Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - « 35810000-5 Індивідуальне обмундирування» Бронежилет зовнішнього носіння 5 класу захисту за стандартами України.
DK 021: 2015 - “35810000-5 Individual outfit” Body armor of outer wear of 5th class of protection by the standards of Ukraine
Очікувана вартість
9 525 000,00 UAH
UA-2019-09-19-001552-b 7fd986a7f75e47b7a6252700a022a2eb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Цибалова

+380961200288 tenderdfs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головне управління ДФС у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 39406028
Вебсайт: http://dn.sfs.gov.ua/
Місцезнаходження: 87526, Україна , Донецька область обл., м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької девізії, 114
Контактна особа: Ольга Цибалова
+380961200288
tenderdfs@ukr.net
Додаткові контактні особи: Ольга Цибалова
+380671768701
tenderdfs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: General division of the SFS in Donetsk oblast
National ID: 39406028
Contact point: Tsybalova Olga
+380961200288
tenderdfs@ukr.net
Additional contacts: Ольга Цибалова
+380671768701
tenderdfs@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2019 11:00
Очікувана вартість: 9 525 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 19 вересня 2019 14:34
Enquiries until: 16 жовтня 2019 11:00
Complaints submission until: до 22 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 жовтня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 9 525 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 47 625 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Scope of the procurement
ДК 021:2015 - « 35810000-5 Індивідуальне обмундирування» Бронежилет зовнішнього носіння 5 класу захисту за стандартами України.
DK 021: 2015 - “35810000-5 Individual outfit” Body armor of outer wear of 5th class of protection by the standards of Ukraine
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
635 штука
ДК 021:2015 - « 35810000-5 Індивідуальне обмундирування» Бронежилет зовнішнього носіння 5 класу захисту за стандартами України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, по місту Бахмуту
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

DK 021: 2015 - “35810000-5 Individual outfit” Body armor of outer wear of 5th class of protection by the standards of Ukraine
CPV: 35810000-5
Період постачання: по 26 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки Товару та за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. У випадку затримки бюджетного фінансування коштів та зупинення проведення платежів органами Державної казначейської служби України згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 03.08.2011 №845, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок, або відновлення проведення платежів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 14:34
Оголошення про проведення англ (5).doc
19 вересня 2019 14:34
ТД бронежилет.docx
18 жовтня 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 14:34
Оголошення про проведення англ (5).doc
19 вересня 2019 14:34
ТД бронежилет.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Система швидкого скидання
Дата подання: 24 вересня 2019 10:06
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:46
Доброго дня. У Додатку 7 до тендерної документації зазначено: "Бронежилет повинен бути оснащений системою швидкого скидання. В системі швидкого скидання не допускається використання металевих та/або пластмасових деталей, в т.ч. тросів, шнурів, стрічок" в даному випадку чи можливе застосування тестильоної застібки ?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Текстом Додатку №7 (Технічного завдання ДК 021:2015 - « 35810000-5 Індивідуальне обмундирування» Бронежилет зовнішнього носіння 5 класу захисту за стандартами України) до тендерної документації не передбачено застосування в системі швидкого скидання бронежилета металевих та/або пластмасових деталей, в т.ч. тросів, шнурів, стрічок. Обмеження щодо застосування текстильної застібки (велькро!!!) в системі швидкого скидання бронежилета не передбачені за умови забезпечення надійності виробу як цілісного предмета, та повноцінного функціонування системи швидкого скидання .
Запитання
Дата подання: 28 вересня 2019 17:28
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:47
Доброго дня! У тендерній документації (Додаток №7 - Технічне завдання) визначені вимоги щодо виготовлення бронежилету зовнішнього носіння 5 класу: 1. «Бронежилет повинен бути оснащений системою швидкого скидання. В системі швидкого скидання не допускається використання металевих та/або пластмасових деталей, в т.ч. тросів, шнурів, стрічок». Чи можливе застосування текстильної застібки? 2. Як додаткова вимога Замовника, визначено: «…Жорсткі захисні елементи бронежилета не повинні пробиватися стандартною бронебійною кулею Б-32, 7,62 мм патрону СВД 7,62х54R (57-БЗ-323) вагою 10,4 г на швидкості 815-845 м/с». Якщо ця вимога є обов’язковою, то у даному випадку слід визначити 6 клас захисту (згідно ДСТУ В.4103-2002). Звертаємося до Вас з проханням додати більш детальний опис та фото зразка предмету закупівлі (демонстрація/ посилання на бажану систему), а також конкретно визначити термін служби бронежилета та гарантійні зобов’язання постачальника. Внести відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Текстом Додатку №7 (Технічного завдання ДК 021:2015 - « 35810000-5 Індивідуальне обмундирування» Бронежилет зовнішнього носіння 5 класу захисту за стандартами України) до тендерної документації не передбачено застосування в системі швидкого скидання бронежилета металевих та/або пластмасових деталей, в т.ч. тросів, шнурів, стрічок. Обмеження щодо застосування текстильної застібки (велькро!!!) в системі швидкого скидання бронежилета не передбачені за умови забезпечення надійності виробу як цілісного предмета, та повноцінного функціонування системи швидкого скидання. Жорсткі захисні елементи бронежилета не повинні пробиватися стандартною бронебійною кулею Б-32, 7,62 мм патрону СВД 7,62х54R (57-БЗ-323) вагою 10,4 г на швидкості 815-845 м/с – це визначено як додаткова вимога Замовника . Опис наведений в документації цілком достатній для виготовлення відповідного виробу. Фотографії зразка в замовника не існує, тому що проведення конкурсної закупівлі передбачає надання зразків постачальниками продукції виготовленої відповідно до завдання замовника.
Запитання по закупівлі.
Дата подання: 02 жовтня 2019 18:09
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:47
Доброго дня! Надайте, будь ласка, письмову відповідь на предмет того, яким чином ви будете оцінювати відповідність виробів (зразків виробів) умовам Додатку №7 до тендерної документації. У Вашій службі є штатні телепати?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Дане питання не має відношення до проведення процедури конкурсної закупівлі. Оцінення відповідності виробів (зразків виробів) умовам Додатку №7 до тендерної документації буде проведено належним чином, у відповідних установах, наприклад Державним науково-дослідним інститутом МВС України, про що складається протокол випробувань
Запитання по закупівлі
Дата подання: 02 жовтня 2019 18:18
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:48
Доброго дня! На сайті "ПРОЗОРРО" додатково ознайомилися з основними запитаннями: "ЗАПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ Який період подання пропозицій у відкритих торгах? Мінімальний строк періоду подання пропозицій становить не менше 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини 4 статті 10 Закону, період подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Протягом якого періоду замовнику необхідно укласти договір з переможцем у разі застосування процедури відкритих торгів? Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Протягом якого періоду замовнику необхідно розглянути пропозицію учасника під час проведення відкритих торгів? Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель." Як вбачається із вказаної вами дати торгів, - у вас уже є конкретний постачальник із наявною у нього вже готовою продукцією. Навіщо тоді імітувати конкурсну закупівлю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. В замовника не можливе існування «конкретного постачальника із наявною у нього вже готовою продукцією». Якщо Ви потенційний постачальник -приймайте участь.
Запитання по закупівлі
Дата подання: 02 жовтня 2019 19:42
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:48
Доброго дня! В пункті 4.4. Розділу І Тендерної документації вказано наступне: "Термін поставки Товару: • не більш 45 календарних днів з дати укладання договору, з правом дострокової поставки". В Додатку 7 до Тендерної документації вказано: "Термін поставки Товару: • не більш 45 календарних днів з дати укладання договору, з правом дострокової поставки". Тобто з тендерної документації з урахуванням дати торгів вбачається дата поставки у лютому 2020 року. З оплатою не пізніше 10 днів з дати поставки. Чи передбачені у вас бюджетні кошти у першому кварталі для оплати поставленої продукції? Чи фізично ви проведете в лютому-березні 2020 року оплату за поставлений товар?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Учасник може зробити поставку товару ранише ніж 45 календарних днів, але не більше 45 календарних днів. Бюджетні кошти передбачені тільки на 2019 рік.
Запитання по закупівлі
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:24
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:49
Доброго дня! У тендерній документації (Додаток №7 - Технічне завдання) визначені вимоги щодо виготовлення бронежилету зовнішнього носіння 5 класу: «Товщина м’якого балістичного пакету, без урахування демпферів) має бути не більше 10 мм.» Що ви маєте на увазі під товщиною м’якого балістичного пакету, без урахування демпферів. Звертаємося до Вас з проханням додати більш детальний опис та фото демпфера і м’якого балістичного пакета. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. В технічному завданні наведено вичерпний перелік вимог виготовлення бронежилету в повному обсязі. Більш детального опису вимоги замовника не потребують. Фотографії зразка бронежилета в цілому і його складових частин в замовника не існує. Надавайте пропозиції виробів відповідно до завдання замовника.
Запитання по закупівлі
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:26
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:49
Чому ви виконуєте замовлення згідно ДСТУ В 4103-2002, коли з другої половини 2019 року діє ДСТУ 8782:2018?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Термін дії ДСТУ В 4103-2002 подовжено до 01.01.2020 року і на даний час вказаний ДСТУ чинний.
Запитання по закупівлі
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:31
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:50
Чи підпадає поставка по даному тендеру приписам першого абзацу п. 32 Підрозділу 2 Розділу ХХ ПКУ?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. В додатку №6 тендерної документації вказано, що сума договору беду укладена без нарахування ПДВ. Також звертаємо увагу, що сума бюджетного призначення Замовника при публікації закупівлі оголошена без нарахування ПДВ.
Запитання по закупівлі
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:36
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:51
Ви позиціонуєте свою закупівлю як міжнародну. В який термін ви оформите EUC?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Просимо сформувати ваше питання більш детальніше.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-09-19-001552-b7fd986a7f75e47b7a6252700a022a2eb
Найменування: Головне управління ДФС у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 39406028
Місцезнаходження: 87526, Україна, Донецька область обл., м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької девізії, 114
Учасник Документи Рішення
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

26 жовтня 2019 10:54
Електронний підпис
26 жовтня 2019 10:53
Електронний підпис
26 жовтня 2019 10:23
Інформац техн хар-ки.pdf
26 жовтня 2019 10:02
Додаток 6.1.pdf
26 жовтня 2019 10:02
погоджений додаток 9.pdf
26 жовтня 2019 00:27
інше.pdf
26 жовтня 2019 00:27
цінова.pdf
26 жовтня 2019 00:24
Тендерна пропоз.pdf
26 жовтня 2019 00:24
Уставні документи.pdf
26 жовтня 2019 00:24
Ліцензія МВД.pdf
26 жовтня 2019 00:24
Підтвердж кваліф.pdf
26 жовтня 2019 00:24
Додатки.pdf
26 жовтня 2019 00:24
Відповідність ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" 8 883 650,00
UAH
8 883 650,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2019 10:54
Електронний підпис
26 жовтня 2019 10:53
Електронний підпис
26 жовтня 2019 10:23
Інформац техн хар-ки.pdf
26 жовтня 2019 10:02
Додаток 6.1.pdf
26 жовтня 2019 10:02
погоджений додаток 9.pdf
26 жовтня 2019 00:27
інше.pdf
26 жовтня 2019 00:27
цінова.pdf
26 жовтня 2019 00:24
Тендерна пропоз.pdf
26 жовтня 2019 00:24
Уставні документи.pdf
26 жовтня 2019 00:24
Ліцензія МВД.pdf
26 жовтня 2019 00:24
Підтвердж кваліф.pdf
26 жовтня 2019 00:24
Додатки.pdf
26 жовтня 2019 00:24
Відповідність ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій