Поточний ремонт вулиці Старолюбовянська (від перехрестя вул.Чорновола до перехрестя вул.Туряниці) в м.Свалява (Джерело фінансування - міський бюджет)
Очікувана вартість
199 963,20 UAH
UA-2019-09-19-001605-b e794ccf77ad241a4ae291f4a562d0712
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: СВАЛЯВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04053884
Місцезнаходження: 89300, Україна , Закарпатська обл., м. Свалява, вул. Духновича, буд. 2
Контактна особа: Надія Красіцька
+380669714990
budget@svalyava-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт вулиці Старолюбовянська (від перехрестя вул.Чорновола до перехрестя вул.Туряниці) в м.Свалява
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вул.Старолюбовянська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

19 вересня 2019 14:43
Електронний цифровий підпис
19 вересня 2019 14:43
Договірна ціна ст 2.JPG
19 вересня 2019 14:42
Договірна ціна ст 1.JPG

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-23-000011 ● b64273b3103244638b40a43f5f627c3b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-23 14:44:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

23.10.2019 № 40

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Михайло ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 23.10.2019 № 40
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-21-000262-b 21.06.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
2 UA-2019-09-19-001605-b 19.09.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
3 UA-2019-09-19-001490-b 19.09.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
4 UA-2019-07-22-000304-a 22.07.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі, прийнято рішення розірвати Договір №111 від 19.09.2019 року, шляхом підписання Додаткової угоди.

2019-11-01 10:26:39

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 30 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: СВАЛЯВСЬКА МІСЬКА РАДА, 04053884, Україна, м. Свалява, вул. Духновича, буд. 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний ремонт вулиці Старолюбовянська (від перехрестя вул.Чорновола до перехрестя вул.Туряниці) в м.Свалява, 199963.2UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: e794ccf77ad241a4ae291f4a562d0712, 2019-09-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Звіт про укладений договір
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 23 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо укладення договору про закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2019 рік; звіт про укладені договори, договір від 19.09.2019 №111, визначення предмету закупівлі та інформацію розміщену Замовником в електронній системі закупівель щодо закупівлі у 2019 році «Поточний ремонт вулиці Старолюбовянська (від перехрестя вул. Чорновола до перехрестя вул.Туряниці) в м.Свалява». За результатами моніторингу закупівлі установлено, що в порушення вимог частини першої статті 4 Закону Свалявською міською радою (далі – Замовник) не оприлюднений річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2019 рік, відповідно до якого здійснено закупівлю послуг «Поточний ремонт вулиці Старолюбовянська (від перехрестя вул. Чорновола до перехрестя вул. Туряниці) в м. Свалява», очікуваною вартістю 199 963,20 гривень. Згідно наявної на веб – порталі Уповноваженого органу інформації (далі – веб - портал), Замовник 19.09.2019 уклав договори № 111 та № 110 з ТОВ "Агрошляхбуд-М" на закупівлю послуг з поточного ремонту вулиці Старолюбовянська (від перехрестя вул.Туряниці до перехрестя вул.Першотравнева) в м.Свалява та поточний ремонт вулиці Старолюбовянська (від перехрестя вул. Чорновола до перехрестя вул. Туряниці) в м.Свалява (звіт про укладені договори ІD: UA-2019-09-19-001490-b, UA-2019-09-19-001605-b) за ідентичним кодом предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), сукупна вартість зазначених договорів становить 399 570,00 гривень. Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону, послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Згідно з пунктом 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 зі змінами (далі – Порядок №454), під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» (далі - ДБН А.2.2-3:2014), затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника. У відповідності до Закону України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2015 № 2862-IV, вулиця – це автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів. Крім того, згідно ГБН В.2.3-37641918-555:2016 Автомобільні дороги, підпункту 4.1.2 пункту 4.1 «Класифікація розв'язок» розділу 4 «Загальні положення», - за кількістю напрямків доріг, що сходяться в одній точці, розв’язки розподіляються на: примикання (в одній точці сходяться 3 напрямки) та перехрещення (в одній точці сходяться 4 і більше напрямків). Так, Замовник при визначенні закупівлі послуг з поточного ремонту керується термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014. Згідно пункту 3.9 ДБН А.2.2-3:2014, лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури наземні, надземні або підземні лінійні об’єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо. Відтак, вулиця Старолюбовянська в м. Свалява є одним лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, на якому розташовані перехрестя, які є точками сходження декількох напрямків. Враховуючи вищевикладене, предметом закупівлі послуг з поточного ремонту у відповідності до пункту 2 розділу ІІ Порядку №454 та ДБН А.2.2-3:2014, є лінійний об’єкт інженерно-транспортної інфраструктури, а саме - вулиця Старолюбовянська в м. Свалява з врахуванням перехресть, які на ній знаходяться. Абзацом другим частини першої статті 2 Закону визначено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Крім того, частиною сьомою статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Виходячи з вищенаведеного, Замовником, в порушення частини сьомої статті 2 та частини третьої статті 36 Закону, укладено договори від 19.09.2019 за № 111 та № 110 з ТОВ «Агрошляхбуд-М» на загальну суму 399 570,00 грн., що передбачають придбання, та оплату товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, визначених частиною першою статті 12 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав щодо укладення договору про закупівлю без застосування відповідних процедур закупівель встановлено порушення частини сьомої статті 2 та частини третьої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору на суму 199 963,20 грн.

2019-11-04 09:03:09

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Агрошляхбуд-М"
#03580280
Переможець 199 963,20
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 14:43

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 вересня 2019 14:46
Договір ст 1.JPG укладений
19 вересня 2019 14:46
Договір ст 2.JPG укладений
19 вересня 2019 14:46
Договір ст 3.JPG укладений
19 вересня 2019 14:46
Договір ст 4.JPG укладений
19 вересня 2019 14:46
Договір ст 5.JPG укладений
19 вересня 2019 14:46
Договір ст 6.JPG укладений
19 вересня 2019 14:46
sign.p7s зміни до договору
01 листопада 2019 10:02
Додаткова угода №1.JPG укладений
01 листопада 2019 10:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін , на виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку