК зобов’язується повернути підписані зі свого боку та скріплені печаткою акти приймання-передачі протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА відповідних актів приймання-передачі.»

У Специфікації до договору поставки, додати інформацію, щодо толерансу:
«Толеранс +0/- 5% від кількості та/або вартості Продукції.
Толеранс - це допустиме відхилення між кількістю, вказаної у специфікації та кількістю, фактично поставленої продукції, яка вказується в рахунках-фактурах та актах приймання-передачі.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 жовтня 2019 18:24
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2019-09-19-001696-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ НВП "Корпорація КРТ", Код ЄДРПОУ:13820029
Дата подання: 26 вересня 2019 14:16
Вимога
Офіційна копія ДСТУ – копія, яка має силу оригіналу. Може бути видана тільки органом який зберігає оригінал документу, отримання офіційної копії гарантує правильність, повноту та актуальність даного документу.
Офіційні паперові копії нормативних документів (надалі — копії) наразі мають право виготовляти і розповсюджувати ДП «УкрНДНЦ» (далі — Генеральний агент) та організації, що працюють згідно з відповідними агентськими угодами (далі — Агенти). Перелік чинних Агентів розміщено у рубриці «Агентська діяльність» у розділі «Національний фонд нормативних документів».
Офіційні копії на паперових носіях виготовляють відповідно до «Загальних правил з виготовлення та розповсюдження офіційних копій нормативних документів на паперових носіях» (далі – Правила), затверджених наказом ДП «УкрНДНЦ» від 07 квітня 2016 № 101.
Ознаками офіційно виготовленої Агентом копії є нанесений на її обкладинку ідентифікаційний елемент, а також код Агента, позначення «джерело копіювання» та дата виготовлення копії (ліворуч від ідентифікаційного елемента); підпис відповідальної особи та відбиток штампу або печатки Агента (праворуч від ідентифікаційного елемента). (Джерело-веб-портал: http://uas.org.ua/ua/natsionalniy-fond-normativnih-dokumentiv/magazin-standartiv/oznaki-ofitsiynoyi-kopiyi/).
Вимагаємо викласти пункт 2.2, додатку №1 тендерної документації в наступній редакції: «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану офіційну копію такого документу завірену учасником.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 жовтня 2019 18:23
Замовником внесені зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ 3 484 788,48
UAH з ПДВ
3 484 788,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 12:25
Електронний підпис
11 жовтня 2019 10:20
Електронний підпис
11 жовтня 2019 10:19
Цінова пропозиція ПН.PDF
11 жовтня 2019 10:19
Технічні умови.PDF
11 жовтня 2019 10:19
Сертифікат ISO.PDF
11 жовтня 2019 10:19
Протокол 26 наказ 3.PDF
11 жовтня 2019 10:19
Паспорт ПНЦП 31-1.PDF
11 жовтня 2019 10:19
Лист згода.PDF
11 жовтня 2019 10:19
Довідка ст 17.PDF
11 жовтня 2019 10:19
Довідка довкілля.PDF
11 жовтня 2019 10:19
Дилерський договір.PDF
11 жовтня 2019 10:19
Дані на товар ПН.PDF
11 жовтня 2019 10:19
ВИТЯГ ПДВ.PDF
11 жовтня 2019 10:19
Акти протоколи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ

Інформація про відміну

Дата відміни
25 жовтня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій