Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт вулиці Старолюбовянська (від перехрестя вул.Туряниці до перехрестя вул.Першотравнева) в м.Свалява (Джерело фінансування - міський бюджет)
Очікувана вартість
199 606,80 UAH
UA-2019-09-19-001490-b 52c9c83542ea4700b2f10a8576f255f5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Красіцька

+380669714990 budget@svalyava-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СВАЛЯВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04053884
Місцезнаходження: 89300, Україна , Закарпатська обл., м. Свалява, вул. Духновича, буд. 2
Контактна особа: Надія Красіцька
+380669714990
budget@svalyava-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт вулиці Старолюбовянська (від перехрестя вул.Туряниці до перехрестя вул.Першотравнева)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вул.Старолюбовянська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

19 вересня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 14:25
Договірна ціна ст 1.JPG
19 вересня 2019 14:25
Договірна ціна ст 2.JPG

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-23-000012 ● 523129d39cfa4eaba10b34e4359ea17f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2019 14:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

23.10.2019 № 40

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Михайло ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 23.10.2019 № 40
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-21-000262-b 21.06.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
2 UA-2019-09-19-001605-b 19.09.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
3 UA-2019-09-19-001490-b 19.09.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
4 UA-2019-07-22-000304-a 22.07.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі, прийнято рішення розірвати Договір №110 від 19.09.2019 року, шляхом підписання Додаткової угоди.

2019-11-01 10:23:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору на суму 199 606,80 грн.

2019-11-04 09:05:26

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Агрошляхбуд-М"
#03580280
Переможець 199 606,80
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 14:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 09:50
Додаткова угода №1.JPG укладений
01 листопада 2019 09:49
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 14:29
Договір ст 1.JPG укладений
19 вересня 2019 14:28
Договір ст 2.JPG укладений
19 вересня 2019 14:28
Договір ст 3.JPG укладений
19 вересня 2019 14:28
Договір ст 4.JPG укладений
19 вересня 2019 14:28
Договір ст 5.JPG укладений
19 вересня 2019 14:28
Договір ст 6.JPG укладений
19 вересня 2019 14:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін , на виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі