Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папка з баладеку до підпису
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-09-19-001361-a ● 6559b587b6fd4e28adb76bea8a85485d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна школа суддів України |
Код ЄДРПОУ: | 37451388 |
Вебсайт: | http://www.nsj.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м Київ, вул. Липська 16-Г |
Контактна особа: |
Панасенко Ірина Володимирівна +380445970936 iawyer@nsj.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2019 15:28 |
Очікувана вартість: | 18 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 шт
Папка з баладеку до підпису
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Жилянська, 120-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Папка з баладеку до підпису | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2019 16:02 |
Договір Поставки.docx | |
19 вересня 2019 16:02 |
ТД папка з баладеку.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:36
Дата відповіді: 20 вересня 2019 10:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник з метою залучення до участі у процедурі закупівлі максимально широкого кола потенційних учасників прагне не обмежувати у будь-який спосіб їх спроможності щодо доступу до процедури, у тому числі і у зв’язку із встановленням певних форм підтвердження інформації. Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено зазначення Замовником будь-яких аналогів предмету закупівлі, оскільки певна аппаратура що залучається при охороні кордону України потребує тільки зазначений монітор, з повагою. Торгівельна марка тв інші відомості вказуються в специфікації до пропозиції. Ціна визначається з урахуванням положень Податкового кодексу України про податок на додану вартість)/без урахування ПДВ (якщо Учасник не є платником ПДВ)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МІКС МАРКЕТ" |
14 148,00
UAH з ПДВ
|
12 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙС ГРУП" |
17 100,00
UAH з ПДВ
|
12 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС" |
15 750,00
UAH з ПДВ
|
12 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
16 329,60
UAH з ПДВ
|
16 329,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МІКС МАРКЕТ" #38014182 |
Переможець |
12 150,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 09:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 14:23
|
Підписаний договір | укладений |
28 жовтня 2019 14:21
|