Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ноутбуки)
Очікувана вартість
41 975,00 UAH
UA-2019-09-19-001500-b 4e47cb9c6be241bcb51569b1082fc026
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Олександрівна Лейбюк

+380553037077 mirnerada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мирненська селищна рада Каланчацького району Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 04401018
Місцезнаходження: 75822, Україна , Херсонська обл., Каланчацький р-н, смт Мирне, вул. Шевченко, 33
Контактна особа: Тетяна Олександрівна Лейбюк
+380553037077
mirnerada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 15:25
Очікувана вартість: 41 975,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 419,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75822, Україна, Херсонська область, Каланчацький р-н., смт. Мирне, вул. Шевченко, буд. 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 10-2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 14:26
ТД_ДОДАТОК_5.doc
19 вересня 2019 14:26
ТД_ДОДАТОК_2.doc
19 вересня 2019 14:26
ТД_ДОДАТОК_4.docx
19 вересня 2019 14:26
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Ноутбуки).doc
19 вересня 2019 14:26
ТД_ДОДАТОК_1.doc
19 вересня 2019 14:26
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
19 вересня 2019 14:26
ТД_ДОДАТОК_3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:52
Дата відповіді: 23 вересня 2019 17:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Змістом пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закону) встановлено, що учасник процедури закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. В свою чергу, положеннями статті
Так відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ (звертаємо Вашу увагу на зазначений пункт). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Частиною четвертою статті 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України.
Крім того, вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до змісту Додатку 3 до тендерної документації усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" 35 445,00
UAH з ПДВ
33 418,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 35 750,00
UAH з ПДВ
33 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 38 200,00
UAH з ПДВ
38 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЛП Степанов Павел Валерьевич 41 975,00
UAH з ПДВ
38 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мироненко Антон Леонідович 39 000,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП ХАРЧЕНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ 41 425,00
UAH з ПДВ
41 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 11:15
документи переможця
10 жовтня 2019 17:10
Електронний підпис
04 жовтня 2019 17:56
Електронний підпис
04 жовтня 2019 17:53
кол скан витяг пдв.pdf
04 жовтня 2019 17:53
документи пропозиції.pdf
04 жовтня 2019 17:53
Lenovo 2018 СЭС_602-123-20-3_39142.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2019 09:51
Certificate-184990.pdf
06 жовтня 2019 09:51
довидка податок.pdf
06 жовтня 2019 09:51
анкета учасника.pdf
06 жовтня 2019 09:51
Виконані поставки.pdf
06 жовтня 2019 09:51
згода з договором.pdf
06 жовтня 2019 09:51
гарант лист.pdf
06 жовтня 2019 09:51
Certificate-184933.jpg
06 жовтня 2019 09:51
Certificate-184931.jpg
06 жовтня 2019 09:51
довідка ліцензування.pdf
06 жовтня 2019 09:51
СЕЗ_PC_2017_lenovo.pdf
06 жовтня 2019 09:51
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
06 жовтня 2019 09:51
Certificate-184434.pdf
06 жовтня 2019 09:51
Certificate-179124.pdf
06 жовтня 2019 09:51
Certificate-180547.pdf
06 жовтня 2019 09:51
не є платником ПДВ.pdf
06 жовтня 2019 09:51
проект договору.pdf
06 жовтня 2019 09:51
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2019 19:25
анкета учасника.pdf
06 жовтня 2019 19:25
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
06 жовтня 2019 19:25
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"

ТОВ Сантарекс

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФЛП Степанов Павел Валерьевич

ФОП Мироненко Антон Леонідович

ФОП ХАРЧЕНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
Відхилено 33 418,80
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:14
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 33 420,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 12:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
33 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 13:57
сантарекс_-_0003.pdf укладений
22 жовтня 2019 13:55
сантарекс_-_0004.pdf укладений
22 жовтня 2019 13:55
сантарекс_-_0005.pdf укладений
22 жовтня 2019 13:55
сантарекс_-_0002.pdf укладений
22 жовтня 2019 13:55
сантарекс_-_0001.pdf укладений
22 жовтня 2019 13:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 33 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 570,00 UAH)