Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Світла, ПВ-4273 (м/к Бортничі) у Дарницькому районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 151 636,40 UAH
UA-2019-09-19-001626-a ae150c3d0b4344ee8674a05f6201a3b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 11:21
Очікувана вартість: 4 151 636,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Світла, ПВ-4273 (м/к Бортничі) у Дарницькому районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Світла, ПВ-4273 (м/к Бортничі) у Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 17:08
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД» 4 067 235,71
UAH з ПДВ
4 067 235,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКІТРЕЙД" 4 150 000,00
UAH з ПДВ
4 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 12:17
кваліфікація
15 жовтня 2019 18:06
кваліфікація
07 жовтня 2019 09:32
Кваліфікація.rar
07 жовтня 2019 09:32
Документація.rar

Публічні документи

05 жовтня 2019 11:24
Світла.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД»

ТОВ "ВІКІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД»
#41423786
Переможець 4 067 235,71
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 12:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД»
#41423786
4 067 235,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:50
ЗВІТ.pdf укладений
03 січня 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 17:06
ДУ №3 від 24.12.2019 р. до Дог. №88-КР від 24.10.2019 р..pdf зміни до договору
24 грудня 2019 17:03
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 10:23
ДУ №2 від 12.12.2019 Світла.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 10:21
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 14:22
ДУ №1 до Договору №88-КР від 24.10.2019 р..pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 14:57
Договір №88-КР від 24.10.2019 р..pdf укладений
25 жовтня 2019 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з технічною помилкою та з метою проведення тексту договору у відповідність до календарного графіку (Додаток 1), Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п.2.1. Розділу 2 Договору підряду в наступній редакції: «2.1.Підрядник при наявності дозвільної документації розпочне виконання Робіт протягом трьох днів з дня передачі йому Замовником фронту робіт та проектної документації, що підлягає оформленню відповідним двостороннім Актом, і завершить виконання Робіт протягом 45 календарних днів з дня початку їх виконання, але в будь якому разі не пізніше 20 грудня 2019 року.»
Номер договору про закупівлю: 88-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи лист ТОВ "ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД" від 02.12.2019 року вих.№0212 (вх.№5026/01 від 03.12.2019р.), в розділі 24 Договору «Місцезнаходження та платіжні реквізити Сторін» реквізити Підрядника викласти в новій редакції, а саме: ПІДРЯДНИК: ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД» Код ЄДРПОУ 41423786 04119, м.Київ, вул.Зоологічна, буд.4а, офіс139 р/р 37120000103399 в Держказначейська служба України, м.Київ Код банку 820172 п/рUA393806340000026000141018001 в ПуАТ КБ "Акордбанк" Код банку 380634 ІПН 414237826592 Витяг з реєстру платників ПДВ №1726594503407 тел. (067)401-99-00
Номер договору про закупівлю: 88-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 4056080,32 (Чотири мільйони п'ятдесят шість тисяч вісімдесят грн. 32 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 676013,39 (Шістсот сімдесят шість тисяч тринадцять грн. 39 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 4056080,32 (Чотири мільйони п'ятдесят шість тисяч вісімдесят грн. 32 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 676013,39 (Шістсот сімдесят шість тисяч тринадцять грн. 39 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 88-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 056 080,32
UAH (в тому числі ПДВ 676 013,39 UAH)